איך להכניס עיצוב חמים ונעים לחדרי השינה

חדר השינה הוא האזור הפרטי ביותר בתוך חללי הבית. זהו המקום שאתם פותחים בו את הבוקר שלכם וגם סוגרים בו את היום. חשוב שחדר השינה שלכם ייצר עבורכם אווירה חמימה ונעימה שתשרה עליכם שינה רגועה ונינוחה בכל יום.

ואיך מעצבים חדר שינה באווירה כזו? במאמר הבא תוכלו לקרוא על מספר טיפים שיסייעו לכם לעצב את חדר השינה שלכם.

 

ריהוט בחדר השינה

הפריטים הגדולים ביותר בחדר השינה הם ארון הבגדים והמיטה. כדי ליצור אווירה חמימה ורגועה, מומלץ להכניס מיטה שהגוון הכללי שלה הוא גוון חם. מיטות מעץ מלא הן אחת האפשרויות היותר טובות כדי ליצור עיצוב נעים בתוך חדר שינה. ויש להן מספר יתרונות עיצוביים:

  1. המראה שלהן טבעי וניטרלי שמתאים לכל גווני הצבע שתכניסו לחדר.
  2. ניתן לייצר אותן במגוון גדלים המותאמים באופן מדויק למידות החדר שלכם.
  3. העץ הטבעי ניתן לצביעה בכל עת ולכן, אם בעתיד תרצו לשנות את המראה של החדר, תוכלו לעשות זאת ממש בקלות ואפילו בעצמכם.

 

להכניס תאורה רכה

אחת הדרכים הקלות ביותר ליצור אווירה חמימה ונעימה בחדר השינה היא באמצעות תאורה. תאורה רכה יכולה ליצור סביבה מרגיעה ומרגיעה. מומלץ להכניס מנורה שהגוון שלה הוא צהוב ולהוסיף מנורות לילה ליד המיטה. אם מדובר במיטה זוגית, נהוג להניח מנורות לילה בשני הצדדים של המיטה ואם מדובר במיטת יחיד, אז רק בצד אחד.

 

מצעים בעלי גוון, מרקם וטקסטורה ייחודיים

הוספת מצעים עם גוון, מרקם וטקסטורה לחדר השינה שלכם, יכולים להשפיע רבות ביצירת חלל נעים. בחרו במצעים שאתם מתחברים למראה שלהם והוסיפו להם שמיכה מפנקת וכרית נוחה.

 

כריות נוחות ומפנקות

עוד אפשרות מצוינת להכניס אווירה חמימה לחדר היא באמצעות כריות. תוכלו להוסיף כריות נוי למיטה שלכם במגוון צבעים. חשוב לשים לב לגודל הכריות ולרכות שלהן. כריות גדולות ורכות במיטה זוגית יכולות ליצור מראה נעים ומפנק והנוחות תהיה מרבית.

 

בחירה נכונה של צבעים עבור החדר

בחירה נכונה של צבעים לחדר השינה שלכם יכולה ליצור חלל נעים ומזמין. מומלץ לבחור שני צבעים דומיננטיים שהגוון שלהם והטון הינם רגועים ולא חזקים מידי. צבעי פסטל הן דרך מצוינת להכניס אווירה נעימה לתוך חדר.

 

הוספת וילונות ושטיחים למראה רך

וילונות ושטיחים בתוך חדר השינה יעניקו לו מראה רך, מלטף וחמים. מומלץ לבחור ווילונות שהבד שלהם מייצר שקיפות ושטיחים בגוון בהיר ורגוע.

 

נגיעות אישיות

הוספת נגיעות אישיות לחדר השינה שלכם יכולה לגרום לו להרגיש נעים ומזמין יותר. כדאי להוסיף תמונות משפחתיות, יצירות אמנות או פריטים סנטימנטליים אחרים. הנגיעות האישיות ייצרו את המקום האישי והייחודי שלכם.

אז אם אתם בשלב שאתם שוקלים איך לעצב את חדר השינה שלכם, עברו שוב על הטיפים ונסו להכניס את האלמנטים שהצענו ליצירת אווירה חמימה ונעימה בחדר השינה.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!