המדריך המלא לבחירת ארונות אמבטיה

בין אם אתם מעוניינים להתקין ארונות אמבטיה מסוג כזה או מסוג אחר, יש לא מעט פקטורים שחשוב לקחת בחשבון. מלבד לקיחת המידות הנכונות, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי להבין אילו ארונות חדר מקלחת הכי יתאימו לצרכים שלכם. המשיכו לקרוא לקבלת מידע מקיף.

רגע לפני שאתם מגהצים את האשראי באינטרנט ומזמינים התקנת ארונות אמבטיה, חשוב לזכור שישנם סוגים רבים ושונים של ארונות חדר מקלחת. בעוד שישנם ארונות שניתן לתלות על הקיר בעזרת קידוח, ישנם ארונות אמבטיה הניתנים למעמד על הרצפה. לא בטוחים מה אתם צריכים? למגוון ארונות אמבטיה לחצו פה כעת או המשיכו לקרוא לקבלת מידע נוסף.

 

באיזה סוגי ארונות אמבטיה בוחרים?

הדבר הראשון שצריך לזכור הוא, שסוגים שונים של ארונות אמבטיה יצריכו התקנות מסוגים שונים, לעיתים מורכבות פחות ולפעמים מורכבות יותר. למשל, ארון אמבטיה צמוד לקיר בד”כ מותקן על הקיר עם ברגים או מסמרים וניתן להתקין אותו די בזריזות עם מינימום קידוחים בקירות.

כמו כן, תוכלו למצוא בשוק ארונות אשר ממוקמים בפינות וניתן להתקין אותם בחתך\זווית הקיר או בקירות גבס. בעוד שחלק מהארונות מסוגננים מאוד ובעלי תאי אחסון מועטים, אחרים יהיו פונקציונאליים יותר ויכללו מגירות רבות ותאים לאחסון החפצים שלכם.

 

בחירת גובה הארון באמבטיה – מה לדעת?

גובה ורוחב ארון אמבטיה נמדד מהתקרה לרצפה ומקריר לקיר בצורה מדויקת, ויהיה חשוב להחליט באיזה גובה אתם רוצים את ארון האמבטיה לפני רכישה של אחד. זאת, מפני שגובה הארון והרוחב שלו ישפיעו על המקום שיהיה לכם בחדר המקלחת לאחר התקנת הארון.

לא פעם, אנשים מתפתים לרכוש ארון אמבטיה מאוד מסוגנן אבל גדול מדי, מה שבסופו של דבר מוביל לכך שחדר המקלחת שלכם נעשה חנוק, מצומצם וקטנטן. אם אתם רוצים להימנע מבעיות אלו, חשוב לקחת מידות מראש ואפילו להסתייע באנשי מקצוע כדי להתאים ארונות במידות הנכונות לסוג החלל שלכם.

 

סוגי ארונות אמבטיה שחשוב להכיר

אם אתם מחפשים ארונות אמבטיה, חשוב להכיר סוגים כמו ארון אמבטיה תלוי, ארונות אמבטיה מונחים, ארונות בסגנון משובץ, שילובים של סגנונות ואפילו ארונות הכוללים ברזים. כמו כן, בשוק ניתן למצוא גם ארונות חדר מקלחת עשויים עץ קלאסי, ארונות אמבטיה עם תריסים וכן ארונות שירות קלאסיים.

אם תרצו משהו פונקציונאלי מאוד, תוכלו להתקין ארונות חדר מקלחת עם חלוקת מדפים פנימית וחלוקה פנימית של תאי אחסון. בעוד שחלק מהחברות והנגריות מאפשרים התאמה אישית של החלוקה הפנימית, זהו אחד הפתרונות הכי פופולאריים בבתי אב. עדיין לא בטוחים באילו ארונות חדר מקלחת כדאי לכם לבחור לחלל שלכם? אנחנו מזמינים אתכם לקבל ייעוץ מנגרייה מקצועית, חברות ארונות אמבטיה וכו'. כך תוכלו להתאים לעצמכם ארון בהתאם לתקציב והצרכים האישיים שלכם.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!