חיפוי קירות בסלון- יצירת קיר כוח בסלון

אם אתם מעוניינים לחדש את הבית שלכם אך תהליך עיצוב כולל של הבית פחות מתאים לכם הן מבחינת זמן, הן מבחינת חוסר פניות והן מבחינה כלכלית, הרי שחשוב שתדעו שאתם בהחלט לא חייבים לשבור את קירות ביתכם כדי לשנות את מראה ביתכם ולהעניק לו חזות רעננה וייחודית. כל שעליכם לעשות זה לדאוג לקיר אחד וליצור קיר כוח. קיר כוח בסלון מהווה כיום את הבחירה הטובה ביותר עבור כל אדם שמעוניין כאמור לשנות את מראה ביתו, להעניק לו מראה רענן וחדיש וזאת מבלי שהוא משקיע בכך יתר על המידה.

 

מהו קיר כוח?

עיצוב הפנים של כל בית מוגדר על ידי סך כל הפרטים שלו לרבות החלוקה לחללים, הרהיטים, הצבעים, גופי התאורה, הטקסטיל, בחירת אומנות ועוד. כל אלה כמכלול יוצרים את התוצאה הסופית אשר הופכת את עיצוב הבית להכי מיוחד והכי מתאים לאנשים המתגוררים בו. לא מעט אנשים לא מבינים כי גם לקירות יש חשיבות בעיצוב הכולל של הבית. ההתייחסות לקירות של הבית כמסגרות בלבד אשר מחלקות את החללים, לא פעם עלולה לגרום להחמצה גדולה של פוטנציאל עיצובי עצום. אמנם, לא כל קיר צריך להיות חלון ראווה, אך אם בוחרים קיר אחד בסלון ומשקיעים בו, יכולים לשדרג בצורה משמעותית את עיצוב הבית.

מאחורי קיר כוח עומד הרעיון לבחור אלמנט דקורטיבי אחד לרבות צבע, טקסטורה, אומנות ועוד ולקשט באמצעות קיר בסלון הבית שמהווה חלל דומיננטי בבית, בצורה שתתאים לקו העיצובי הכולל. קיר כוח אמנם יכול להיות בכל מקום בבית לרבות המטבח, חדרי השינה ועוד, אך אין ספק כי המיקום שלו דווקא בסלון ישדרג את מראה ביתכם בדיוק באופן שאתם מצפים ומייחלים.

הבחירה בקירות לבנים, מאפיינת למעשה את סוף המאה ה-20, כחלק מאדריכלות מודרנית אשר העדיפה פשטות על פני קישוטיות. האדריכלות העכשווית מבליטה ערבוב של חומרים וסגנונות ונפרדת מקווים אחדים וקירות סטריליים לטובת עיצובים מתוחכמים יותר שיש להם אמירה אישית. גם אם יש קושי למצוא רהיטים אשר מתכתבים עם הסגנון של קיר הכוח שהותאם לאופי של הדיירים, הרי שהתוצאה לגמרי שווה את המאמץ. קיר כוח יכול להפוך את הבית שלכם לייחודי ביותר.

 

כיצד יוצרים קיר כוח?

כדי לבחור את קיר הכוח שמתאים לכם, חשוב מאוד לאפיין את הסגנון העיצובי שמתאים לכם ולביתכם ולחפש השראה, בין אם במגזינים העוסקים בעיצוב הבית ובין אם באינסטגרם או בכל מקום אחר. כמובן שכדאי לבחור את הצבעים שאתם מעוניינים להתמקד בהם בקיר וזאת בהתאם לסגנון העיצוב. מניפת הצבעים המוצעת כיום היא אינסופית ועל כן לא פעם יהיה קשה לצמצם את האפשרויות לשניים או שלושה גוונים. כדי להחליט מה הכי מתאים לכם, חשוב שתבדקו איזה פריטים עיצוביים יש לכם בבית ואיזה אתם מעוניינים להוסיף, כך תוכלו להוסיף הרמוניה לביתכם.

אחד העקרונות הבסיסיים ביותר של עיצוב פנים הוא שכל חדר זקוק למוקד, כלומר, אלמנט עיצובי שימשוך באופן מיידי את העין. קיר כוח יכול למלא את המוטיב המדובר בקלות וכל שיש לעשות הוא חיפוי אשר ימשוך את העין.

 

מה ההבדל בין חיפוי קירות לסלון לבין חיפוי קירות חוץ?

אם אתם תוהים מה ההבדל בין חיפוי קירות חוץ לבין חיפוי קירות בסלון ביתכם, הרי שבתהליך חיפוי קירות חוץ מעבר לפן הדקורטיבי שיש לשים עליו דגש, יש לשים דגש גם על האיטום של הקיר, על בידוד גבוה מרעשים, על שמירה על טמפרטורה יציבה במבנה וכן על הגנה על תשתיות הנכס. כאשר מדובר על חיפוי קיר בסלון, שמים את הדגש על הפן הדקורטיבי בלבד בבחירת חומרי הגלם המתאימים לתהליך.

 

 

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!