מה הטרנדים הכי חמים בעיצוב וילות?

איכות חיים היא גם נגזרת של סביבת מגורים ואין ספק שווילה היא דוגמא נהדרת לבית קרקע אקסקלוסיבי, משאת נפשם של רבים.
וילה היא בית פרטי יוקרתי עצמאי המשווקת כפרויקט מפואר עם אזורים רחבי ידיים מסוגננים באדריכלות מוקפדת כאשר יש וילות המשווקות על הנייר בהתאמה ארכיטקטונית אישית ואחרות מעוצבות בהתאם לאופי הפרויקט.
ווילות מתאימות למי שמחפש שטח פנים גדול ופרטיות. האדריכלות של הווילה תלויה בפרמטרים שונים מתנאי השטח דרך רצונות הדיירים, כשיש פרויקטים שבנויים לגובה ואחרים מתפרסים על הקרקע.

כך או כך, מדובר בנכס אטרקטיבי ויוקרתי – על אחת כמה וכמה אם הוא ממוקם באזור נחשק.
כאשר מדובר בתהליך של עיצוב וילה, חשוב לערב אנשי מקצוע כמו אדריכלים ומעצבי פנים שיוכלו להפיק את המיטב מהתנאים וליצור גם סביבה שתענה על החזון של בני הבית תוך התייחסות לקצב החיים, הסביבה הגיאוגרפית, התמזגות הפנים עם החוץ וכמובן, מגבלת התקציב ולוחות הזמנים.
לצד הסגנון האישי של הדיירים וטביעת החותם של המעצב, ישנתם גם טרנדים מתחלפים המשפיעים בכל תקופה על בחירת הקונספט, פלטת הגוונים, סכמת החומרים, הקומפוזיציה של הרהיטים והאביזרים המשלימים.

לפניכם תחזית המגמות והבשורות המובילות בזירת עיצוב וילות, מהשיק הטבעי דרך הרחבת המטבחים ועד מרתף יינות ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת.

מכניסים את הטבע פנימה

אפילו בווילות הממוקמות בסביבות אורבניות, יש נטייה בשנים האחרונות עם הכמיהה של החזרה לטבע, לחבר את הפנים אל החוץ ובייחוד לייבא אלמנטים ששואבים השראה מהטבע.
לדוגמא: קירות עם הדפסים של עלים, כותלי דשא, עציצים מטפסים, שימוש בגוונים ירוקים, עץ מלא חם, פשתן אוורירי.
כמו כן, שימוש במחזור כדרך עיצובית, מפתחים שפורקו מדלתות ישנות, שימוש חוזר בפריטי אבן לצרכי ריצוף וכדומה. השפעת הטבע מרגיעה וחיונית בו זמנית.

לחיות בוילה – להרגיש כמו ביקב

טרנד בולט בסצנת הווילות הוא של אחסון יין שבעבר מצא את דרכו אל המטבח בדמות מקררי יין ופריטי אחסון דקורטיביים לבקבוקים והיום, חובבי הז'אנר, כבר מבקשים להקים מרתף יינות אמיתי בטמפרטורה הייחודית שתשמור על איכות היין.

ספא ביתי במרחק הליכה

חוויית הרחצה אף היא מטפסת לשיאים חדשים בכל הנוגע לחיים בווילות כאשר רבים חושקים בספא תוצרת בית. שימוש בפאנלים המתיזים מים מכל הכיוונים במקלחוני עיסוי, ג'קוזי פנימי וג'קוזי חיצוני שמשנה צבעים, כולל מערכת סאונד, תאורה תת קרקעית, מתזי עיסוי, סאונה ביתי, מרחץ אדים ועוד עינוגים במרחב שכולו שלווה.

ההתכנסות עוברת למטבח

המטבחים תופסים יותר מקום של בולטות בווילות העכשוויות בין אם מדובר בבתים בעיצוב מודרני או כפרי המעוצבים ומתוכננים בקונספט פתוח.
ניתן להבחין שפינת האוכל מתחברת למטבח או ההתכנסות עצמה ואף הסעודה היא ברחבי המטבח עצמו ובהתאם לכך, התכנון והעיצוב מציעים מראש שטח אי רחב יותר כמו של איי מטבח כפולים המתחברים יחדיו או מקבילים זה לזה.

עכשווי מלוטש או קסם העולם הישן

כאשר בוחרים תמה מרכזית לווילה שלכם, הרי שמבחינים בשתי מגמות מנוגדות שרווחות בעיצוב הכולל. יש מי שמעדיפים לעצב בצורה מודרנית עכשווית על טהרת המתכות בטאץ' תעשייתי, פלטות זכוכית שמייצרות קלילות ושקיפות וריהוט בצביון מינימליסטי בעוד אחרים נוטים לבחור במראה הוינטאג' או העתיק שכולל נברשות בסגנון אצילי של פעם, ריהוט בסגנון עתיק, ריהוט שנראה מיושן למרות שהוא חדש לחלוטין וכדומה. אפשרות נוספת היא עיצוב וילה בהשראת הסגנון הכפרי למי שמתאים לו יותר סביבה טבעית וחמימה.

ווילה מהדור החכם

הטכנולוגיה המתקדמת בהחלט נותנת אותותיה בעיצוב ווילות חכמות יותר בשימוש בחשמל חכם, שמאפשר הפעלה מרחוק באמצעות סמארטפון של מוצרי החשמל, תריסים חשמליים וכדומה וכן מערכות סאונד, מוצרי אבטחה שמופעלים מרחוק לסביבה דינאמית שקל לשלוט בה בלחיצה מהירה בהתאם לתרחישים שונים תוך שמירה על אסתטיקה מינימליסטית.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!