סגנונות עיצוב הבית

סגנונות העיצוב התפתחו במשך מאות שנים בהתאם לטעמים המשתנים של אוכלוסיות שונות. כל סגנון עיצוב מספק יתרונות לאנשים שייהנו מהבית למשך שנים רבות. מגוון סגנונות העיצוב נולדו מתוך סגנונות קודמים והתפתחו לסוגי עיצוב שונים כאשר כל סגנון מעניק תחושה מסוימת. כל אחד מהעיצובים הבאים מבטא אישיות וטעם ספציפי לעידן מסוים.

סגנונות עיצוב הבית

עיצוב בסגנון שיק

סגנון זה משלב קירות לבנים, רצפות, תקרות ופריטי וינטג' המונחים על רהיטים מוקפדים. צבעי פסטל רכים ממקדים את פוקוס החדר ומציעים תחושת עיצוב רכה.

סגנון אקלקטי

סגנון זה נולד בשוודיה והוא מתמקד במקסימליזם מודרני. כלומר, ניצול מרבי של שטח קטן. מה שעשוי להיראות כערבוביה של צבעים הוא למעשה אוסף של חפצים מעניינים המסודרים באופן שאינו סטנדרטי. בחירת הצבעים היא אישית ויכולה לכלול תרכובות שונות של צבעים מרהיבים המשמשים ליצירת אזורים ממוקדים ברחבי החדר.

כפי שמרמז שמו, סגנון עיצוב אקלקטי הוא מגוון ויכול להתפתח לסגנון עיצוב אחד שמכיל מספר סגנונות עיצוב אחרים. רוב האנשים שבוחרים בסגנון זה עושים זאת כי הם נהנים מהיבטים מסוימים של כל הסגנונות האחרים.

סגנון עיצוב מודרני

תכונות העיצוב הבולטות של סגנון זה כוללות צבעים אחידים בעלי מאפיינים מנוגדים המוצבים מול לוחות חלקים של קירות ורצפות. הריהוט הוא ישר ובעל קווים מלוטשים ופינות חדות. המראה הכללי הוא נקי ופתוח למשיכה ויזואלית.

סגנון עיצוב קלאסי

העיצוב הקלאסי זהו סגנון רשמי אשר נולד על מנת ליצור תחושה של הנצחת מסורת עתיקה. הקירות צבועים בצבעים אפורים בהירים ורכים להדגשת האמנות על הקירות כהדגש חזותי. קווי הרהיטים מעוגלים ומושכים, וצבועים בצבעים כהים חמים אשר מזמינים לשבת ולנוח. משי, ברוקד וסאטן הם הבדים הנפוצים בסגנון עיצוב זה, והצבעים המשלימים יוצרים תחושת הרמוניה בחדר כולו, ללא התמקדות בודדת באלמנט עיצוב אחד.

סגנון עיצוב פאנקי

סגנון פאנקי מאופיין בכיסאות מגושמים ונוחים המוצבים נגד קווים חדים של שולחנות בעלי רגלי מתכת. המבקר מכושף מתחושת הקוביזם וכל אלמנט עיצוב הוא נקי ומעניין בפני עצמו. צבעי הריהוט מודגשים בעוד ששאר צבעי החדר בהירים וניטראליים יותר.

עיצוב ניו יורקי

בסגנון עיצוב זה החדרים פתוחים לרווחה וצבועים בצבעים ניטראליים, בניגוד לצבע המנוגד של הריהוט. קצוות החדר מסודרים עם ריהוט המאפשר זרימת תנועה קלה במסדרונות הראשיים, ופריטי העיצוב המושכים את העין הם גופי תאורה, מקומות אחסון חבויים מאחורי יצירות יפות של רהיטים העשויים מחומרים מעניינים.

עיצוב טוסקני

מקורו של סגנון העיצוב הטוסקני הוא באיטליה, והוא פותח על ידי הסוחרים והחקלאים שחיו בכל רחבי האזור הכפרי של איטליה. הצבעים כוללים גוונים טבעיים עם הדגשים אדומים עשירים. צבעים עמומים מתמזגים על הקירות והרצפות והריהוט מעוצב בקווים מרגיעים ומזמינים.

עיצוב אסייתי

שימוש במרחב הוא המרכיב המרכזי בסגנון העיצוב האסייתי. אמצע החדר נותר פתוח על מנת להדגיש את פתיחות הלב המאפיינת את תרבויות אסיה בעולם. הצבעים הם בהירים וקרובים לטבע ומשמשים להדגשת אזורי מיקוד מסביב לכל חדר.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!