פוליש בבית לאחר השיפוץ

פוליש לאחר שיפוץ חושבים על שיפוץ הדירה? עומדים לבצע מהפך בעיצוב הפנים של הבית תוך כדי שבירת קירות, הוספת נישות גבס, חידוש המטבח ואולי גם המשרד? אולי כבר סיימתם לא מכבר את השיפוץ והבית עדיין מלוכלך מכל העבודות שזה עתה הסתיימו?

בשלב זה, רבים מסתפקים בניקיון יסודי של הדירה, ובצדק, אולם כדאי לנצל את נקודת הזמן הזאת, אחרי גמר השיפוץ, בכדי להעניק לבית את המגע האחרון והסופי של אלגנטיות ויופי, באמצעות פוליש לדירה, כמובן. למה מומלץ לכם לבצע פוליש לדירה לאחר שיפוץ? יש כמה וכמה סיבות טובות.

שלמות בעיצוב החדש

פוליש, שיטה מיוחדת לליטוש והברקת הרצפה, יוצרת מהפך של ממש גם בדירות מאוד ישנות, שלא עברו שיפוץ. קל וחומר – כאשר מדובר בדירה ששופצה זה עתה. מי שראה דירה שחודשה באמצעות פוליש מקצועי, מבין מיד שהאסתטיקה המתקבלת היא ברמה גבוהה מאוד.

הרצפה בדירה שטופלה באמצעות מכונת פוליש והברקה נראית מבריקה ומלאת חיים. במידה ובוחרים בשיטה המתאימה – מתקבל מראה כה מבריק, שבכל עת דומה שהרצפה נשטפה זה עתה באופן מוקפד. פוליש יוצר מעין שלמות בעיצוב החדש וזו סיבה מספיק טובה לפנות לחברה מקצועית שתבצע את מלאכתה כהלכה. אך טועה מי שחושב שזו הסיבה היחידה לביצוע פעולה מסוג זה.

פוליש מקצועי: מגוון שיטות לשיפור איכות החיים

שיטה אחת היא פוליש ווקס, ושיטה אחרת נקראת פוליש קריסטלי. יש משמעות גם למקצועיות החברה שמבצעת את חידוש הרצפה, אך טרם הבהרה מעמיקה יותר, יש להבין יתרון נוסף המדגיש את הצורך בפוליש לאחר השיפוץ.יתרונות

איכות החיים משתפרת בדירה שעברה חידוש מרהיב. בהחלט יש חשק לשוב הביתה בכל יום, וקיימת מוטיבציה לשמור על השיפורים והמראה המטופח. עבודת פוליש מקצועית מסייעת לשמירת המראה החדש של הרצפה בכל הדירה.

פוליש מקצועי: יותר מאסתטיקה – הפוליש מעלים כתמים אותם לא ניתן לסלק בשטיפה רגילה, וכן מסלק שריטות או חריצים, ומראה דהוי ועייף. במקביל, פעולה מסוג זה גם מעניקה לרצפה שכבת הגנה של ממש. זוהי שכבת הגנה ששומרת מפני שריטות ומאפשרת ליהנות ממראה יפה ומבריק באמת – לאורך זמן.

איזה פוליש לבחור

אפשרות אחת היא להזמין טיפול שנקרא פוליש ווקס. שיטה זו אומנם ידועה במחירה הנוח, אולם כדי שהאפקט יישמר, יש צורך לחזור על הטיפול לאחר פרק זמן קצר באופן יחסי. פוליש קריסטלי כולל פעולה מוקפדת של קרצוף, חידוש והעשרת הרצפה בחומרים השומרים עליה, ומומלץ בהרבה להשגת עיצוב מושלם לטווח הארוך.

זוהי פעולה המבוצעת באמצעות מכונה ייעודית, אך חשוב לבחור גורם מקצועי לתפעול מכונת הפוליש שכן נחוץ ניסיון בכדי להשיג תוצאות מעולות ומושלמות.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!