עיצוב בעץ בישראל – הנה מה שאפשר לבנות לשדרג את עיצוב הבית

אין ספק שעיצוב הבית בעץ הוא טרנד עיצובי שתפס תאוצה ללא מעצורים וממשיך להתקיים, ובצדק, עד היום.

האופי הטבעי והעיצוב הכפרי שעץ מוסיף לבית, אגב גם לדירות, משרדים ומבנים גדולים, הוא ללא תחליף יחד עם אווירת שלווה ונעימה יותר לשוהים בבית. אז איזה עיצובים בעץ אפשר לעשות? איזה סוגי עץ יש? המשיכו לקרוא לכל 5 העיצובים בעץ הנפוצים בישראל

 

פרגולות

פרגולות הם מזמן תוספת איכותית לבית, מעבר לעיצוב. בתפקידן הם הכי טובות, אשר מעניקות צל מהשמש והגנה מהגשם, אך מעבר לכך ומבחינת עיצוב, הם מוסיפות המון. תארו לכם לעבור בשכונה שכל הבתים זהים או לא זהים אך דומים, ופתאום לפניכם בית המשלב פרגולה בגינה שלו. הוא אוטומטי יבלוט וייתן תחושה טובה יותר

 

דקים

בניית דקים, בדומה לפרגולות, גם נפוצה מאד בקרב ישראלים ובכל מבנה, ואפילו עיריות משתמשות בה. נעשה סדר – דקים הם ריצוף עץ אשר נבנים מקורות עץ לפי בחירה – איפאה, אורן, טיק, קומארו ועוד.

הרעיון הוא ליצור רצפה הבנויה מעץ שמוסיפה עיצוב בלתי רגיל למרחב החיצוני בבית, ברחוב או במשרד, ויחד עם זאת משרה שלווה ורוגע בזכות עיצוב כפרי וטבעי.

דקים הם לחלוטין עיצוב טרנדי בישראל ואפילו מומלצים לכל מאפשר. העלויות לבניית רצפת דק משתנות בהתאם לגודל, לסוג העץ ולמורכבות הפרויקט.

 

גדרות עץ

כמו הפרגולות והדקים, גדרות עץ הם ה-דבר, שכדאי לכל בית פרטי עם גינה לבנות. לרוב, בימים שלנו ככל הנראה נפגוש לא מעט גדרות עץ מבמבוק התוחמות את המרחב החיצוני של גינת הבית. מעבר ליופי והנוי שהן מוסיפות, הן מעניקות תחושת בטחון ופרטיות.

 

חיפויי מעץ לקירות

דמיינו לכם בית שהקירות שלו קצת סדוקים, ישנים ובעצם לא נראים טוב לעין וללא ספק יפריעו לאלו הגרים בניהם, לשם כך ישנם חיפויי עץ לקירות. חיפוי מעץ מודבק ומוברג לקיר בצורה אסתטית כזו שלא רואים שום דבר מהקיר עצמו, ומקבלים קיר חדש לגמרי שמשדרג פלאים את האווירה ועיצוב הבית.

ניתן לבצע חיפוי עץ לקירות פנימיים וחיצוניים, לפי דרישה. כמו כן, ניתן לחפות רק קיר אחד, למשל בית בבנייה אשר מעוצב על ידי מעצבת פנים, ייתכן ונפגוש בחיפוי עץ לפחות לקיר אחד.

עלויות לחיפוי עץ מקיר משתנות בהתאם לגודל ומורכבות הפרויקט, שכן גם בהתאם לסוג העץ שנחבר – עץ אורן, עץ איפאה, עץ קומארו, עץ טיק, עץ במבוק ועוד.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!