שערים אוטומטיים לחניה מה לבדוק

אז גם אם כבר הצלחתם לבחור מבין כל סוגי השערים החשמליים שקיימים היום בשוק: שער נגרר, שערי כנף למיניהם, שערי הרמה, שערים מתקפלים, שערי פנאלים, שערי גלילה או הקלאסים: מחסומי זרוע – יש עדיין מספר דברים חשובים שאתם צריכים לבדוק ואנחנו נבצע סקירה שלהם בהמשך. מידע אודות האביזרים הנלווים, טיפים להתקנה נכונה של השער, מחירים ואפילו מחירי התוספות. 

מעניין? בואו נצלול פנימה!

 

אביזרים ותוספות לשערי חניה

בזמן שאתם חושבים על מחסום חניה נגרר, חשוב לדעת מה כלול במחיר שלו ומה אתם חייבים להוסיף לפני ההתקנה: 

  • שלטים – עם כל שער חשמלי לחניה צריכים להגיע 2 שלטים בעסקת החבילה. אם תרמו כמות גדולה יותר תצטרכו להוסיף תשלום. 
  • גלוון וצביעה בתנור – חברה לשערים חשמליים מקצועית צריכה לספק לכם שער עם ציפוי מיוחד שהופך אותו לעמיד ויפה יותר. הוא שומר עליו מפני קורוזיה וחלודה והציפוי אמור להיות כלול במחיר בחישוב כמות המ"ר ברזל. 
  • בקר סלולרי – קו תקשורת, או בשמו המקצועי בקר סלולרי הוא מה שמאפשר את הפתיחה באמצעות מערכת הדומה לכזאת שיש בטלפון. בפועל, תוכלו להתקשר למספר של השער והשער יפתח. היתרון העיקרי שתוכלו לפתוח את השער גם מרחוק, לתת את המספר לקרובים והקבועים שלכם ולא להתעסק במטרד של פתיחת השער בכל ביקור. 
  • נורה מהבהבת – תפקידה של הנורית המהבהבת היא לסמן את השער בחושך ולמנוע טעויות ותאונות. בזמן הפתיחה והזכירה היא אמורה להידלק. אין אחידות עם המחיר שלה או בהספקה שלה, יש מסגרים שנותנים את המנורה כמתנה וחלק מבקשים תוספת תשלום סמלית. 
  • עינית – תפקידה של העינית היא ווידא כי האזור ריק מתזוזות וניתן לאפשר פתיחה וסגירה בטיחותית של השער. מומלץ להתקין עינית בכל סוג שער וברוב המקרים תצטרכו להוסיף אותה בתשלום. 
  • יציקת בטון – לפעמים החניה לא מהווה בסיס טוב להתקנה בטיחותית של השער ויהיה צורך ביצרה של יציקת בטון שתייצב את היסודות שלו. על יציקה כזו תשלמו בנפרד. 

 

טיפים להתקנת שער חשמלי לחניה

אספנו בעבורכם שלושה טיפים מעולים וחשובים להתקנה של שער חשמלי בחנייה:

  1. בקשו סגירה אוטומטית: בשונה ממחסומי זרוע שפופולריים מאוד בבניינים, לא כל שער חשמלי נסגר בצורה אוטומטית אחרי שהרכב יצא מהשטח. או נכנס. הרבה יותר נוח וקל לשימוש.
  2. הפסקות חשמל: באזורים שבהם יש הפסקות חשמל רבות בחורף חשוב לבדוק מראש שקיים מנגנון ידני. הוא יבטיח שלא תנעלו בפנים\ בחוץ. 
  3. זול? יעלה לכם ביוקר: שערים חשמליים תוצרת סין הם זולים אבל האיטלקיים יחזיקו לכם זמן רב יותר. השקיעו פעם אחת ולאורך זמן. 

 

לסיכום

מקווים שעזרנו לכם להחליט החלטה מושכלת וחכמה יותר. שערים חשמליים הם עסק יקר ולכן היה חשוב לנו לתת לכם את המידע החשוב והרלוונטי ביותר. 

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
קיר זכוכית

כיצד קירות מזכוכית יכולים לשדרג את החלל שלך

קירות זכוכית הם מחיצות או קירות המיוצרים מחומר זכוכית שקוף או שקוף בחלקו, המאפשרים זרימת אור טבעי בחלל. הם מאפשרים שמירה על פרטיות, תוך שמירה על תחושת רוחב ואווירה מרווחת. קירות זכוכית מוסיפים יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל, ומגוונים את האפשרויות לעיצוב הבית או המשרד.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!