עיצוב חדר שינה בסגנון רומנטי

עיצוב חדר שינה בסגנון רומנטיחדר השינה הוא המקום הפרטי של הזוגיות ויש לו תפקיד חשוב בשימור הרומנטיות ומערכת היחסים הזוגית האוהבת. ניתן לעצב את החדר בסגנון נעים ושובה לב, המשלב אווירה רומנטית המשפרת את הזוגיות.

כל מה שצריך הוא מרחב נטול עומס, קירות בגוונים בהירים להענקת השפעה מרגיעה ומזמינה, או להיפך, עיצוב קירות עם טפטים בדוגמאות נועזות. אם קיימת העדפה לאווירה רומנטית קלאסית, ניתן לעצב את החדר בגוונים שקופים לבנים המעניקים תחושה בוגרת ומתוחכמת.

המיטה היא החלק החשוב ביותר בחדר השינה, וניתן לעצב אותה עם חופה וכיסויים רומנטיים המקנים אווירת קן אוהבים. יש לזכור להתקין תאורה עמומה או חמימה וכמובן להקפיד על ריח רענן, מתוק או חושני המסייע להשבת הרומנטיקה. חדר השינה יכול להוות את האזור אליו ניתן לברוח מהלחץ של חיי היומיום.

אפשרויות עיצוב של חדר השינה רומנטי

חדר שינה בסגנון רך

מיטת ברזל בעלת מצעים בגוון ורוד, חום ולבן, עם ספה מוזהבת ליד המיטה, וכיסוי בצבע רך, מאפשר עיצוב בסגנון רומנטי שאינו קיטשי במיוחד. זהו סגנון רך הנשבר על ידי מיטת הברזל והמצעים בעלי הצבעים החדים יותר. נגיעות ורודות מעניקות אפקט הפוגה רכה, ומתפקדות כמנה תוססת של צבע ורוד חם על הכריות.

חדר שינה אלגנטי

ניתן לעצב את החדר באלגנטיות מובהקת ואוורירית, כשהקירות עטופים בטפט כסוף, המיטה עשויה מתכת, ואביזרי העיצוב מעוצבים בגוון אפור רך. עיצוב זה מעניק השפעה של סוויטה רומנטית במלון, אך המראה מתעצם על ידי תאורה טבעית רכה החודרת מהחלונות. זהו עיצוב חולמני המזכיר את השיטה הישנה לצילום כוכבי קולנוע רומנטיים, כשהצלמים השתמשו בווזלין על עדשת המצלמה.

רהיטים ואביזרים לעיצוב חדר שינה רומנטי

מיטת אפיריון

זוהי מיטה בסגנון בריטי בעלת נוכחות רומנטית חזקה המשלימה עיצוב פנים בסגנון קולוניאלי בבית. כיסוי המיטה יכול להיות עשוי מקשמיר רקום ביד.

חופת מיטה

התקנת חופת יריעות בד מעל המיטה מאפשרת תחושת קודש הקודשים של רומנטיקה רגועה. החופה עוטפת את החדר בעיצוב מעניין ורומנטי הראוי לאווירת ירח דבש.

וילונות

בחירה בוילונות בגוונים שקופים רכים, עם עיטורים עדינים של פרחים בהירים, הופכים את החדר למקסים ורומנטי.

מראת וינטאג'

המראה מעניקה לחדר השינה ערעור גחמני ורומנטי.

טיפים כלליים לעיצוב חדר רומנטי

צבעים עשירים

שימוש בצבעי בורדו וחום למיטה, לשטיח ולווילונות, מעניקים מעטפת עשירה היוצרת תחושת פיתוי ופרטיות.

השבת הזוהר

וילונות קטיפה בגווני שנהב קלאסיים, וקירות צבועים באותו גוון, בשילוב פריטי ריהוט בגוון שמנת ונגיעות שחורות, שרפרפים צרפתיים מהמאה ה-19, שטיח בעיטורים גיאומטריים של שחור-לבן, כריות עם דוגמה תואמת ומנורת מתכת ניצבת, מעניקים מראה זוהר ורומנטי לחדר השינה.

עיצוב בעץ

שילוב של רהיטי עץ עם כיסוי מיטה, וילונות וכריות לבנים, תוך הוספת שטיחים אדומים עם דוגמאות סימטריות המעניקות תחושת עומק צבע, משפרים את האווירה הרומנטית.

מבעד לחלון

חלונות המשקפים נוף מרהיב מחדירים אווירה רומנטית למרחב הפרטי של חדר השינה. נוף המשקיף לים, מאפשר עיצוב חדר בצבעים עמומים של אדמה, עם מגע סאטן על המצעים והווילונות, ההופכים חדר שינה מושלם המעניק תחושת חופשה רומנטית.

תאורה

בחירת תאורה נכונה לחדר שינה רומנטי היא קריטית. מומלץ לבחור תאורה המפיצה אור נעים, בגוונים חומים רכים המחמיאים לחדר המעוצב בגוונים כהים של שחור, לבן וחום. תאורה נעימה המפיצה נגיעות אור עמומות על פריטי עיצוב בהירים בחדר, משרים אווירה רומנטית נעימה.

עיצוב בנגיעות שחורות

יש משהו בטבע המסתורי של הצבע השחור, המעניק השפעה רומנטית וסקסית במיוחד כשמשתמשים בו במתינות בשילוב עם גוונים לבנים.

ראו גם:
עשר טעויות נפוצות בעיצוב חדר שינה

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!