קמין – חימום איכותי ונוסטלגי

בשנים האחרונות עולה המודעות בקרב הציבור בנוגע לנזקים הרבים שיש לשימוש במזגן: מדובר בצריכת חשמל גבוהה, בזיהום אוויר, ובאופן כללי מזגן על חום מאוד מייבש את האוויר ובכך גם את הבית כולו. יותר ויותר ישראלים חוזרים אל אמצעי החימום שזנחנו עם השנים – רדיאטורים ותנורים, אך גם להם צריכת חשמל גבוהה. אז מה הפיתרון? קמין מספק לבית חימום איכותי שצורך הרבה פחות חשמל ומשרה על הבית אווירה רגועה, נינוחה וחמימה. במאמר זה ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על קמין חימום איכותי בעבור הבית שלכם.

קמין – סוגי קמינים

כולנו זוכרים את הקמין מסרטים שמתרחשים במאות הקודמות בכפרים באירופה. הקמינים שקיימים כיום הם איכותיים ומשודרגים בהרבה.

  • קמין גז – קמין הגז מאפשר חוויה של להבה אותנטית בלחיצת כפתור, ולצד החימום האיכותי שהוא מספק שלא צורך חשמל כלל, הוא גם פריט עיצובי שמשרה על הבית אווירה חמימה ונעימה, לצד מתן של תפוקה מרשימה. ניתן להתקין לקמין גז ארובה ביציאת קיר פשוטה, מה שהופך אותו למתאים גם לדירות. ההפעלה של קמין גז היא פשוטה, קלה ונוחה ואינה דורשת תחזוקה שוטפת כלל, יתרון משמעותי. כיום קמין זה מיוצר בטכנולוגיות מתקדמות במיוחד עם ארובה כפולה המספקת רמת בטיחות גבוהה.
  • קמין פלט – קמין פלט הוא האיזון המושלם בין נוחות תפעול לעלות שוטפת נמוכה לצד תפוקת חום מעולה. קמין הפלט מוסק בכופתיות עץ המוזנות לתוך תא הבעירה בעזרת מערכת הזה אוטומטית, ובלחיצת כפתור, בדומה לקמין גז, לצד עלות שוטפת נמוכה בדומה לקמין עץ. התחזוקה השוטפת מצריכה רק שאיבת אפר אחת לכמה ימים ומילוי של מיכל הפלט אחת ליום-יומיים, תלוי בצריכה. הוא מבוסס על פיזור חום באמצעות הסעת אוויר ולכן הוא בעל מפוח עוצמתי המפזר את אנרגיית החום במהירות גבוהה בכל החלל.
  • קמין ביו אתנול – קמין ביו אתנול מספק בעירה נקיה לגמרי שאינה מצריכה ארובה כלל. ביו אתנול הוא אלכוהול המיוצר מתירס, והוא מספק תמונת להבה חמימה, קלילה ומרגשת.
  • קמין חשמלי – הקמין החשמלי הוא מוצר ששם את הדגש על עיצוב האווירה, ולרוב אין לו תפוקת חימום כלל. ניתן למצוא גם קמינים עם תפוקת חימום, אך לרוב היא מגיעה עד ב-kW2 בלבד, ולכן הקמין החשמלי מתאים לאלו שרוצים את האפקט האווירתי של הקמין, אך לא מעוניינים בכל התחזוקה הנדרשת ובהוצאות הנלוות. כיום ניתן למצוא קמינים חשמליים במספר רמות של שחזור להבה, כאשר היקרים ביותר מצליחים לשחזר תמונת להבה הדומה ביותר לדבר האמיתי.
  • קמין נפט – כאשר אנחנו חושבים על קמין שראינו בסרטים, מדובר על קמין נפט. קמין הנפט הולך ונעלם מן העולם, ומרבית החברות בעולם כבר הפסיקו לייצרו, בעיקר בגלל התייקרות מחירי הדלק בעשורים האחרונים, וגם בגלל שמדובר במוצר החימום המזהם ביותר שפולט גזי חממה בכמות הגבוהה ביותר. זה הוא אמנם מוצר אמין וטוב, אך העלויות שלו, הן הכלכליות והן הסביבתיות, אינן מצדיקות את השימוש בו.

 

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!