כיצד בטון מוחלק מעשיר את הבית שלכם?

כיום החלקת בטון נחשבת לאחד פתרונות היעילים והמשתלמים ביותר למבנים תעשייתיים וגם מגורים. לא רק שרצפת בטון מוחלק עמידה בפני כתמים, פגמים ושריטות במהלך השנים, אלא גם היא מאוד מושכת את העין וזאת בזכות הברק הנוצץ שמקרין את הזוהר והאור חזרה לחלל האוויר. מדובר באחת האפשרויות המועדפות ביותר בשל תכונות אסתטיות ויציבות, וגם בשל יתרונות ששכבת בטון מלוטש וחזק מציעה.

מעוניינים לעשות בטון מוחלק לבית או לסביבה תעשייתית עם פעילות שינוע גבוה? ריצוף בטון מוחלק או מיקרוטופינג הינה האופציה המועדפת והכדאית ביותר!

 

מהו בעצם בטון מלוטש ומהם השימושים שלו?

בטון מלוטש הוא בטון שעבר תהליך של החלקה, בה מצופפים את הרכב החומר בשכבות העליונות של הבטון, מה שגורם למילוי כלל הנקבוביות המיקרוסקופיים ובכך תורם הן לאסתטיקה והן לחוזק. לאחר המילוי, עוברים עם מתקן מיוחד להשחזה ומחליקים עד קבלת הברק הרצוי. בסיום התהליך אתם מקבלים רצפת בטון חלקה, מבריקה וחזקה במיוחד עם אפשרויות לעיצוב וגיוון נוספים לבחירתכם.

כיום בטון מלוטש הוא אופציה אידאלית לאזורים תפעוליים בהם מובילים ציוד כבד ומשנעים מכליות גדולות. הוא פשוט לתחזוקה, הוא חזק להפליא ונשמר למשך עשרות רבות של שנים. זו גם הסיבה שגם בבתים פרטיים ודירות יוקרה גם בוחרים לרצף במרצפות בטון שעברו החלקה מיקרוטופינג.

 

מהן היתרונות של רצפת בטון מלוטשת?

לבטון מלוטש קיימים הרבה יתרונות שמבליטים אותו משאר האופציות לריצוף מבנים תעשייתיים ומגורים. בהתחשב בטכנולוגיה החדשנית בעולם הבניה וההנדסה, ניתן להגיע לרמת איכות גבוהה עם רמת גימור מרשימה וחלקה, למראה אסתטי נעים ומושך.

בטון מוחלק ומלוטש עמיד וחזק מאוד, שאינו נפגם בקלות גם על ידי עומסים כבדים ולחצים אדירים. זה הופך אותו לאידאלי עבור מבני תעשייה ובתי מלאכה בהם משתמשים עם מתקנים כבדים.

 

אורך חיים ארוך במיוחד – לא תצטרכו לרצף כל כך בקרוב!

בעוד שרצפות מחומרים אחרים יכולים להיות זולים יותר, הרי שהם לא תמיד נשמרים לאורך שנים ולא שומרים על היתרונות והתכונות המבניות שלהם. עם הזמן יופיעו סדקים, פגמים מסוגים שונים, שחיקה ובלאי שיובילו אתכם בסופו של דבר לשקול החלפה של ריצוף למשהו חדש. לא כן אם תעשו ריצוף מיקרוטופינג ! הוא שומר על הנראות והחוזקה שלו למשך עשרות רבות של שנים! כל מה שאתם צריכים לעשות לצורך תחזוקה שוטפת זה פשוט לטאטא ולשטוף בצורה פשוטה וקלה – אבל חוץ מזה החומר עצמו חזק ועמיד למשך שנים רבות וטובות, שלא תצטרכו לשקול החלפה!

 

בטון מלוטש משתלב עם מערכות חימום רצפות

בטון מוחלק הוא חומר מעולה שמבודד טמפרטורה וחום. בקלות ניתן לשלב מערכות חימום רצפה עם מערכת מיקרוטופינג ובטון מלוטש, וזאת בזכות הצפיפות הרבה של הבטון המלוטש, המקנה לו תכונות של מסה תרמית גבוהה בהשוואה למוצרים קלים אחרים כמו דק או לוחות עץ ואבן. לבטון מלוטש יש את היכולת לאגור חום ולפלוט אותו לאט לאחר מכן. לכן, גם אנשים שנרתעים מריצוף בטון לבתים פרטיים מחשש שבתקופת החורף זה יפלוט קור – אין ממה לחשוש. בטון מלוטש מיקרוטופינג הינה אופציה נהדרת גם לבתים פרטיים שרוצים לזכות גם ביתרונות תרמיות וגם בנראות מרשימה ומפוארת!

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!