עיצוב הבית בצבע אדום

עיצוב הבית בצבע אדוםתשוקה, דרמטיות, תעוזה וסקסיות מאפיינים את עיצוב הבית באדום. זהו צבע שתמיד יהיה רלוונטי, בדיוק בדומה ללבן ושחור. עיצוב בצבע זה מעורר עניין ומושך תשומת לב. הוא דומיננטי דיו על מנת לשלב אותו בפריטים בודדים כגון צביעת קיר אחד באדום או פיזור פריטים אדומים בחלל.

הצבע האדום משפיע באופן ישיר על הדיירים ומעורר תגובה רגשית עזה, המגבירה לעיתים את הנשימה והדופק, ומשפיעה על רוב החושים. מאמר זה מספק מספר טיפים לעיצוב הבית בצבע אדום.

שימוש נכון בחומרים ובגוונים

גוונים של אדום דובדבן או אדום דם משתלבים היטב עם לבן, שחור, אפור ומתאימים לסגנון עיצוב קר או מודרני. אדום כתום משתלב היטב עם ירוק, צהוב, חום ושמנת ויוצר מראה קליל, צבעוני ורך.

תפזורת של נגיעות אדומות בחלל משלים את העיצוב. ניתן להציב כד אדום או לפזר כריות אדומות. גם שטיח אדום, וילונות או כלי הגשה אדומים מעניקים אפקט דרמטי לבית. יש להיזהר שלא ליצור עומס של פריטים אדומים על מנת להדגיש את העיצוב. די בהצבת שני פריטים אדומים בתוך חדר צבוע בשחור ולבן, על מנת להוות מוקד משיכה בחדר.

עיצוב דומיננטי

ניתן לבחור קיר מרכזי ולצבוע אותו באדום, אך לא להעמיס בפריטים אדומים. פמוטים אדומים, אגרטל אדום, ספה לבנה גדולה או שתי כורסאות בהירות בצד יוצרות מראה נעים המשתלב היטב עם הרקע העצמתי של הקיר האדום.

לאנשים בעלי אישיות עדינה, מתאים להוסיף רק נגיעות עיצוב קטנות ומרגשות באדום. כד לבן המכיל פרחים ורודים, אדומים או צבעוניים, מעניק לצבע האדום אפקט מדהים. גם נגיעות עדינות של מכשירי חשמל צבעוניים יוצרים אפקט משיכה מעניין.

צבע החדרים

אדום הוא גוון קלאסי המתאים לכל חדר. קיר אדום בחדר השינה, מעל גב מיטה בעלת כיסוי לבן, מעניק לחדר אפקט של רומנטיקה וייחודיות, על מנת להשלים את המראה, ניתן לתלות על קיר זה תמונה ממוסגרת בלבן.

חדר אמבטיה עם קיר אדום או תפזורת של פריטים אדומים מעניק תחושת שיק. חדר ילדים יכול להיות מרוהט בגוונים אדומים, המשמחים ילדים.

במטבח ניתן לשלב צבע אדום במשטחי זכוכית או באריחי החיפוי. אפשרות נוספת היא לצבוע באדום קיר חשוף ללא ארונות על מנת שיהווה ניגוד לגוונים הבהירים. על קיר זה ניתן להציב גוף תאורה גדול ודלפק אכילה מעץ טבעי בהיר.

חדר האמבטיה

היות וחלל זה קטן בדרך כלל ביחד לחדרים האחרים בבית, מומלץ לשלב בו את הצבע האדום בעיקר במקומות הניתנים לשינוי בקלות. ניתן להדביק על האריחים מדבקות בעלות דוגמאות שונות בגוונים אדומים. אפשרות נוספת היא לרכוש אביזרים דוגמת כלים למברשות שיניים, סבוניות, ומגבות ידיים אדומות על מנת להדגיש את האפקט.

איך להתחיל לעצב?

הצבע האדום ניתן לשילוב במגוון דרכים מעניינות בבית, אך יש להקפיד על מחשבה מתוכננת היטב לשם יצירת האווירה הכללית המתאימה והמעניינת. חשוב להתאים את כמות הצבע האדום והשימוש הנכון בגוונים שלו, לאופן השימוש בחללים מסוימים בבית, תוך התחשבות באביזרים, בריהוט ובכמות האור הטבעי החודר לחדר. למרות שמדובר לכאורה בנטילת סיכון, אם זהו הצבע האהוב, אין סיבה לחשוש ממנו.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!