הערכה וניהול סיכוני הצפה

בין אם אתם נמצאים בבית או בעסק, החשש העיקרי שלכם יהיה מפני הצפה. הצפה יכולה להיות הצפת מים, הצפת ביוב או כל גורם אחר שעלול להביא לעליית המים על גדותיהם. האם אתם יכולים להמתין בסבלנות עד לפעם הבאה שתופיע בפניכם הצפה? התשובה היא שלילית, מדובר על החלטה לא חכמה בלשון המעטה. כולנו צריכים להיות ערוכים לכל תרחיש, גם אם הוא נשמע לכם תרחיש בסבירות נמוכה. הצפה יכולה לקרות בכל דירה, בכל עסק ובכל מבנה מכל סוג שהוא. מספיק פיצוץ קטן בצינור הראשי כדי להתמודד עם מציאות שכמותה לא דמיינתם. הידרולוג הוא האיש הנכון שיכול גם להגיע בדיוק בזמן הנכון. הוא יהיה זה שאחראי על הערכה וניהול סיכוני הצפה, כך שיש לכם על מי לסמוך בסוגיה החשובה הזו.

 

הכינו את עצמכם לכל תרחיש

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי תרחיש של הצפה אינו רלוונטי להם. אך כפי שכבר אמרנו מדובר על תרחיש מציאותי, כזה שיכול לתפוס כל אחד מאיתנו. גם אם מערכת האינסטלציה חדשה, זה לא אומר שהסיכוי להצפה יהיה אפסי. טעות אחת קטנה שלכם או של אחד מהאנשים האחרים עשויה להפוך את הקערה על פיה. חשוב שתכינו את עצמכם לכל תרחיש, גם אם התרחישים נראים לכם דמיוניים.

 

העריכו את הסיבות להצפה

הידרולוג אמור להעריך מהי הסבירות להופעת הצפה אצלכם בבית או בעסק. בו בזמן הוא ישים את האצבע על הגורמים העיקריים שעשויים להגדיל את הסיכוי להצפה. כפי שאתם מבינים ישנם גורמים משמעותיים שעלולים לגרום להופעת ההצפה. ברגע ששמים עליהם את הזרקור ניתן יהיה לטפל בהם באופן נקודתי. הערכה של הסיבות להצפה תאפשר לכם להיות תמיד עם האצבע על הדופק. לא תמצאו את עצמכם במצב בו ההצפה תפתיע אתכם ותתפוס אתכם לא מוכנים.

 

תדעו מה לעשות בזמן הצפה

בזכות הידרולוג ניתן יהיה להתכונן בצורה מיטבית למצב של הצפה במבנה. עליכם להבין איך לפעול על מנת למזער את כמות הנזקים האפשרית באותו מבנה. הביאו את עצמכם למצב בו אתם משאירים את המצב כולו תחת שליטה מיטבית. מי שלא ידע מה לעשות בזמן הצפה עשוי לעשות טעויות שעולות ביוקר בראייה לטווח הרחוק. כמובן שתמיד חובה לנהל את האירוע בצורה נכונה ומדויקת על פי הפרמטרים שבו.

 

ניתן למנוע את ההצפה הבאה

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי ההצפה הבאה היא רק עניין של זמן. אך מה שאתם צריכים לדעת זה שיש מה לעשות כדי למנוע את התרחשות ההצפה הבאה. אינכם צריכים להשלים עם המציאות הזו, בטח כאשר הסכנות שכרוכות בה יהיו גבוהות. בזכות הידע וההבנה של הידרולוג תוכלו לבצע תיקונים שימנעו את ההצפה הבאה. כל מיני סידורים שיורידו את הסבירות שתאלצו להתמודד עם מציאות שכזו.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!