אביזרי עיצוב לבית

חפצים, ציורים, יצירות אמנות ואביזרים, מוסיפים נופך של זוהר לחדרים, ויוצרים את האפקט הרצוי לעיצוב הפנים הכללי. בחירת האביזרים המתאימים לסגנון העיצוב ולסגנון האישי היא משימה עליה יש להקפיד. מאמר זה סוקר את מגוון האביזרים החשובים לעיצוב הבית.

אביזרי עיצוב לבית

אביזרי עיצוב למטבח

האביזרים המיועדים למטבח, בניגוד לאביזרים המיועדים לחדרים אחרים בבית, מכוונים לשירות. יש לתת את הדעת על קרשי חיתוך, מיכלי סכו"ם, מדפי יין, מתלים לסירים, מגשים, קערות הגשה מעץ ואביזרי ברזל דוגמת מחזיקי מגבות ומפיות. לצורך האחסון, יש לדאוג למדפים, מתלה לכלים ותיבת זכוכית להצגת סכו"ם וכלי מטבח אטרקטיביים.

וילונות ותריסים

מגוון האביזרים הזמינים לכיסוי החלונות באמצעות וילונות ותריסים הוא עצום. תריסים הם אביזרי עיצוב אופנתיים בשל היתרונות המרובים הגלומים בהם, החל מהגנה על חפצים הממוקמים בתוך החדר, ועד להענקת פרטיות מוחלטת. יתרון הוילונות הוא העיצוב הצבעוני המהווה תוספת חיננית. לפני שמחליטים על סוג הוילונות והתריסים, יש להתחשב בגודל מסגרת החלון, ודרישות אור וחום בחדר. אור טבעי משתקף יפה בסלון ולכן הוילונות יהיו בצבע עדין ושקוף. לחדר השינה מתאימים תריסים כהים וחומים התורמים לנוחות השינה. קיים מגוון זמין לבחירה כגון תריסי עץ, תריסים מתקפלים, תריסי הזזה קלים, ועוד.

אביזרים לעיצוב הבית בזול

אביזרים לעיצוב הבית ממלאים תפקיד מכריע בעיצוב ועיצוב בתים ומשרדים. הם אלמנטים חיוניים המביאים קסם ואלגנטיות לכל חלל. על ידי בחירה נכונה של אביזרי עיצוב הבית, תוכלו להפוך חלל תפל ומשעמם לחלל מזמין ומסוגנן. יחד עם זאת, מציאת פריטי עיצוב לבית במחירים סבירים יכולה להיות מאתגרת. עם זאת, עם מעט יצירתיות ומחקר, תוכלו למצוא אביזרים זולים לעיצוב הבית שהם גם אופנתיים וגם פונקציונליים. בין אם אתם מחפשים לקשט את הסלון, חדר השינה או המשרד שלכם, ישנם שפע של אביזרי עיצוב לחדר שיכולים לעזור לכם להשיג את המראה הרצוי. מכריות נוי לאמנות קיר, שטיחי הדגשה ועד אגרטלים, יש אינסוף אפשרויות ליצירת חלל ייחודי ומותאם אישית.

אז למה אתה מחכה? התחל לחקור את עולם האביזרים לעיצוב הבית ומצא את הפריטים המושלמים שיבלטו את החלל שלך. עם השילוב הנכון של אביזרי עיצוב הבית במחירים סבירים, תוכלו ליצור סביבה מסוגננת ומזמינה המשקפת את האישיות והטעם שלכם. זכרו, אביזרים לקישוט הבית אינם רק גורמים לחלל שלכם להיראות טוב; הם גם ממלאים תפקיד בשיפור מצב הרוח והפרודוקטיביות שלך. לכן, השקעה באביזרים איכותיים לעיצוב הבית היא החלטה נבונה שיכולה להועיל לכם בטווח הארוך.

שעונים לעיצוב הבית

שעון הקיר העתיק שהעניק סבא, מהווה אביזר עיצוב נצחי לחדר, אך מומלץ שלא להרבות בשעוני תלייה, וקיימים שעונים אמנותיים רבים מהם ניתן לבחור. ניתן להשתמש בשעון עם פעמונים, שעונים בעלי גימור עץ, עם פיסות מתכת, ועוד, על מנת לשפר את יופי הקירות.

אגרטלים ועציצים

אלו מוסיפים יופי לחדר, ללא קשר למיקומם, בין אם הם מוצבים על השידה הראשית או על שולחן פינתי. אגרטלים זמינים בסוגים שונים, אך הפופולאריים ביותר הם אגרטלי זכוכית שנראים קלסיים ואופנתיים. בקטגוריית האגרטלים היקרים, ניתן למצוא אגרטלים משובצים באבנים יקרות. העציצים מתאימים למרפסת, לגג, לסלון, ואדניות צבעוניות יפות לתליה על חלונות המטבח.

מנורות ונברשות

עיצוב פנים אינו יכול להיות שלם ללא מנורות מעוצבות צבעוניות ונברשות מקוריות, וניתן למצוא אותן במגוון זמין ועשיר. מנורות שולחן נפוצות ברוב הבתים, אך ניתן למצוא עיצוב ייחודי של מנורות. נברשות צריכות להתאים למיקום ולהיות בטיחותיות מבחינת החומר. גודל הנברשת צריך להתאים בפרופורציה לממדי החדר. נברשת ענקית בחדר קטן, למשל, תקטין אותו יותר.

בדים לעיצוב הבית

סוגי הבדים צריכים להתאים לאביזרים השונים בחדרים. הווילונות, השטיחים, כיסויי המיטה, מזרנים, מגבות לחדר האמבטיה, ריפוד הספה והכורסאות, כריות נוי, כיסוי מיטה ועוד סוגי בדים אחרים, צריכים להיבחר בהתאם לעיצוב הכללי, על פי העדפות אישיות ובהתאם לנוחות. ריפוד הכריות בחדר השינה, למשל, צריך להיות יפה אך נוח. עבור בדי הריפוד בסלון ניתן לבחור בחומרים נוחים לישיבה, כמו גם אופנתיים להשלמת האביזרים האחרים. קיימים סוגים שונים של בדים זמינים לוילונות שיכולים להיות מותאמים אישית בהתאם למיקום.

יצירות אמנות

קטגוריה זו כוללת ציורים מקוריים, עבודות קרמיקה, ציורי דיוקנאות אישיים, אביזרי זכוכית אמנותיים, מסגרות מעוצבות לתמונות, אגרטלי זכוכית ועוד. אם קיימת נטייה לאמנות ויש את המוכנות להשקיע באביזרים אלו, מומלץ לרכוש את היצירות הטובות ביותר והמקוריות, שכן לתחום זה קיימת חשיבות חיונית בעיצוב הבית.

מראות לעיצוב הבית

מראות הן אביזרי עיצוב אופציונאליים וניתן להשקיע בהן רק אם מאוד אוהבים אותן. כאשר החדר מעוצב היטב, מראות יכולות בהחלט לשפר את יופיו. מראה בעלת מסגרת מתכת בצבעים כפריים, מתאימה היטב לסגנון עיצוב עתיק וקלאסי. בנוסף, קיימים עיצובים שונים זמינים דוגמת מסגרות מראה עם הדפסים פרחוניים, מסגרות עץ, זהב וכסף, ועוד. למותר לציין, כי הצורות והגדלים משתנים בהתאם לחדר, והם בעלי שיקול חשוב בעת בחירת מראות לעיצוב.

אביזרי עיצוב משלימים

להשלמת המראה הכללי של הבית, ניתן לעצב באמצעות שטיחי קיר, שטיחים אמנותיים, עבודות מתכת מקוריות לתליה על הקיר, מראות עתיקות, אוסף תצלומים משפחתיים ממוקמים על מדף מיוחד או תלויים על קיר נפרד. אך אין זה משנה אלו אביזרים נבחרים לעיצוב, מטרתם היא תמיד לגרום שמחה ורגיעה לדיירים.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!