הובלת מבנים ניידים – אנחנו המובילים ביותר בתחום!

צריכים שירות ניוד של מבנים יבילים? מעוניינים להוביל מבנה נייד ממקום למקום? הגעתם למקום הנכון! דרך חברת גואטה מבנים ניידים ומכולות ניתן להעביר ממקום למקום בכל זמן שתצטרכו, בצורה מקצועית ובטוחה!

מה הם השירותים שאנו מספקים?

גואטה מבנים ניידים גאים ביכולת המקצועית והגבוהה שלנו לספק שירותי הובלת מבנים ניידים, יבילים, מכולות ועוד מגוון רחב של מבנים מסוגים שונים בעלי יכולת העברה. אנו מקפידים כי כל מבנה אותו אנו מעבירים זוכה לתשומת לב בטיחותית ברמה הגבוהה ביותר ללא שום סיכון וללא שום פשרה.

החברה מספקת שירותי הנפה ושינוע עבור מבנים ניידים בגדלים ומשקלים שונים. אנו גם מציעים מבנים ניידים להשכרה ולמכירה על פי הזמנה אישית – מכולות לאחסון, מכולות למגורים, מכולות שמירה ועוד.

כאשר בוחרים לבצע שינוע של מבנה יביל ממקום למקום, חשוב לעשות זאת בקפידה ונקיטת אחריות כבדה. אחרי הכל, יש צורך לבצע את המלאכה בזהירות רבה לבל יינזק המבנה או התכולה הפנימית המקובעת בו. למעשה ניתן דרכנו להשיג שירותי מכירה, השכרה והובלה של מבנים ניידים מכל סוג כמעט -מכולות אחסון, מקלחות, שירותים לאירועים ציבוריים כמו פסטיבלים ועוד.

אילו מבנים ניתן להעביר ממקום למקום?

כל מבנה שאינו נבנה בצורת בניה סטנדרטית מאבן ומבטון ניתן להעביר. מבנים כאלו שימושיים מאוד במגוון רחב של תחומים – החל מעולם התרבות והפנאי, ועד עולם המכירות והעסקים. ניתן למצוא מבנים ניידים לשימושים שונים – משרדי מכירות, בוטקה של שומר, מכולות אחסון של ציוד לוגיסטי במפעל, שירותים ניידים לפסטיבלים ואירועים המוניים לציבור הרחב, מקלחונים ועוד. במידה ויש לכם צורך לרכוש, לשכור ו/או להעביר מבנה שכזה לפרויקט הבא שלכם, יש לכם למי לפנות – גואטה מבנים ניידים זו החברה שאתם צריכים לפנות אליה!

משרדים לכל דבר ועניין

משרדים ניידים הינם שימושיים ביותר במגוון רחב של פרויקטים. למשל, בשטח של מכירות בתים ודירות בפרויקטים למגורים, נהוג להציב בקרבת מקום משרד מכירות דרכו ניתן לרשום קבוצות רכישה ולקוחות פרטיים ו/או עסקיים. לפעמים משרדי מכירות יצטרכו לעבור מנקודה לנקודה, ושירותי גואטה מבנים ניידים נחוצים כאן.

תמחור של הובלת מבנים ניידים – איך יודעים כמה ולמה

מחיר זה מה שמעסיק אותנו הישראליים. כאשר מדובר ברכישה או בהובלה של מבנה גדול נייד, נרצה לדעת כמה נשלם. זה כמובן תלוי מאוד בהמון פרמטרים המשתנים בין מקרה למקרה. כמובן, המשתנים העיקריים הם בין היתר הגודל של המבנה אותו צריך להעביר, התשתיות שלו (אם יש) והיחס שיש לתת לזה, פינוי המבנה והכנתו להעברה, פירוק המבנה לחלקים (במידה והוא פריק) ריצוף המבנה – האם יש צורך לפרק או לא, המרחק בין המנוף למבנה, צורת העמסה והמרחק שיש לשנע.

יש לכם צורך של שינוע מבנה נייד? מעוניינים לשכור מבנה יביל לתקופה קצרה או ארוכה? בואו וצרו קשר ואנו נשמח לתת לכם את השירות שאתם צריכים!

 

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!