השכרת גג לאנרגיה סולארית – האם זה באמת משתלם?

הרבה פעמים רבים שואלים את עצמם האם השכרת גג לאנרגיה סולארית היא באמת משתלמת, אז התשובה היא שבהחלט כן. לא רק מבחינת היכולת שלכם להרוויח לא מעט כסף מייצור חשמל, אלא גם שזה הדרך שלכם לשמור על איכות הסביבה ולייצר "חשמל ירוק" שישמור על כדור הארץ שלנו גם לדורות הבאים אחרינו.

אז אם כבר חשבתם על התהליך, מומלץ לעשות השכרת גג לאנרגיה סולארית עם ניר סולאר שהיא החברה המובילה בישראל בתחום השכרת גגות לאנרגיה סולארית.

השכרת גגות היא קונספט חדש שצץ בשנים האחרונות. הרעיון הוא לאפשר לספקי אנרגיה סולארית להתקין פאנלים סולאריים על גגות בתים ועסקים ולייצר חשמל ללא צורך בקנייה או חכירה של הגג.

היתרונות של מערכת זו הם שזוהי דרך קלה לבעלי בתים להיכנס לאנרגיה סולארית על הגג, היא מפחיתה את עלות ההתקנה, והיא מאפשרת לבעלי בתים שאין להם מספיק מקום על הגג שלהם עדיין להשתתף בסולארי על הגג. עם זאת, יש גם כמה חסרונות. יכול להיות זמן המתנה ארוך בין הרגע שבו מישהו נרשם להשכרת גג ועד שהוא מקבל בפועל את הפאנלים על הגג שלו. זה יכול לגרום לאנשים להאמין שהשירות אינו אמין או אמין. . מודל הליסינג הסולארי הוא סוג של בעלות משותפת. במערכת זו משקי בית יכולים לשכור פנלים ממתקין, ואז בעל הבית משלם עבור החשמל שהם מייצרים בעצמם. היתרונות של תוכנית זו הם שאנשים יכולים להחזיק חלק ממערכת האנרגיה שלהם ולקבל מזומן בחזרה על צריכת האנרגיה שלהם. עם זאת, ישנם גם מספר חסרונות לדגם זה. באופן ספציפי, כאשר מישהו יוצא מהאזור או מפסיק להשתמש בפאנלים שלו מסיבה כלשהי, לחברה אין הסמכות חוקית עליהם.

השכרת גג היא קונספט חדש שמפותח בשוק האנרגיה הסולארית. זוהי דרך של אנשים להשכיר את הגגות שלהם לחברות סולאריות ולקבל על כך תשלום.

חברות סולאריות יכולות לייצר יותר הכנסות על ידי השכרת גגות ולא רק להסתמך על מכירת הפאנלים. זה יאפשר להם למכור את המוצרים שלהם במחירים נמוכים יותר, מה שיהיה טוב יותר עבור הלקוחות.

מערכת פאנלים סולארית היא השקעה מצוינת עבור כל מי שרוצה לקבל יותר שליטה על חשבון האנרגיה שלו.

אבל זה יכול להיות אתגר גדול למצוא את עסקת השכרת הגג הנכונה. הדבר החשוב ביותר שיש לדעת כאשר משכירים את הגג שלכם הוא שתמיד כדאי להיעזר בחברה עצמאית לניהול התהליך. כך תוודאו שהנכס שלכם ודייריו מוגנים מכל נזק אפשרי.

יתרה מכך, ישנן חברות רבות שיספקו דמי שכירות חודשיים עבור הפאנלים הסולאריים שלכם ויציעו לכם זיכויים עבור החשמל שאתם מייצרים.

פאנלים סולאריים

פאנלים סולאריים הם סוג של מערכת פוטו-וולטאית הממירה את אור השמש לחשמל. הם מורכבים מתאי שמש ובדרך כלל יש להם מעגל חשמלי אחד או יותר. ניתן להתקין פאנלים סולאריים על הגג, הקרקע או משטחים אחרים.

פאנלים סולאריים עשויים בדרך כלל מסיליקון וניתן למצוא אותם בצורות וגדלים שונים בהתאם לגודל המערכת בה הם משמשים. טווח המחירים של פאנל סולארי הוא 200 עד 500 דולר לוואט בעלות ממוצעת של 300 דולר לוואט.

פאנלים סולאריים הם מקור אנרגיה נקי ומתחדש שהופכים פופולריים יותר ויותר. לפאנלים סולאריים מספר יתרונות, כולל:

– הם מפחיתים את הצורך בתחנות כוח של דלק מאובנים, שעלולות לפלוט גזי חממה ומזהמים אחרים.

– הם מייצרים חשמל מבלי לפלוט גזי חממה כל עוד הם נמצאים באור שמש ישיר.

– הם לא מסתמכים על פחם או גז טבעי לייצור חשמל.

– פאנלים סולאריים יכולים לייצר חשמל גם כשהשמש לא זורחת, ולכן הם מספקים אנרגיה אמינה 24 שעות ביממה.

– הם דורשים תחזוקה מינימלית, כך שהם חוסכים כסף בעלויות העבודה.

– עלות התקנת פאנלים סולאריים ירדה משמעותית במהלך השנים האחרונות עקב התקדמות טכנולוגית בתהליכי ייצור והתקנה של פאנלים סולאריים.

– אין עלות דלק הקשורה לפאנלים סולאריים מכיוון שאור השמש חופשי ושופע בכל מקום על פני כדור הארץ – בניגוד לדלקים מאובנים כמו פחם או גז טבעי שיש לכרות מהקרקע ולהעביר לתחנות כוח לפני

 

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!