עיצוב פנים לארונות בגדים

עיצוב חדר ארונות קטן

עיצוב ארון קטן דורש תכנון קפדני ויצירתיות. בין אם אתם מעצבים ארון בגדים לילדים, ארון בגדים יוקרתי או ארון בגדים במסדרון, המפתח הוא למקסם את המרחב מבלי להתפשר על סגנון ופונקציונליות. אחד הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון ארון קטן הוא הפריסה. אולי כדאי לשקול ארון בגדים בעיצוב אישי המתאים לצרכים ולסגנון הספציפיים שלך. זה יבטיח שיהיה לך מספיק מקום אחסון לכל הבגדים והאביזרים שלך תוך שמירה על מראה מסודר ומאורגן.

היבט חשוב נוסף של עיצוב ארון קטן הוא בחירת החומרים. אתה רוצה לבחור חומרים איכותיים עמידים ועמידים לאורך זמן. זה יבטיח שהמלתחה שלך תחזיק מעמד לאורך שנים ותספק לך את התמורה הטובה ביותר לכספך. עיצוב ארון קטן הוא מאמץ מאתגר אך מתגמל. בעזרת תכנון קפדני והקפדה על הפרטים הקטנים תוכלו ליצור ארון בגדים שהוא לא רק פונקציונלי אלא גם מסוגנן ויפה. לכן, בין אם אתם מעצבים ארון ילדים, ארונות יוקרה או ארון בגדים במסדרון, הקפידו לקחת בחשבון את כל הגורמים וליצור חלל העונה על הצרכים שלכם ומשקף את הסגנון האישי שלכם.

בשנים האחרונות, ארון הבגדים אינו מתפקד כחלל אחסון גרידא. כבר אין מדובר בקופסת עץ ענקית הממוקמת בחדר השינה. היום, ארון הבגדים הוא פריט ריהוט מעוצב, מסוגן ויעיל, והוא מהווה חלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים הכללי של הבית. בעת בחירת ארון הבגדים המתאים, יש להתחשב תחילה בהיבטי היעילות ורק לאחר מכן בשיקולי עיצוב. הפיתוחים החדשניים וסגנונות העיצוב, צריכים להיבנות בהתאם לסגנון העיצוב הכללי של הבית, ובהתאם לשטח הקיים, תוך ניצול אופטימאלי של שטח האחסון.

עיצוב פנים לארונות בגדים

טיפים לעיצוב ארונות בגדים

הגובה – מדפי האחסון בארון, המיועדים לבגדים מקופלים, צריכים להיות במרווחים של 35 ס"מ.

הרוחב – בעת תכנון רוחב המדפים בארון הבגדים, יש להתחשב בהקצאת מקום אופטימאלי לכמות הבגדים בפרישה ובערימה.

המגירות – מומלץ לעצב את הארון כך שהחלק התחתון מורכב ממגירות, על מנת לנצל באופן מקסימאלי את יתרת שטח האחסון.

שטח תלייה – תאי התלייה צריכים להיות מעוצבים בהתאם לכמות הפריטים ולגודלם. בגדי חורף המיועדים לתלייה, למשל, תופסים מקום רב יותר.

הדלתות – ההיבט החשוב ביותר בעיצוב ארון הבגדים הוא הקפדה על מסילות הדלתות. המסילות הפופולאריות ביותר הן 'מסילות פנימיות', אשר ממוקמות בתוך גוף הארון, אך הן גורמות לאיבוד עשרה ס"מ ממקום האחסון. אך בחירה בדלתות ארון חיצוניות, הקרויות 'דלתות רחף', אינן גוזלות מהעומק, הן אינן גלויות, אינן צוברות אבק ומשרות אווירה של מינימליזם וניקיון.

סוגי ארונות

ארונות קיר – ניתן למצוא ארונות קיר משוכללים, אשר מצוידים במערכות הזזה מתקדמות. הם מתוכננים בקפידה ומציגים אפשרויות עיצוב נרחבות בעלות רמת גימור איכותית במיוחד.

ארונות הזזה – העיצובים החדשים של ארונות ההזזה מאפשרים את סגירת הדלתות בקו אחיד וישר, בזכות מנגנון הפעלה מיוחד. הטכנולוגיה המתקדמת מציעה אפשרויות עיצוב נרחבות, על פי הזמנה אישית. ארונות אלו מתאימים לא רק לחדר השינה, אלא אף למטבח, לסלון ולשאר חדרי הבית.

עיטורים לארון – כאשר חזית הארון היא מישורית, ניתן לנצלה לתוספת סטייל ועיצוב לחדר. אפשר לעצב את דלתות הארון במגוון הדפסים אשר מעניקים תמונה ברורה ואחידה, להדפיס תמונות בהזמנה אישית, מתוך אוסף תמונות המנציחים רגעים מרגשים, או לבחור ממגוון ההדפסים והצילומים הקיימים.

ארון טלוויזיה – זוהי אחת ההמצאות המתקדמות. הוא מגיע מקטגוריית ארונות ההזזה, והוא מיועד להתקנת מסך טלוויזיה שטוח ודק. הטלוויזיה בנויה בתוך הארון ובכך נחסך שטח. בתום הצפייה, משתלב המסך בדלת ארון ההזזה באופן מדהים. ארון זה מהווה פתרון נפלא לאנשים שמבקשים לחסוך בשטח חדר השינה או הסלון.

חדר ארונות – חדר שהוא חלק מחלל הבית שבוא ניתן לבנות ארון בהתאם לחלל ולצורכי הלקוחות.

חדרי ארונות יוקרתיים

למרות שזה אולי נראה מנוגד לאינטואיציה להשקיע בארונות יוקרה לחללים קטנים, זו יכולה להיות בחירה חכמה בטווח הארוך. ארונות בגדים יוקרתיים מגיעים לרוב עם תכונות כמו דלתות הזזה, תאורה מובנית ומדפים הניתנים להתאמה אישית, שיכולים לעזור לכם למקסם את השטח ולשמור על ארון הבגדים של ילדיכם. בנוסף, ארונות בגדים יוקרתיים עשויים לרוב מחומרים איכותיים הבנויים להחזיק מעמד, מה שהופך אותם להשקעה משתלמת.

התאמת ארון לעיצוב החדר והבית

אפשרויות העיצוב לארונות השונים, וסגנון הדלתות הן נרחבות ומגוונות ביותר, וניתן לעצב כמעט כל ארון הקיים בדמיון, החל מציפוי זכוכית, ציפוי עץ פשוט, צבעוני או בצבעים ניטראליים, או גימורים יוקרתיים. כך או אחרת, כבר שנים רבות שהארונות אינם צריכים להיות אביזר ריהוט משעמם, אלא להשתלב עם הסטייל והעיצוב הכללי של הבית, ולהשלימו.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!