קבלן שיפוצים במרכז

החלטתם לשפץ את הבית, אנחנו יודעים איזו החלטה מרגשת זו. ויחד עם זאת, גם מעט מורכבת. אנחנו בטוחים שיש לכם הרבה דברים על הראש עכשיו, ואתם חייבים לעשות סדר.

לכן אנחנו שמחים להנגיש לכם כמה טיפים מהותיים על איך לעבור את השיפוצים בקלות. ואיך למצוא קבלן שיפוצים במרכז שבאמת יהפוך את הבית שלכם לבית החלומות, אותו תמיד רציתם.

קרדיט תמונה: pixabay.com

מאיפה מתחילים לחפש קבלן שיפוצים במרכז

הדבר הראשון והכי חשוב שעליכם לעשות הוא לבצע התארגנות מסודרת. שיפוץ שאינו מאורגן יכול להפוך במהרה לשיפוץ מבולגן. להתארגנות יש כמה פרמטרים עיקריים שיש לשים עליהם את הדגש:

  • תקציב

הדבר הראשון והכי חשוב שעליכם לעשות הוא להתארגן על התקציב. אם אין לכם תקציב מסודר, לא תוכלו באמת להתארגן על שיפוץ נוח ונכון. כל פעולה שקשורה לשיפוץ חייבת לפני הכל עלויות רלוונטיות על מנת שתוכלו לרכוש את חומרי הגלם. וגם לדעת איך וכמה לשלם אל קבלן שיפוצים במרכז או בכל מקום אחר בארץ שתבחרו.

  • היקף שיפוץ

יחד עם קביעת התקציב עליכם גם לבדוק מהו היקף השיפוץ. שלב זה חייב להיות יד ביד עם קביעת התקציב. בגלל ששני אלו קשורים אחד בשני.

  • תכנית שיפוץ מדויקת

זה הרגע לחשוב ולהגיד בדיוק את מה שאתם מצפים מהשיפוץ. להעלות כל נקודה ונקודה, ולראות האם תכנית השיפוץ מתכתבת גם ברמה הריאלית. מבחינת התקציב, וההיקף.

  • השוואה לדוגמאות שראיתם

לא מעט אנשים לוקחים השראה משיפוצים שונים שהם ראו. או מדוגמאות קטלוגים. חשוב להבין שבסיטואציה הזאת, התאמה אישית היא מחייבת. כל שיפוץ שתראו לאו דווקא יתאים לכם ברמה האישית. על כן, חשוב להתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים ברמת העיצוב. אדריכלים, מעצבי פנים ועוד.

 

מה חשוב לזכור כשמוצאים קבלן שיפוצים המתאים לכם

בחירת קבלן שיפוצים במרכז או בכל מקום בארץ חייבת להיעשות בקפידה ובכובד ראש. הסיבה הראשונית לכך היא כמובן בטיחות. הבטיחות שלכם היא הדבר החשוב ביותר בכל הסיטואציה. ולכן, חשוב לקבל את מלוא ההמלצות וחוות הדעת הרלוונטיות.

בקשו המלצות מחברים, קולגות וגם משפחה שאתם סומכים עליהם. תנו מקום גם לכימיה, לחיבור ולתחושת הבטן שלכם. לכל אלו יש משקל משמעותי מאד עבור בחירת אנשי המקצוע.

כיום, היתרון בטכנולוגיה והחדשנות היא גם פלטפורמות דיגיטליות המאפשרות בחינה של ביקורות, חוות דעת והמלצות. וישנן גם כאלו שגם מאמתות את חוות הדעת הללו.

העובדה שבחרתם קבלן שיפוצים במרכז לא מחייבת אתכם לא לשלב עוד אנשי מקצוע. לא כל הקבלנים עושים עבודות גבס, עבודות חשמל או אינסטלציה. ולכן עליכם לקחת גם את פרטים אלו לתשומת לבכם. ולשכור אנשי מקצוע רלוונטיים בהתאם.

ההמלצה הטובה ביותר היא לחתום מראש על הסכמי העבודה מול אותם אנשי מקצוע נוספים. זאת על מנת שתוכלו לסדר לוח זמנים מדויק, שלא יפגע או יעכב את השיפוץ. כל עיכוב עלול לשנות לכם את כל לוח הזמנים של השיפוץ, וחבל שכך.

 

מי אחראי על הנקיון לאחר השיפוץ?

מהרגע שנגמר השיפוץ ואנשי המקצוע סיימו את כל התהליך, הם כן ינקו. יחד עם זאת, ניקיון לאחר שיפוץ לרוב הוא ניקיון יותר מאסיבי, ועם מכשור המאפשר הסרה של לכלוך עיקש במיוחד.

אין מניעה לתאם עם חברת ניקיון מקצועית יותר לצורך ניקיון יסודי מאד. אלו יוכלו גם להגיע עם פוליש, עם מכונות ומכשור איכותי. ובכלל לגרום לכך שהבית לא רק יהיה משופץ, אלא יהיה נקי כאילו הרגע נכנסתם אליו מבניה חדשה.

זה גם בדיוק הזמן לדבר על עיצוב הבית. אם אתם כבר תכננתם עיצוב מראש, אז התהליך כבר ברור במהלך השיפוץ. אם לא, תוכלו לאחר השיפוץ ליהנות מעיצוב מקצועי במידה ותבחרו לשוחח עם אנשי מקצוע. ובמידה ותחליטו לעצב לבד, זה גם כמובן נהדר.

אפשר לשלב ריהוט חדש וייחודי. צילומים אומנותיים, ציורים, מסגרות. לקשט באמצעות מדבקות קיר, טפטים וכמובן גם כל אלמנט עיצובי עליו אתם חושבים החל מצמחיה ועד לפיסול.

לבחירת אנשי מקצוע ברמה גבוהה יש חשיבות רבה. על זה בעצם תלויה הצלחת הפרויקט. לכן כאשר קבלן שיפוצים במרכז הוא איכותי, מקצועי וגם שירותי דעו שהפרויקט יהיה מוצלח. כי שביעות הרצון שלכם, הבטיחות שלכם והנוחות שלכם הם הדברים החשובים ביותר.

 

 

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!