עיצוב הבית בסגול

עיצוב הבית בסגולסגול הוא צבע דומיננטי ונועז אשר נקשר לעולם הרוחניות והרגש. עיצוב הבית בסגול הוא טרנד פופולארי היום, כאשר הוא מתבטא בגוונים מזמינים של חציל עמוק שיוצרים תחושת הנאה לשוב הביתה.

יחד עם זאת, יש להתייחס אל הצבע הסגול באותו אופן בו מוסיפים תבלינים לתבשיל. יש להבין את המינונים הנכונים, וכיצד לשלב אותו באמצעות נגיעות קטנות של צבע בתפזורת הפינות בבית על מנת לחולל את השינוי המשמעותי.

תחילה, יש להבין את המשמעות הרוחנית של צבע זה. התרבות ההודית מדברת על צ'קרות וזרימת האנרגיה בגוף, כאשר על פי האמונה, הצבע הסגול מסמל את צ'קרת הכתר, הצ'קרה העליונה מעל הראש.

צבע זה מורכב משילוב של אדום וכחול ומשלב את הניגודיות של מים ואש, חום וקור, ובכך מתבטאת ייחודיותו. לכן, עיצוב קר משתמש בגוון קריר יותר של כחול סגול, ועיצוב מכובד ומאופן מתבטא בהוספת גוונים עמוקים של סגולים ושחורים.

עיצוב סגול

ניתן לעצב את פינת האוכל עם קירות לבנים, שולחן זכוכית גדול עם כיסאות מרופדים בקטיפה סגולה מדהימה, כאשר על השולחן מוצב כד כסף עם פרחים צהובים, לבנים וירוקים. קיר צבוע בסגול עם נגיעות של דפוסים עדינים להדגשת העיצוב, בתוך סלון מואר ורחב, מהווה השלמה לספות לבנות וכד עם פרחים צהובים.

סגול נראה מדהים עם שילוב של צהוב, לבן, טורקיז ים או ירוק. חומרים בנויים מאבן, עץ וזכוכית משתלבים עימו באופן מנצח. גווני ענבים כהים של סגול מהווים עיצוב מודרני אופנתי. אפשרות מעניינת היא בחירה של צבע סגול לאחד הקירות בבית, להענקת תחושת שקט, חום ורוגע, המתאימים לעיצוב חדר ילדים מסוגנן, קליל, מתוחכם ועשיר.

ניתן אף לשחק עם הגוונים הסגולים ולשלב אותם בכסף ושחור ליצירת עיצוב יוקרתי ואלגנטי. העיצוב משתמש במגוון צבעים כאשר הבחירה היא על גוון סגול כהה דרמטי המשתלב עם שני גוונים נוספים של סגול בהיר יותר.

עיצוב הסלון

מומלץ לצבוע בסגול את קיר הטלוויזיה ליצירת מיקוד ורקע לאזור העיקרי בחדר, ואפשר לתלות על קיר זה גם רהיט מדיה אחר בגוון נועז דוגמת צהוב על מנת להדגיש את התחושה. שולחן צהוב מהווה דרך נכונה להחדרת עניין לחדר, או שאפשר להחליף את השולחן באוסף שולחנות צדדיים קטנים לצד הכורסאות והספות.

גוונים עדינים של סגול לוילונות מוסיפים צבעוניות לסלון נקי ובהיר, או שאפשר להשתמש בתאורת אווירה בגוונים סגולים, הניתנת להפעלה בהתאם למצב הרוח. אם רוצים רק להוסיף נגיעות דומיננטיות של סגול, ניתן לתלות הדפס או ציור גדול בגוונים של סגול עם נגיעות כתום או צהוב, ולהציבו במרכז החדר על מנת שיהווה נקודת משיכה.

חדר הרחצה

מומלץ להציב מדף סגול מעל כיור לבן וגדול, או להמשיך את קו העיצוב עם מדפים סגולים בפינת המקלחון. אם

רקע סגול

בוחרים במדפים שקועים, אפשר לשלב את הצבע הסגול בחלק הפנימי, ואם נבחרים מדפים בולטים, אפשר לצבוע אותם בסגול.

השדרוג של חדר הרחצה מתבצע באמצעות הנחת אריחי קרמיקה לבנים

, מעוטרים במדבקות סגולות, ליצירת מראה רענן בחדר, והיתרון הוא שאפשר להחליף את העיצוב מידי פעם. שילוב של חפצים בגוון כסוף משלימים את הגימור.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!