רהיטים רב שימושיים לעיצוב הבית

רהיטים רב שימושיים לעיצוב הביתאורח החיים המודרני מחפש גירויים מתמידים. אחד התנאים המוקדמים להצטיינות בעולם העיצוב המודרני משתנה באופן קבוע עם נקודות מבט חדשות ומקוריות. מאמר זה עוסק בפריטי ריהוט רב שימושי לעיצוב הבית, שכל אחד מהם יכול להיות תוצאה של נקודת מבט יצירתית ביותר המנצלת את השימוש בו לרמה הבאה.

רעיונות מקוריים אלו נולדים מהתבוננות חדשה על פריטי היומיום ושימוש בהם כמקור השראה בלתי מוגבל. ניתן להתחיל עם הרהיטים הקיימים, להוסיף להם נגיעות אישיות ולקבל תוצאה של רהיטים רב שימושיים ומהנים, המשתלבים במראה עיצוב פנים מודרני.

שולחן שהוא חבילת מדבקות צהובות

במקום השימוש הרגיל במדבקות הכתיבה המרובעות הצהובות המצויות בכל משרד, ניתן לקחת שולחן רגיל, ולצפות אותו בחבילה אחת גדולה של מדבקות צהובות רחבות. רעיון זה מתאים לאנשים שעובדים בתעשיות יצירתיות ועבודתם מאופיינת ברישום מתמיד של רעיונות רבים.

בשולחן זה, כל הרעיונות נרשמים על פני גיליון מדבקה צהוב גדול, המחובר לשולחן בצורה פשוטה, ומאפשרת רישום מיידי של מחשבות. עם סיום השימוש בגיליונות הצהובים, ניתן פשוט להחליפם עם בלוק חדש ולקבל שולחן חדש.

ספה מרחפת מעל כוננית ספרים

אפשרות זו מתאימה לאנשים שאוהבים לשבת על הספה ומתעצלים לזוז יותר מידי. מקור הרעיון הוא להציב את כוננית הספרים מתחת לספה, כשהם נמצאים ממש בקצות האצבעות ממיקום הישיבה על הספה. אין צורך לקום כדי לחפש ספר במדף הספרים ממול, אלא פשוט להושיט את היד ולקחת ספר.

שולחן שהוא גם תצוגת יינות

זהו שולחן עץ עגול המזכיר את חביות עץ האלון במרתפי יקבים. השולחן משתלב עם סגנון עיצוב מודרני ומאפשר תצוגה אלגנטית של בקבוקי יין המורכבים בתוך "חורים" מתחת לבסיס השולחן, לפני רגלי השולחן. כך שניתן בקלות לשלוף בקבוק יין "מתחת" לשולחן, וליהנות ממנו בישיבה מסביב לשולחן.

מדף, שולחן וכוננית מגזיניםרהיטים

עיצוב זה מיועד במיוחד לחללים קטנים, ומבוסס על רעיון שימוש רב פעמי בפריט ריהוט אחד, תוך חיסכון בשטח. השרפרף יוצא הדופן משמש גם כמקום אחסון למגזינים, והגובה שלו יכול להשתנות בהתאם למספר המגזינים הממוקמים מתחתיו. במקביל, הוא יכול לשמש גם כשולחן קטן.

שולחן אוכל וביליארד

בעולם העיצוב המתקדם, ניתן לשלב שולחן משחקים עם שולחן אוכל, כששני התפקודים של הרהיט משמשים לייעודם בהצלחה. במקרה זה, שולחן האוכל מורכב מלוחות זכוכית הניתנות להזזה, כשמתחתיהן ניצב שולחן הביליארד הרגיל. לאחר הארוחה, פשוט מזיזים את לוחות הזכוכית, ונהנים ממשחק ביליארד.

כיסאות יורדים ועולים

רוב האנשים סבורים שכיסא הוא רק מה שהוא נראה, מקום לשבת עליו. אך בגישה יצירתית יותר ניתן להפוך אותו בקלות למקום אחסון ורהיט לתליית בגדים. לדוגמא, ניתן לתלות על הקיר ארבעה כיסאות מתקפלים רגילים, אותם ניתן לפרוש בקלות ולשבת עליהם, ולאחר הישיבה ניתן להשתמש בהם כמקום לתליית בגדים על קולבים המורכבים על רגלי הכיסא, ואחסון קופסאות שונות על מושב הכיסא. כך שהכיסא הופך למדף אחסון ובסיס לתלייה, בנוסף למקום ישיבה.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!