עיצוב הבית בצבע ורוד

עיצוב הבית בצבע ורודעיצוב פנים המאופיין בנגיעות ורודות לחללים קטנים בבית, או לפרטי ריהוט בודדים, יוצר את אפקט ה'וואו' המשדר: "אנחנו אמיצים ונועזים". הגוון הורוד נתפס לרוב כילדותי ונשי, ולכן בדרך כלל קיימת רתיעה נפוצה להשתמש בו לעיצוב הבית, אלא שלמעשה ההיפך הוא הנכון.

הגוון הורוד יכול להשתלב ולתפקד היטב בסגנונות עיצוב שונים. זהו צבע שקט ומרגיע שיכול אף להיות ססגוני ודרמטי, מלא חיים, שמחה, דומיננטיות והוא פועל כקור משיכה. אף אחד לא נותר אדיש לבית מעוצב בגוונים ורודים.

עיצוב חדרים בורוד

ורוד עמוק בפינת האוכל – אנשים שאוהבים לארח, יכולים לבחור גוון משלים של ורוד עמוק לקירות פינת האוכל. ניתן למצוא גוונים בעלי נגיעות פטל ורוד, הגורם ליושבי החדר להיראות טוב ומעניק תחושה טובה. להענקת מראה ורוד מתוחכם יותר בפינת האוכל, ניתן להציב כיסאות מרופדים בורוד מתקתק, מתחת לנברשת זהב.

ורוד בחדר השינה – כיסוי מיטה עשוי כותנה פרחונית ורודה בחדר השינה, יוצר אפקט של קסם מסורתי. ניתן להשתמש בבדים ורודים גם לוילונות, פינת ישיבה וראש המיטה. כל החדר מקבל גוון רך ורוד יפה ביותר.

ורוד במטבח – מקרר ורוד, וילונות ורודים או אמנות קיר ורודה, מוסיפים חיים וזוהר לקירות הלבנים של המטבח, למשטח השיש הכהה ולשולחן מעץ כבד.

חדר ילדה – ורוד הוא הגוון הנצחי של ילדות, כך שניתן ללכת איתו עד הסוף, ולעצב חדר לילדה חדר שינה בגוון ורוד סוכרייה עדין, עם וילונות תחרה עדינים מעוטרים בפרחים ורודים ולבנים, ריהוט עתיק בגוון שמנת ונברשת בגוון ורוד עמוק עם קריסטלים זוהרים.

רעיונות מנצחים שימוש בורוד בעיצוב הבית

נגיעות ורודות להענקת חיים בחלל – תוספת נגיעות ורודות מרגשות מכניסות חיים לכל חלל עגום. צבע זה מתקשר מיידית לתשוקה לחיים.

ורוד עם גוונים סגולים – ניתן לבחור גוון ורוד עשיר מבריק לעיצוב מפתה של חדר השינה. ורוד סחלב מתאים למבוגרים, ומעניק אפקט כמעט ריחני, המזכיר בושם מורכב.

אביזרים ורודים אפילו אביזר ורוד אחד יכול לשבור עיצוב מונוטוני בחדר. אהיל בגוון ורוד אלמוג מחדיר חיים לכל חדר קודר.

ורוד ניטראלי – עיצוב פנים באמירה ורודה משדר מסר בפני עצמו, אך הוא עובד טוב גם עם גוונים של אפור, חום, שחור או סגול. בסלון עם קיר ורוד ניתן לשלב ספה ירקרקה ושטיח ירוק כהה. כך מקבל הגוון הורוד אפקט ניטראלי, שעובד טוב עם כל תכנית עיצוב חדשה.

 

צמחיה ורודה – שיטה נוספת להחדיר חיים לבית היא לפזר בחדרים פרחים בגוונים ורודים, המשפרים את האווירה באופן משמעותי.

ורוד בתפיסת הפנג שוואי – בגישה זו, ורוד משדר אנרגיה מסוימת השייכת לאלמנט האש. בשילוב עם סגול, אדום, בורדו וכתום, אלמנט זה מתחבר לתחושת אהבה, צחוק, חום, מוסיקה והומור. אלמנט האש מושך תשומת לב ופועל באופן הרמוני. הגוון הורוד בכלל מתפקד כמקור אש קטן המגביר באופן משמעותי את האנרגיה בחדר.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!