איך לבנות פינת ישיבה מושלמת

הבית שלנו – הטירה שלנו. אנו נעשה הכל על מנת לאבזר את הבית במיטב הריהוט הנוח והמתאים ביותר עבורנו מבחינת שימוש, מראה, עיצוב וסטייל. באתר של חברת אצלנו בחצר ריהוט גן בדרום יש את כל מה שאתם צריכים על מנת לרהט את בית החלומות שלכם – רהיטים לסלון, לחדרי השינה, שולחנות פינות קפה, רהיטים לחצר ולמרפסת, שידות ועוד! אין ספק שדרך אצלנו בחצר תמצאו את כל מה שדרוש על מנת לרהט את הבית שלכם כראות עיניכם!

להפוך סתם פינה בבית למקום הכי נעים בעולם

לכל מקום בבית יש את הייעוד שלו. מקומות מסוימים מיועדים לאכילה, אחרים לקריאה ורביצה, ויש כמובן פינת קפה בגינה או במרפסת, הפינה המקודשת ביותר שלכם לפתיחת היום באנרגיות טובות וחיוביות. כדי לממש זאת, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר אצלנו בחצר ריהוט גן ולבחור את הריהוט המושלם לבית.

כאשר באים לבנות פינת ישיבה יש להסתכל לא רק על הרהיטים כפריטים בודדים בפני עצמם, אלא על הכל כמכלול אחד של שילוב רהיטים, תפאורה וסביבה. חשוב מאוד לבחור בפינה שהיא לא חמה מדי ולא קרה מדי במרפסת או בגינה שלכם. כזו שיש בה מספיק צל בשביל לשהות שם בקרים חמים עם שמש על הפנים. הפינה צריכה להיות נגישה ונוחה להגעה, באופן כזה שלא ייצר את הסביבה ולא יפריע לשאר הדברים שמתרחשים מסביב.

בחירת השולחן המושלם לקפה

מעוניינים לבנות פינות קפה אולטימטיביות? השולחן של פינות קפה זה אחד הדברים הראשונים שאתם באים לתת עליו את הדעת. שולחן קפה הוא לא כמו שולחן "רגיל" אחר המיועד לאכילה או לסעודה. מדובר בשולחן בממדים קטנים יותר, המתאים לפעילות בקנה מידה קטן כמו הנחה של ספלי קפה – בדרך כלל 2 עד 4 ספלים, יחד עם מקום להנחת ספר או עיתון. אחרי הכל, המון אנשים אוהבים לשתות את הקפה שלהם יחד עם קריאת ספר, עיתון ו/או עישון. אז צריך כמובן לקחת בחשבון עניינים אלו ולהתחשב בכלל השימושים האפשריים שתרצו לעשות בשולחן.

התחשבות בכל האלמנטים של פינת הישיבה שלכם

שולחנות של פינות קפה או שולחנות בכלל לגינה יכולים לבוא בטקסטורות שונות, צבעים וגדלים שונים. בבואכם לבחור פינת קפה לגינה, חשוב שתבחרו בחומרים שיחזיקו מעמד לאורך זמן. האם השולחן יהיה עשוי מעץ מלא או שאלומיניום יכול בהחלט להספיק? מה יהיה הכובד שלו? האם יהיה מובילי – כלומר קל ופשוט יהיה להעביר אותו ממקום למקום או שהוא כבד? האם השולחן משתלב היטב עם הנוף, הכיסאות והתפאורה הטבעית או שזה משהו שפחות מעניין אתכם? ומה לגבי המחיר?

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על דרכים לשפר את הגינה שלכם ולהפוך את פינת הישיבה למקום הכי נעים ונוח בעולם, צרו קשר עם אצלנו בחצר ריהוט גן, ותקבלו את השירות הטוב ביותר!

 

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!