כיצד בוחרים מעצבת פנים לבית

בחירת מעצבת פנים לבית זו משימה מאתגרת, במיוחד כאשר אתם רוצים להבטיח שהכל יהיה מושלם. אחרי הכל, אתם אלו שתצטרכו לחיות עם התוצאה, כך שאין מקום לטעויות והמעצבת שאתם בוחרים צריכה להתיישר עם הצרכים והאישיות שלכם, ובאמת להבין מה מתאים לכם, ולמרחב.

עד כמה שלמעצבת הפנים יש תפקיד חשוב בעיצוב החלל, עליכם מוטל למצוא את המעצבת המתאימה לתפקיד, ועל מנת לצלוח את המשימה, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

 

מצאו מעצבת בסגנון ובאסתטיקה שלכם

לפני שאתם מתחילים לחפש, עליכם לדעת מה הסגנון המועדף עליכם. לכן עצרו רגע לעשות שיעורי בית, לשאוב השראה ולהבין מהו הסגנון האישי ומהי האסתטיקה שלכם, כך שתוכלו לבחור במעצבת הנכונה. למרות שמעצבת מקצועית צריכה להיות מסוגלת להתאים את עצמה לצרכים ולדרישות שלכם, לכל מעצבת יש את הסגנון המיוחד שלה, לכן בואו מוכנים לפגישה הראשונה עם תמונות השראה, תכניות ודוגמאות לסגנונות שאתם אוהבים שישמשו כנקודת התחלה.

 

אל תתביישו לדבר על כסף

חשוב מאוד לדעת מה התקציב שעומד לרשותכם וכמה כסף אתם יכולים להקצות לנושא לפני שאתם מתחילים בעיצוב. השיקול הכספי יכול לעזור לכם לסנן אפשרויות, ולהגיע לבחירה המתאימה לכם, מכמה וכמה בחינות. לכן כדאי כבר למן הרגע הראשון לדון בתקציב, ליישר קו ולתאם ציפיות. אם אינכם בטוחים לגבי התקציב, ערכו מחקר קטן לפני שאתם מתחילים בחיפושים כך שיהיה לכם אומדן לגבי עלויות.

 

היפגשו עם שלוש מעצבות לכל הפחות

לאחר שצמצמתם אפשרויות, זה הזמן להיפגש פנים מול פנים עם כמה מעצבות. ההמלצה היא להיפגש עם שלוש מעצבות פנים לכל הפחות, כל יהיה לכם קל להשוות סגנונות ומאפייני אישיות ולהתרשם מאסתטיקה, קווי אופי וסגנונות עבודה שונים, מה שיקל עליכם להחליט ולבחור במעצבת שהסגנון ושיטת העבודה שלה הכי מדברים אליכם באופן אישי.

 

האם אתם סומכים על המעצבת שלכם?

קחו בחשבון שזה מעט נדיר שתהיה התאמה של אחד לאחד ביניכם לבין המעצבת. גם אם האסתטיקה שלכם מאוד דומה, יכול להיות שיהיו דברים שעליהם הדעות יהיו חלוקות. לכן קיימת חשיבות רבה לשיתוף פעולה וליצירת יחסי עבודה המבוססים על אמון. מאוד חשוב לשמור על ראש פתוח ולא לדחות את רעיונות המעצבת מבלי לתת להן צ'אנס, אך כדאי גם לזכור שמדובר בעבודת צוות, כלומר המעצבת לא צריכה לדחוק בכם לקבל את כל החלטותיה, אלא שעליכם להיות שותפים לתהליך קבלת ההחלטות, כך שהתוצאה הסופית תשקף אתכם.

 

להתאמה מושלמת יש חשיבות!

כאשר סומכים על המעצבת, מאמינים בחזון היצירתי שמביאה לשולחן ושלמים עם רמת המקצועיות שלה אפשר להגיע לתוצאה מרגשת, יפה, פונקציונלית ומתהליך מהנה לחלוטין. לכן קיימת חשיבות רבה לבחירה נכונה של מעצבת פנים.

אם אתם מחפשים מעצבת פנים מקצועית, מעצבת פנים איילת שטיין מספקת שירותי עיצוב פנים ותכנון ותשמח לעזור לכם ליצור את בית החלומות שלכם!

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!