ניקיון משרד לאחר שיפוץ או עיצוב

ניקיון משרד לאחר שיפוץ או עיצובשירותי ניקיון נדרשים באופן קבוע אך לפעמים גם באופן חד פעמי או מזדמן. שירותי ניקיון קבועים הכוללים היבטים כגון ריקון פחים, ניקיון אזור המטבחון, שטיפת הרצפה בחדרי הישיבות, נדרשים במשרדים ובמקומות עבודה שונים באופן קבוע.

סוג שונה של שירות ניקיון, המבוצע ברמה חד פעמית או מזדמנת, נדרש כשהמשרד עובר תהליך נרחב של שיפוץ או עיצוב מחדש. לשירות זה קיימת חשיבות מיוחדת במינה שכן המטרה היא להחזיר את הסדר ואת הניקיון לאזור ולסביבה שהיו עד לאחרונה עתירי אבק, הומים ומלוכלכים.

ספק השירות הנכון

גם אם יש לכם חברת אחזקות או ניקיון שמולה אתם עובדים באופן קבוע, זוהי לא בהכרח החברה שתבצע את ניקיון המשרד לאחר השיפוץ באופן הדרוש לכם. חלק מחברות הניקיון מעסיקות עובדי ניקיון הרגילים לבצע היטב את הפעולות המונוטוניות הרגילות של שטיפת רצפה, ניקוי אבק, הפעלת שואב אבק חובט וכיוצא באלה.

אך לאחר השיפוץ או העיצוב, ניקיון המשרד צריך להתבצע ברמה אחרת. זה הזמן הנכון לבצע פעולות ניקיון יסודיות וטובות באמצעות מתקני שטיפה בלחץ גבוה או באמצעות מתקני שטיפה בקיטור.

ניקיון המשרד במלוא הקיטור

לאחר השיפוץ או העיצוב, יש לנקות את החלונות מבחוץ, ולא כל חברת ניקיון מתמחה בפעולות ניקיון המבוצעות בגובה. לכן יש להיעזר בעובדי ניקיון מיומנים המשתמשים בציוד כגון חבלים, פיגומים, מעליות חיצוניות או מנופים.

סיימתם לשפץ את המשרד? לאחרונה המשרד עוצב בקו חדיש לרווחת העובדים או הלקוחות? זהו הזמן למצוא את ספק השירות הנכון כפי שהגדרתם לעצמכם וגם בהיבטים נוספים כגון פוליש והברקת רצפות.

חברת ניקיון מיומנת במחיר הוגן

ניקיון יעיל ואיכותי לאחר שיפוץ או עיצוב צריך להיות מהנה אך זמין גם במחיר משתלם, ובנושא זה  מומלץ לנהוג בשיטות הצרכנות הנבונה. תחילה יש לפנות לחברות שמציעות שירות מסוג זה שכן הן יודעות כיצד לסלק בהצלחה את כל האותות לשיפוץ.

בנוסף, כדאי לחפש חברת ניקיון אמינה, שתדע כיצד לטפח את המשרד ולהעניק לו מראה מושלם מבלי לגרום לנזקים. חלק מחברות הניקיון אינן מקצועיות מספיק, ועלולות לגרום לנזקים לשטיחים, לריפודים, לרהיטים, או לדלתות, פשוט בשל שימוש בחומרי ניקוי לא מתאימים.

רוצים לוודא שהפקדתם את המשרד בידיים טובות?

רוצים לדעת מראש שחברת ניקיון משרדים תנקה עבורכם את המשרד המשופץ באופן הראוי, הנכון והמקצועי? אל תהססו לבקש רשימת ממליצים וסיפורי הצלחה. המשרד שלכם הוא הפנים העסקיות שלכם. אתם מארחים בו לקוחות קיימים ומרשימים לקוחות חדשים.

סיימתם שיפוץ גדול? עיצוב מחדש במשרד? חפשו הצעות מחיר שונות. השוו ובדקו. שאלו שאלות לגבי מקצועיות העובדים ולגבי כל המרכיבים של העבודה הנכללים תחת כנפיו של השירות שניתן. היעזרו בהמלצות וכך תגיעו לתוצאה הרצויה – משרד שנראה חדש, נקי, מבריק ונוצץ כאחד.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!