הטיפים והטרנדים המובילים לעיצוב מטבח

טיפים לעיצוב מטבח מודרני

אחד היתרונות המשמעותיים בעיצוב פנים הוא גישת עיצוב מודולרי, המתבטאת בנגישות של סגנון מודרני אותו ניתן ליישם במטבח. אתם יכולים לעצב מטבח מדהים כמו בפרסומות, צבעוני כמו בתוכנית בישול, או מרהיב כמו בסרט. המטבח יכול להיות בדיוק כמו העידן החדש, והוא זמין באותו מחיר. מאמר זה מציע מספר טיפים לעיצוב מטבח מודרני.ראשית יש להקפיד על משטחי עבודה נקיים. זהו רעיון הודי נפוץ המציע "לשמור הכול בהישג יד". אך עיצוב מטבח מודרני נוקט בגישה שונה לחלוטין. מומלץ לעצב דלפק העבודה המאפשר לעסוק בכל הפעילות הנלווית לבישול. הבקבוקים והצנצנות נכנסים לארונות.

הטיפ הכי חשוב: עבודה עם תאורה – יש לזכור את הצורך בתאורה עליונה כמו גם מתחת לארונות, ולוודא שלא עובדים במטבח אפוף צללים. תאורה טובה חיונית למטבח.

טיפ לעיצוב הרצפה – כן. רצפת המטבח היא חלק מהתמונה הגדולה של העיצוב. יש לבחור ניגוד נעים לגוונים של הקיר והארונות, או לעצב אותה עם דפוס מרשים. מומלץ לוודא רק שלא בוחרים בגוון וסגנון עגום מתוך מחשבה שאף אחד לא מסתכל על הרצפה בכל מקרה.

הקפדה על גוונים – יש להיפטר מסגנון עיצוב מיושן ולחדש את המטבח עם צבעים טרנדיים. ניתן לעצב בשני גוונים ניטראליים מרגיעים או גוונים בהירים מנוגדים. כן, אפילו במטבח!

אם יש לכם מכשור מתקדם, הבליטו אותו – טיפ זה קשור לשמירת משטח עבודה נקי, וכולל את שמירת המכשירים. המטבח המודרני צריך להתאים למיקרוגל, למכונת קפה, ולמעבד מזון, שצריכים להיות מונחים על הדלפק.

משחק עם גווני הקירות – מומלץ לחשוב על שיטות תפקודיות לעיצוב קירות המטבח. גם אם הנטייה היא לעצב קירות קרמיקה קלים לניקוי, מומלץ לבחור בגוונים בהירים מנוגדים, בדפוסים ופסיפסים המתאימים לגוונים של המטבח.

זכוכית תמיד תורמת למראה עיצוב יוקרתי – אין צורך לחשוף מה שיש בתוך הארונות, אך עיצוב חלק מהארונות עם דלתות זכוכית פשוטה או עם תריסי זכוכית צבעונית, מעניק למטבח סגנון מודרני נקי מבלי להוסיף יותר מדי לעלות.

טרנד המטבח הפתוח – אם ההעדפה היא לחללים פתוחים, מומלץ לעצב מטבח פתוח. זהו עיצוב מודרני ואינטראקטיבי שמעניק שפע מקום לשוחח ולבשל במקביל.

לא לאבד את מראה הכיור! כיור מטבח, אמרתם? זהו אינו שטח המיועד לכלים מלוכלכים בלבד. יש לזכור שהכיור הוא עדיין חלק גלוי ביותר של המטבח, ומומלץ לעצב אותו מחומרים יפים ונוחים לשימוש כגון נירוסטה לכיור ולברזים.צבעים

אי אפשר בלי"אי" למטבח – אם החלל מספיק גדול, מומלץ לעצב אי מטבח. זהו אזור אינטראקטיבי נהדר נוסף, המתאים להנחת כלי מטבח, מוצרי מזון יבשים, או אזור בישול. ניתן גם להוסיף ארונות מתחת כשטח אחסון.

כשמעצבים מטבח בסגנון מודולרי, חושבים גם על עיצוב מודרני, עם סגנון מינימליסטי, ומשיגים את הבחירה הטובה ביותר במונחי סגנון ועלויות.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!