טיפים לבחירת רהיטים מעוצבים לבית

ריהוט עיצובי הוא ריהוט המתאים לסגנון מסוים שמתכתב עם המאפיינים שלו ומשתלב עם העיצוב הכללי של הבית. כיום ניתן לעלעל במגזינים וקטלוגים המציעים ריהוט מעוצב ולבדוק מה מתאים לכם ומה לא. קבלו טיפים לבחירת ריהוט מעוצב.

 

לבחור את הקו העיצובי שלכם

רהיטי מעצבים יכולים להיות מאוד יפים כאשר הם משתלבים אחד עם השני. על מנת שזה יקרה צריך לדעת קודם כל מה הסגנון והקו העיצובי שלכם. כלומר, לבצע בחירה הרמונית בהתאם לטעמכם המותאמת לאופי של הבית. לדוגמה, בסגנון המודרני לא בוחרים רהיטים בסגנון עתיק גם אם מדובר על רהיטי מעצבים נחשקים. ריהוט עתיק יותר מתאים לסגנון הכפרי. למרות זאת, בחירה של שידה מעוצבת בסגנון מסורתי תתאים לשני הסגנונות. לכן, רצוי לבחור רהיטי מעצבים בסגנון וינטג' או רהיטים עם קווים נקיים ופשוטים שמשדרים אלגנטיות, יוקרה ומינימליזם המאפיינים את הסגנון המודרני.

 

למדוד לפני שרוכשים ריהוט

לרהיטים יש מידות מדויקות ונפחים שצריכים להתאים לגודל החלל בבית שלכם. ההמלצה שלנו היא להגיע לחנות המעצבים, למדוד את הריהוט שמוצא חן בעיניכם, לחזור הביתה ולסמן את הגודל בהתאם למידות של החללים השונים. לחילופין, ניתן לערוך מדידות בבית ורק אז לבחור רהיטים. כמו כן, לא מספיק למדוד אורך ורוחב. התמקדו גם במידות הגובה והמידות של הדלתות והחלונות בבית שיכולים להשפיע על בחירת הריהוט. מכיוון שישנן דלתות צרות, לא בטוח שתוכלו לשנע את הריהוט לבית ואז תצטרכו להשכיר שירות של מנופאי או לפרק את הדלתות.

 

מאילו חומרים מומלץ לבחור ריהוט מעצבים?

לחומרי הגלם ישנה חשיבות רבה על מנת שיהיו עמידים לאורך שנים, עמידים בפני רטיבות, חסינים לאש ולמכרסמים. לפיכך, יש לתת את הדעת על חומרים איכותיים כמו עץ מלא, פורניר, מתכת וזכוכית ופחות על חומרים כמו סיבית או פלסטיק. גם אם המחיר יפתה אתכם על תוותרו על חומרי גלם טובים כי אחרת תצטרכו להחליף את הריהוט מהר מאוד.

 

ריהוט בהתאמה אישית

כדי לרכוש רהיטי מעצבים מומלץ לבצע התאמות אצל נגר המייצר אותם. כלומר, לתת לו מידות ושרטוט של הרהיט המבוקש ולשלם על רהיט מעוצב שרק לכם יש אותו. כמובן שזה כרוך ביותר עלויות, אך שווה אם החלטתם להיות ייחודיים. כדי לבצע זאת בצורה מושלמת תצטרכו ליווי של מעצב פנים. לבסוף, תוכלו להוסיף לריהוט המיוחד פריטים אחרים כמו שטיחים, גופי תאורה וכד'.

 

בחירת ריהוט המותאם למשפחה

למרות שאתם חושקים באקססוריז וריהוט מעוצב לא תמיד הוא יתאים לבית  שיש בו ילדים ובעלי חיים. צריך לקחת בחשבון שהריהוט בחדר הילדים יהיה שונה מהריהוט בסלון וגם הקיבוע שלו יעשה בצורה בטוחה ויציבה. בנוסף, כל ריהוט בו תבחרו צריך להיות רחיץ וקל לניקוי במיוחד שחיות המחמד מסתובבות בבית.

 

 

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!