מעצבים את המטבח מחדש? הנה כמה סיבות לשקול עיצוב מטבח כפרי

כמה כיף לשפץ את הבית, לשדרג את המרחב ולהפוך אותו לפרקטי, יעיל ומעוצב אפילו יותר. אתם ודאי נמצאים בשלב שבו אתם שוקלים את הכיוון המתאים לכם ביותר, כשהלבט הוא בין מטבח כפרי ומטבח מודרני, שהם שני העיצובים השולטים בשוק כיום. במאמר זה, נרצה להרחיב דווקא על יתרונות המטבח הכפרי, וכל הדברים שהופכים אותו לייחודי ומרשים יותר.

 

יתרונות של מטבח כפרי שכדאי להכיר

  • קל לתחזק את המטבח – אף אחד לא רוצה מטבח מלוכלך ומבולגן. החדשות הטובות הן כי מטבח כפרי קל מאוד לנקות ולתחזק, כך שאינכם צריכים להשתעבד לו ולהשקיע שעות בקרצוף ועבודה קשה. חומרי הגלם האיכותיים, שומרים על שטחי העבודה נקיים או לפחות קלים לניקוי.
  • אווירה ביתית וחמימה – יש כאלו שמעדיפים דווקא עיצוב מינימליסטי, אחרים עדיין מחפשים את החמימות והביתיות שמציע בדיוק עיצוב המטבח הכפרי. עם האפשרויות הרבות כיום, ניתן לעצב מטבח כפרי שגובל בעיצוב המינימליסטי, אם רק עושים זאת נכון. כך, עדיין מצליחים לשמור על החמימות בבית, על האווירה הייחודית, הטבע שנכנס הביתה.
  • מה לגבי עלות? – אין ספק שכשמדברים על שדרוג ושיפוץ, עניין המחיר תמיד יעלה בשלב כזה או אחר. עלות מטבח משתנה בהתאם לגודל המטבח, החדשניות שלו, ופרמטרים נוספים שמעלים או מורידים את המחיר. וודאו היטב מהם הצרכים שלכם טרם הרכישה, והתאימו לעצמכם את המטבח המדויק.
  • מטבח לשנים ארוכות – חומרי הגלם בהם נעשה שימוש בעת עיצוב המטבח הכפרי, הם איכותיים וברמה הגבוהה ביותר. הסיבה לכך היא שנרצה שהמטבח ישמש אותנו לאורך שנים ארוכות, כך שישנה חובה לעשות שימוש בחומרי גלם מעולים. הרי עץ למשל יכול להיהרס תוך זמן קצר מאוד אם לא שומרים עליו, על כן בבניית מטבחים כפריים דואגים גם לצפות את חומר הגלם באמצעים שיגנו עליו ויהפכו אותו ליעיל ומרשים לאורך שנים רבות.
  • פשטות ויוקרה במטבח אחדמטבח כפרי הינו בעל תכונה יחידה ומיוחדת שאי אפשר למצוא בשום מטבח אחר; הוא מצליח לאזן בין יוקרה ובין פשטות; השימוש בחומרים הטבעיים "הפשוטים" לכאורה, לצד אפשרויות אחסון מתקדמות וגאדג'טים מתקדמים אחרים, יוצרים יחדיו קומבינציה בלתי מנוצחת שהופכת את המטבח הכפרי לבחירה מצוינת.

מטבחים בשלל עיצובים

האם ידעתם שגם בתוך קטגוריית מטבח כפרי ישנן תת קטגוריות נוספות של מטבחים כפריים שונים? למשל, מטבח בסגנון פרובנס שמגיע אלינו היישר מאזור פרובנס שמצרפת, ומציע מטבח כפרי בסגנון קצת אחר; בדרך כלל לבן, עם חריטות ופרזולים מיוחדים, אביזרים עתיקים נלווים ועוד רבים ונפלאים. אם אין לכם מושג מאיפה להתחיל ובאיזה סגנון לבחור, מומלץ להתייעץ עם המומחים ולהסביר להם על הצרכים והדרישות שלכם, בכדי שהם יוכלו להתאים לכם את המטבח המושלם כמו שתמיד חלמתם.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!