כלבו בר אילן – יש לנו הכל מהכל!

אם גם אתם מחפשים שעות על גבי שעות מקום בו תוכלו לרכוש פריטים חיוניים לבית, למשרד, לחדר האמבטיה או לגינה – הגעתם סוף סוף למקום הנכון. כאן דרך חנות האתר כלבו בר אילן יש לנו מה להציע לכם, יותר טוב מכל מקום אחר!

אנו מספקים ציוד איכותי ומובחר לבית, למטבח, לשירותים ולחדר האמבטיה, לגינה ולמרפסת, ציוד עבודה מקצועי ועוד הרבה דברים נפלאים שיהפכו את חווית המגורים שלכם להרבה יותר טובה ומשמעותית.

כל הפריטים החיוניים למטבח ולחדרי האורחים

רוצים לשדרג את המטבח שלכם? זה הזמן לאבזר אותו בכל הכלים והפריטים הנחוצים לשם כך. כאן אפשר למצוא מגוון פריטים איכותיים ועמידים שיחזירו מעמד לאורך זמן – פחים גדולים וקטנים למטבח ולחדר העבודה, סטים של סכו"מים ומתקני ייבוש כלים, כלי הגשה לכבוד האורחים ובני הבית בגדלים ובעיצובים שונים לבחירתכם, מראות יפהפיות ומצוחצחות בגדלים שונים אותן ניתן להציב בחדרי השינה ובחדר הרחצה, מקומות ישיבה ושולחנות לחדר האוכל, עציצים שיהפכו את המטבח, חדר האורחים וחדר האוכל למקום שכיף להיות בו, אופציה לחיתוך מפות לפי מטר, מייבשי כלים, צלחות, סירים ומחבתות, פריטים לאפייה ועוד פריטים רבים ושימושיים למטבח ולבית!

מוצרי חשמל זה אנחנו

מי אמר שמוצרי חשמל חייבים להיות יקרים כל כך? כאן דרך חנות האתר כלבו בר אילן יש לנו שפע של מוצרי חשמל מושלמים לבית – תנורי חימום ומפזרי חום שיכניסו לחללי הבית שלכם אווירה חמימה ונעימה במיוחד בימי החורף הקרים; מייבשי כביסה למי שאין מקום או אפשרות לתלות את הכביסה במתלה בחוץ; מאווררי תקרה עוצמתיים במיוחד לימי הקיץ החמים והלחים בסגנונות שונים שינעימו את שהותכם בחדר השינה; מגוון של מוצרי חשמל נלווים אחרים כמו כבלים מאריכים, שקעים, קוצבי זמן (טיימרים), מפצלים, שנאים ומגני ברקים; גלאי עשן ותנועה; קוטלי יתושים לקיץ ועוד. כבר ראיתם את המחירים? שווה בהחלט!

מאירים לכם את החיים

כאן כלבו בר אילן יש לנו מגוון רחב של אביזרי תאורה ואביזרים נלווים לתאורה לבית ולגינה. לא צריך לשלם יקר כדי להנות מאור עוצמתי ואפקטיבי במיוחד לחללים שונים. יש לנו כאן נורות הלוגן, סרטי לד בצבעי RBG לשימושים שונים ולעיצובים מרהיבים לעסקים ואירועים מיוחדים, בתי נורה בהתקנים שונים, נורות פלורסנט וגופי תאורה מתקדמים, נורות לדים תמודי תקרה או נסתרים, תאורת חוץ ועוד.

יש לנו את כל מה שאתם צריכים – לבית ומחוצה לו

צוות המומחים של כלבו בר אילן ישמח מאוד לתת לכם שירות מקצועי ואדיב במיוחד עבור כל פריט שתצטרכו לבית או לגינה שלכם. על פי העדפות האישיות והתקציב שאתם מקציבים לעצמכם, נוכל יחד לתכנן את רשימת המוצרים אותם ניתן לבוא ולהרכיב בכוחות עצמכם או בעזרה מקצועית. יש לכם שאלה? מעוניינים לברר על מוצר מסוים לגינה או לבית? יש לנו את כל התשובות שאתם צריכים!

 

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!