עיצוב בתים בסגנון קלאסי

עיצוב בתים בסגנון קלאסי שואב את השראתו מאירופה הקלאסית, בתים מפוארים וארמונות האופייניים לתקופה זו. אנשים המעצבים את ביתם בסגנון זה, מבקשים בעצם לשדר סטייל מוקפד, מלכותיות ובגרות. הצבעים השולטים בעיצוב בתים בסגנון קלאסי הם גוונים של שמנת ולבן, אשר מועצמים באמצעות גווני נחושת וזהב. קיים אף שימוש רחב בזכוכית מצוירת או מחורצת, ובקריסטלים. לשם הדגשת ריהוט או אזורי מגורים ייחודיים, ניתן לשלב את הצבע השחור, אשר מהווה משיכה וניגוד לאופי הבהיר הכללי של החלל, או שאפשר לעצב בגוונים כהים של סגול, בורדו וירוק במקומות בהם מבקשים ליצור עומק בחלל.

מעצבי פנים משתמשים לעיתים קרובות באלמנטים אמנותיים על הקירות, כגון הנחת מסגרות דקורטיביות ולוחות עץ צבועים הצמודים לקיר וצבועים בגוון זהה לצבע הקיר, על מנת להעניק לחדר מראה כללי עשיר וייחוסי. הבדים והריפודים בסגנון העיצוב הקלאסי מהווים חלק מהותי באווירה הכללית. בדרך כלל בוחרים מעצבים בבדים כבדים ועשירים דוגמת ברוקד, קטיפה או בדים עם הדפסים עשירים בנגיעות מוזהרות לשם הענקת אפקטים דומיננטיים.

עיצוב בתים בסגנון קלאסי

עיצוב התאורה

תאורה בעיצוב קלאסי מאופיינת בשילוב של גופי תאורה דומיננטיים ובולטים דוגמת מנורות קיר אמנותיות, שנדלירים תלויים עשויים קריסטלים, נרות ליצירת אווירה עשירה ורכה, ופמוטים ארוכים מוזהבים.

עיצוב המטבח בסגנון קלאסי

מטבח בסגנון זה משדר עושר, תוך שימוש בחומרים יקרים המתחברים יחדיו. חזית המטבח מעוצבת במסגרת דקורטיבית מבריקה, המכילה שילובי ידיות מוזהבות ממתכת. בנוסף, יש לבחור ארונות ויטרינה המכילים זכוכית מעוטרת על מנת להדגיש את המראה הכללי.

לעיצוב משטח העבודה ניתן לבחור מתוך מגוון של דוגמאות משטחי יציקה או משטחי שיש מבריקים, המשולבים באבני חן להענקת מראה זוהר וייחודי. להשלמת המראה ניתן להניח כלים דקורטיביים עשירים מנחושת או זכוכית, ולהציבם על פני המשטחים. שולחן האוכל יהיה עשוי עץ כבד ומלא, ולצידו כיסאות עץ מרופדים בבד קטיפה כהה.

סגנון עיצוב קלאסי

אם אתם רוצים ליצור סגנון עיצוב קלאסי בבית, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות. ראשית, התמקד בפלטת צבעים ניטרלית עם גוונים כגון בז', שמנת ולבן. לאחר מכן, שלבו בדים עשירים ויוקרתיים כמו קטיפה, משי וברוקד. הוסף פיתוחים מקושטים ועיטור לקירות ולתקרות שלך, והקפד לשמור על דברים סימטריים ומאוזנים. לבסוף, שלבו ריהוט עתיק או וינטג' כדי להוסיף תחושה של היסטוריה ואופי לחלל שלכם.

סגנון עיצוב פנים קלאסי

עיצוב בתים בסגנון קלאסי עמד במבחן הזמן, ולא בכדי. האלגנטיות הנצחית והקסם המתוחכם שלו ממשיכים לרתק את בעלי הבית והמעצבים כאחד. בעוד טרנדים באים והולכים, סגנון עיצוב פנים קלאסי נשאר בחירה פופולרית בקרב אלה שמעריכים מסורת ועידון. אחד היתרונות המרכזיים של סגנון עיצוב קלאסי הוא הרבגוניות שלו. ניתן להתאים אותו לכל חלל, מאחוזות מפוארות ועד דירות נעימות. על ידי שילוב של חומרים איכותיים, פרטים מורכבים ופלטת צבעים מאופקת, סגנון עיצוב קלאסי יוצר אווירה של יוקרה מאופקת. סגנון עיצוב קלאסי מציע גם תחושה של נוחות והיכרות. האסתטיקה המסורתית שלו מעוררת תחושה של נוסטלגיה ומורשת, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת למי שרוצה ליצור סביבה ביתית מסבירת פנים ונצחית.

עיצוב בית בסגנון קלאסי

עיצוב הבית בסגנון קלאסי נשאר בחירה פופולרית בקרב בעלי בתים. האלגנטיות והתחכום הנצחיים שלו הופכים אותו להתאמה מושלמת למי שמעריך עיצוב מסורתי ויוקרתי. יתרה מכך, עיצוב הבית בסגנון קלאסי מודרני הוסיף טוויסט חדש לסגנון הקלאסי, והפך אותו לרלוונטי ורענן לחיים עכשוויים.

כשמדובר בעיצוב סלון ביתי בסגנון קלאסי, ישנם מספר אלמנטים שיש לקחת בחשבון. אלה כוללים את בחירת הרהיטים, ערכת הצבעים, התאורה והאביזרים. על ידי בחירה קפדנית של כל אחד מהאלמנטים הללו, תוכלו ליצור סלון קלאסי המשדר אלגנטיות ונוחות.

בין אם אתם מעדיפים עיצוב בית בסגנון קלאסי או מודרני, ישנן דרכים שונות לשלב סגנון זה בביתכם. מהחוץ ועד הפנים, אתה יכול ליצור מראה קלאסי המשקף את האישיות והסגנון שלך. בסופו של יום, עיצוב בית בסגנון קלאסי עוסק ביצירת בית נצחי ויפהפה שתוכלו ליהנות ממנו לאורך שנים. לכן, אם אתם שוקלים שיפוץ בית או סתם מחפשים השראה, הסגנון הקלאסי בהחלט שווה לשקול.

עיצוב הסלון בסגנון קלאסי

לעיצוב הסלון מומלץ לבחור שילוב של מערכת ישיבה עשויה מחלקים של עץ מפותח דוגמת צידי ספה מעוטרים בריפוד מודגש, רגלי ספה מאסיביות ובדים תואמים. ניתן להוסיף כריות מרופדות בעלות הדפסים שונים על מנת לשמור על המראה הכללי של יוקרה.

הספה תוצב כנגד הקיר הראשי של הסלון, אשר הוא לבדו יכיל טפט בהיר מעוטר בהדפסים זהובים על מנת להוות את הרקע המתאים למערכת הישיבה. מומלץ אף לשלב כורסאות כבדות בגוון מנוגד לצבע הספה על מנת להעניק אפקט של שדרוג.

שאר הריהוט בחלל עשוי משילוב של מתכת, עץ וזכוכית. אין לחשוש משילוב של רהיטים שונים על מנת ליצור מראה מורכב. מומלץ להוסיף על הקירות מראות או תמונות עם מסגרת גדולה אמנותית, להענקת אפקט דקורטיבי מרכזי, ווילונות בעלי קפלים אשר מהווים את המסגרת לחלון ומעניקים לו מראה של תמונה.

חדר שינה בסגנון קלאסי

עיצוב חדר שינה בסגנון זה מורכב ממראה של חלל אחיד ועשיר. יש לבחור במסגרת מיטה דומיננטית, בעלת ראש מיטה מרופד ומעוטר, ולהוסיף מגוון של כריות מלאות. הקירות עטופים בטפט עם דוגמה עדינה, ומומלץ שהתאורה תהיה מורכבת מגופים ניצבים ווילונות דומיננטיים.

עיצוב האמבטיה

מה שמייחד את האמבטיה המעוצבת בסגנון קלאסי הוא הצבת אמבטיה עומדת עם רגליים מעוטרות וברזים מוזהבים. הקירות מחופים באריחים מבריקים לבנים מעוטרים, המשולבים עם מעט אריחים אמנותיים בגוונים מוזהבים. מעל הכיור מוצבת מראה גדולה בעלת מסגרת דרמטית וארון קטן עשוי זכוכית גסה לאחסון כלי רחצה.

למי מתאים עיצוב קלאסי?

עיצוב בתים סגנון קלאסי אינו מתאים לכל אחד. זהו סגנון דרמטי ודומיננטי, המכיל ריהוט כבד שמגדיר את החלל ויוצר מראה מלכותי ויוקרתי. כמעט אף אדם אינו נותר אדיש לסגנון זה.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!