מדפים לקיר – דקורציה במיטבה

מדפים לקיר הם אלמנט מבוקש ואסתטי לאחסון ולתצוגת פריטים בבית, במשרד או בכל מקום בו אתם בוחרים להתקין אותם. הם מספקים מקום לאחסון פריטים בצורה מסודרת ומאורגנת, וכן מאפשרים להציג פריטים בצורה יפה ומרשימה. קיים מגוון רחב של מדפי קיר, החל ממדפי עץ קלאסיים ועד למדפים העשויים מתכת או מדפי זכוכית מודרניים. מדפים אפשר למצוא בגדלים שונים ובעיצובים שונים, כך שמדובר במוצר שיכול לשפר לכם את איכות החיים וגם להוסיף עיצוב ואסתטיקה למקום בו הוא מותקן.

מדפים לקיר – מוצר קטן, איכות גדולה

מדפים לקיר יוצרים מרחב נוח ופונקציונלי לאחסון פריטים שונים ומגוונים. למשל, בחדר הילדים ניתן להשתמש במדפי קיר על מנת לאחסן צעצועים, ספרים, ציוד חשמלי או מנורות לצורך עיצוב. כך שיהיה יותר מקום לשחק וללמוד בו או להתאים את החדר לגילאי הילדים ולשחק עם האחסון במדפים בהתאם.

בסלון, ניתן להשתמש במוצרי מדפים לתלייה על הקיר לצורך תצוגת ספרים באמצעות ספריות ברזל ועץ או הצגת תמונות, ומזכרות מיוחדות. במשרד, מדפי קיר יכולים לשמש כמקום לאחסון מסמכים, כלי כתיבה, וספרים מקצועיים או ספרים שאתם מעוניינים שיראו גם לצורך עיצוב ואווירה מרשימה ורצינית.

 

כך תבחרו אותם נכון

בחירת מדפים לקיר יכולה להיות משימה קשה ומאתגרת. ישנו מגוון רחב מאד של אפשרויות עיצוב וחומרי גלם מהם עשויים המדפים. על מנת שתוכלו לבחור את המדפים המתאימים לכם יש להיצמד אל מספר פרמטרים:

  • צורת המדפים

ישנם מדפים בעלי צורות שונות כגון מדפים מלבניים, עגולים ואף משולשים. יש לבחור את הצורה שמתאימה לסגנון העיצוב של החלל בו אתם מתכננים להתקין את המדפים וכמובן גם לסוג הפריטים שיהיו על המדפים.

  • גודל המדפים

מומלץ לבחור מדפים בגודל המתאים לצרכים שלכם ולגודל הקיר בו המדפים יותקנו. יש לוודא שהמדפים לא יהיו ריקים או בגדלים שאינם מתאימים לקיר על מנת שלא יגרמו לעיצוב ריק וחסר.

  • ממה המדפים עשויים

חומרי הגלם מהם המדפים עשויים צריכים להיות עמידים וחזקים. בנוסף יש לבחור את החומר המתאים לסגנון העיצוב והאסתטיקה של המקום בו הם מותקנים. למשל, מדפי עץ מעניקים מראה מסורתי וחמים, בזמן שמדפי מתכת מעניקים מראה מודרני ומואר יותר.

 

היתרונות בהתקנת מדפי קיר

ישנם לא מעט יתרונות בהתקנת מדפים לקיר, והמרכזיים שבהם:

  • חסכון במקום

מאפשרים אחסון פריטים בצורה מאורגנת ויעילה, ולכן מאפשרים ליותר מקום במרחב החלל בו הם מותקנים.

  • עיצוב ותצוגה

מאפשרים תצוגה וחשיפה של פריטים בצורה יפה ומעוצבת. המדפים תורמים

לאסתטיקה ולעיצוב החדר והופכים אותו למזמין ומעניין.

  • נגישות

מדפי קיר מאפשרים גישה נוחה ומהירה לפריטים המאוחסנים, כך שניתן למצוא ולקחת את הפריטים הרצויים בקלות ובמהירות ולהחזירם למקום ללא סיבוכים.

  • יציבות

מדפים לקיר מיוצרים מחומרים חזקים ועמידים, כך שהם מספקים יציבות ואמינות לאורך שנים רבות טובות וארוכות.

חברת מג'יק מומנטס נולדה בשנת 2003 מתוך אהבה למקצוע ולאנשים. השילוב של האהבה הזאת יוצרת הנגשה אמיתית ומרגשת של שיווק מוצרי נוי בסיטונאות לקהל הפרטי וגם לקהל העסקי בפריסה ארצית ועם שירות ברמה גבוהה, ומקצועיות ללא דופי. ביחד, נוכל להגשים לכם את החלומות ולהפוך את הבית או בית העסק למקום שתמיד רציתם לשהות בו.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!