טיפים לבחירת מעצבת פנים למשרדים

כאשר אתם בוחרים את מיקום העסק שלכם אתם חושבים על הנוחות שלכם להגיע לעבודה בכל יום, על הנוחות לעובדים ולא פחות חשוב עבור הלקוחות שלכם. אין זה משנה אם אתם מחזיקים במשרד לראיית חשבון או במשרדי היי טק, כל בעלי העסקים חושבים על הנתונים הללו בבחירת המקום. אז יש לכם מקום ואתם רוצים לעצב אותו בצורה מזמינה או שנמאס לכם מהעיצוב הישן ואתם מעוניינים בחידוש המקום זה הזמן למצוא מעצבת פנים במודיעין, ירושלים או תל אביב שנותנת שירותים לאזור בו ממוקם המשרד שלכם ויחד תוכלו להתחיל בתכנון ועיצוב העסק שלכם, שגם יהיה מזמין יותר וגם יחדש את האווירה במקום בהתאם למשתנים רבים.

לאורך השנים עיצוב משרדים היה בעל חשיבות רבה, אך בשנים האחרונות עיצוב משרדים הוא חלק בלתי נפרד מתכנון של עסק עוד לפני פתיחתו. עם עיצוב נכון אתם כבעלי עסק תקבלו את החזון המדויק שתכננתם וראיתם לנגד עינכם עד שרק דמיינתם את עצמכם בעסק החדש שלכם. יחד עם מעצבת פנים מנוסה ומקצועית אתם תשיגו את החזון שלכם והיא במקצועיות רבה תוכל להתאים את מה שאתם דמיינתם לעבודות הביצוע בשטח.

 

בחירת מעצבת פנים לעיצוב משרדים

לא כולם מכירים מעצבת פנים במודיעין או בגבעתיים מהמלצות חברים או קרובי משפחה. היום בעידן הטכנולוגי כולנו מסתמכים על המלצות באתרים שונים. כדי שגם אתם תיהנו משירותיה של מעצבת פנים למשרדים שלכם מומלץ קודם כל לבחור באשת מקצוע שנמצאת בקרבת מקום למשרדים שלכם או לפחות אם היא האחת שתספק שירותים וביקורים עד אליכם. כך יהיה לכם הרבה יותר נוח וקל להתנהלות המשותפת בין שני הצדדים.

חשוב לבחור במעצבת פנים בעלת ניסיון בתכנון ועיצוב משרדים. תכנון בתים, מסעדות או חנויות שונה בתכלית מתכנון משרדים. חשוב שהמעצבת תבין במדויק את הצרכים של העסק, להכיר את אופי החברה והעובדים בו וכמובן להתאים את כל הדרישות גם לתנאי השטח וגם לרצונותיהם של בעלי החברה. רק שילוב של כל הגורמים הללו יאפשרו את הצלחת הפרויקט, ופרויקט מוצלח נמדד כאשר כל הצדדים מרוצים והתגובות על המקום הם חיוביות ונעימות.

מילה על המחירים, חשוב לזכור לא כל הזול בסופו של דבר יוצא באמת זול ולא כל היקר הוא בהכרח הטוב ביותר. חשוב לבחון את הצעות המחיר שאתם מקבלים אל מול מה שאתם תקבלו. מעצבות בעלות הצעות מחיר ארוכות ומפורטות מאפשרות לכם להבין את התהליך ואת מה שאתם הולכים לקבל בו. אילו הצעת מחיר מסתכמת במשפט אחד זהו מצב בעייתי עם המון חוסר מידע.

לכן מומלץ לעקוב אחרי כמה כללים פשוטים, מעצבת פנים במודיעין או בכל עיר אחרת שמספקת שירותים עד אליכם, לבחון המלצות, להכיר מעט את המעצבת ובעיקר את הניסיון המקצועי שלה וגם להתייחס להצעת המחיר שהיא נותנת לכם על פי סעיפים ולא רק הסכום בתחתית ההצעה.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!