איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

לא כל האנשים יודעים את זה, אבל וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. יש אנשים שטוענים שבלי וילונות בסלון, הוא מרגיש קצת ״עירום״. במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו, כאלה שבאמת יצרו אווירה קסומה ואפילו מרגשת.

 

על חשיבות הנעימות שבבית

הבית הוא איפה שהלב. הוא אולי המקום כי חשוב בחיים שלנו. בית שמעוצב באווירה נכונה נותן לנו תחושת מרגוע ומאפשר לנו באמת להנות מהמרחב שלנו בזממנו הפנוי, בערבים ובסופי שבוע. בנוסף עיצוב נעים וחכם של הבית תורם לנו רבות במגוון תחומים. אם אתם משפחה בית נעים משפיע מאד על הקרבה וגורם לכולם לשהות יותר ביחד. אם אתם עובדים מהבית אווירה נעימה ונקייה תעזור לכם מאד להתרכז.

 

בחירת וילונות מתאימים לעיצוב ולצרכים של החלל 

לא משנה מה אתם עושים בבית – חשוב שהוא יהיה נעים. וילונות יפים שמתאימים בדיוק לעיצוב נותנים את הטון המדויק בין תחכום לתחושת חמימות והופכים את הבית, לבית. כשאתם בוחרים וילונות יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם. אנחנו פה כדי לעזור לכם לבחור את וילונות שישתלבו בבית בצורה מושלמת ויתנו לכם את הטאץ שאתם חייבים לשדרוג הבית!

 

לוילונות יש מספר תפקידים חשובים

לווילונות יש תפקידים רבים בעיצוב החלל, האסתטיקה והאווירה שהחלל משדר. כמובן שעל הווילונות למלא את גם תפקידם הבסיסי ביותר – להגן על המרחב מפי שמש ואור בזמנים לא רצויים. וילונות יפים גורמים לזרימה נעימה בחדר או בסלון ויגרמו להרגשה טובה ורגועה לכל מי שיכנס למרחב.  וילונות בד נעימים למגע ומראה יהיו בחירה מושלמת ויתאימו לרוב החלל. 

לפני שבוחרים וילונות להגדיר את הצרכים שלכם, כלומר כיצד הוילון ישדרג את החיים שלכם. לכל חלל יש צרכים אחרים. יש חללים שנבחר להחשיכם ככל הניתן כי אולי הם משמשים לשינה, לעומת חללים אחרים בהם נבחר וילונות בהירים יותר כדי לאפשר כניסה של אור טבעי מעודן ולא מסנוור. במקרה הזה חשוב לבחור בוילונות בד, אלה הם הוילונות הכי נפוצים בשוק והם מעניקים לבית אווירה רגועה ונהדרת. 

 

עיצוב זה עניין הוליסטי

אחרי שהגדרתם את הצרכים שלכם, הגיע הרגע הכי מהנה  – בחירת הוילון! כשאתם עומדים לקנות וילונות חשוב מאד לא ללכת רק על הוילונות שהכי מוצאים חן בעינכם, אלא לקחת בחשבון פרמטרים נוספים. התבוננו בסלון, בחדר או במטבח בו תרצו להתקין וילונות. הבחינו בצבעים הדומיננטיים ביותר בעיצוב, נסו להתאים את הוילון לצבעים אלה. ברוב הפעמים העיצוב הנכון ביותר יהיה וילונות בד בצבעים רכים או ניטרליים שמשתלבים בחלל בצורה קסומה מבלי לעשות הרבה ״רעש״ משל עצמם. בחרו בצבעים רגועים כדי לתרום לאווירה הביתית הרגועה בסלון או בחדר השינה.

לסיכום, וילונות הם ״התלבושת״ של הבית. וילונות בת יתנו לכם הרבה חמימה וקסומה בבית. אל תדחו את הבחירה וההתקנה שלהם כי הם יגרמו לבית להיות הרבה יותר נעים, ולכם לתחושה יותר נינוחה.

 וילונות בד

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!