עיצוב בתים בסגנון מודרני

עיצוב בית נועד להענקת חיים נוחים. זהו תהליך מיוחד אשר צריך להתבצע על ידי אנשים שלמדו היטב את מקצוע האדריכלות, תכנון ובנייה. חשוב ליצור עיצוב מוקפד על מנת להעניק לדיירים את הבית אותו ראו בחזונם, בכדי שיוכלו לחיות את החיים המגיעים להם. קיימים סגנונות עיצוב שונים ביניהם ניתן לבחור, אך הסוג הנפוץ ביותר כיום הוא העיצוב המודרני.

עיצוב מודרני הוא פשוט וברור. על מנת להשיג עיצוב נהדר, יש צורך לוודא את בחירת הצבע הנכון, כמו גם שימוש במרקמים וקווים נקיים. ניתן לעצב בתים מודרניים במגוון רחב של סגנונות. העיצוב יכול להיות בסגנון צימר, צרפתי, אקלקטי, דקו, קלאסי, כפרי, אקלקטי טיפוסי, ים תיכוני, יוקרתי, פוסט מודרני ועכשווי.

מאמר זה נועד להעניק מספר טיפים אשר יבטיחו כי הבית המודרני המבוקש אכן יכיל את סוג העיצוב המבוקש. אלו הם ההיבטים אותם יש לשקול בעת העיצוב והתכנון.

עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני

עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני הוא משימה מאתגרת אך מתגמלת. סגנון עיצוב מודרני מאופיין בקווים נקיים, אסתטיקה מינימליסטית, והתמקדות בפונקציונליות. ניתן ליישם סגנון עיצוב זה על בתים מכל הגדלים והסוגים, מדירות קטנות ועד אחוזות גדולות.

כאשר מעצבים בית פרטי בסגנון מודרני, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים וההעדפות של בעלי הבית. סגנון זה ניתן להתאמה אישית וניתן להתאים אותו לטעמו של כל לקוח בנפרד. בין אם זה באמצעות צבע, מרקם או אלמנטים אדריכליים ייחודיים, בית מודרני יכול באמת לשקף את האישיות וסגנון החיים של בעליו. אחד היתרונות המרכזיים של עיצוב בית בסגנון מודרני הוא הדגש על קיימות ויעילות אנרגטית. ניתן להשתמש בחומרים וטכנולוגיות מודרניות כדי ליצור בית שהוא לא רק יפה אלא גם ידידותי לסביבה וחסכוני לתחזוקה.

עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני הוא תחום דינאמי ומרגש הדורש יצירתיות, תשומת לב לפרטים והבנה מעמיקה של צרכיו של בעל הבית. בין אם אתה בעל בית המעוניין לעצב את בית חלומותיך או אדריכל המעוניין להרחיב את מערך הכישורים שלך, סגנון העיצוב המודרני מציע אינסוף אפשרויות ליצירת בתים יפים ופונקציונליים.

סגנון עיצוב מודרני

סגנון העיצוב המודרני מאופיין בקווים נקיים, מינימליזם והתמקדות בפונקציונליות. השימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, אבן ובטון נפוץ גם בעיצוב מודרני. בתים המעוצבים בסגנון מודרני נוטים להיות מרווחים, מלאי אור ואווריריים. ישנם מספר יתרונות לעיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני. עיצוב מודרני שם דגש על פונקציונליות, כלומר כל חלל בבית נועד לשרת מטרה מסוימת. זה הופך בתים מודרניים ליעילים יותר וקלים יותר למגורים בהם. בנוסף, השימוש בחומרים טבעיים בעיצוב מודרני מעניק לבתים איכות נצחית שלעולם לא תצא מהאופנה.

עיצוב בתים בסגנון מודרני

העיצוב

בבתים מודרניים, העיצוב מתבסס על תפקוד. הוא מתמקד במינימליזם וטכנולוגיה. השימוש בטכנולוגיה מודרנית משתלב בפונקציות האזורים השונים של הבית. בתים מסוג זה כוללים טון עיצוב סטריאוטיפי של פלדה וזכוכית. כאשר הגימור מעניק מראה חלק ויעיל.

התאמת העיצוב

בעיצוב בתים מודרניים, התאמה היא ההיבט החשוב ביותר בו יש להתחשב. לפני שפונים ליצירת עיצוב גרנדיוזי שאינו עובד באמת עבור הדיירים, כדאי לחשוב תחילה על מה באמת צריך. הבית צריך לשקף את אורח החיים, הקריירה של דייריו והטעם האישי שלהם. הכול צריך להיות שימושי ויעיל ככל הניתן. זוהי הדרך הטובה ביותר להפוך בית, לבית אישי.

הצבעים

הצבעים המשמשים לעיצוב בית מודרני, מורכבים מצבעים ניטראליים תוך הדגשת הבהירות. צבעי פסטל אינם מתאימים בדרך כלל לעיצוב מודרני. יחד עם זאת, עדיין ניתן לבחור כל צבע רצוי, אך יש לוודא כי הצבעים משלימים זה את זה וכי הם מאוזנים היטב.

צבעים מודרניים כוללים דובדבן, שחור, לבן, כסף, כתום, שמנת, מוקה, שנהב, לבן פנינה, פחם, ירוק בהיר, שילובים של כחול ולבן, צהבהב בהיר, וגווני אפור. עיצוב מודרני משתמש בתאורה טובה. רוב המבנים המודרניים הם בעלי אור כמעט שקוף. השימוש בנורות זעירות מפוזרות, מנורות קיר, זרקורים, ואורות הניתנים לשינוי עוצמה נפוצים בעיצוב זה.

מרקמים והדפסים

אם מבקשים לקבל עיצוב המאופיין במרקמים והדפסים, מומלץ לבחור קווים נקיים. המרקמים האידיאליים הם פסים, דפוסים גיאומטריים, דפוסים עדינים, וסגנון אבסטרקטי. ניתן אף להשתמש בהדפסים עדינים של בעלי חיים על שטיחים ואביזרים דקורטיביים אחרים.

החלונות

חלונות משלימים תמיד את העיצוב החיצוני של הבית. רוב הבתים המודרניים מעוצבים עם חלונות זוגיים בעלי מסגרת אלומיניום, אך בחלק מהבתים משתמשים באופן יצירתי לחלונות עץ. ניתן אף להוסיף מעט פיתוחים סביב החלון על מנת ליצור תצוגה חיצונית מושכת יותר.

על הדיירים להחליט אם הם מעוניינים בבית מואר היטב או מוצלל מעט, ובהתאם לקבוע את גודל החלון. אך רוב הבתים המודרניים משתמשים בחלונות רחבים, על מנת לאפשר כמות נדיבה של אור טבעי החודר לבית.

עיצוב החלל

בתים מודרניים מסוימים מאופיינים בשטחים פתוחים. ניתן לעצב את החלל עם תקרה גבוהה, ורהיטים בודדים המתאימים לשטח. אין להציב רהיטים גדולים, אם השטח קטן. יש להימנע משימוש ברהיטים קטנים מידי, אם השטח רחב. כל הריהוט צריך להתאים היטב לחלל.

הריהוט

ריהוט פשוט משמש לעיצוב מודרני. הריהוט הרגיל הוא ויניל מרופד פלסטיק, ומתכת. ניתן אף להשתמש בריהוט עשוי עץ צבוע לכה בעל קווים מלוטשים. יש לשקול את בחירת צבעי הרהיטים, ולוודא כי הם תואמים את צבע הבית. אין להשתמש בריהוט עתיק לעיצוב מודרני, כי הוא לא ישתלב.

פינת האוכל

לפינת האוכל יש להחליט תחילה מה עדיף. ניתן לבחור פינת אוכל פשוטה, מהודרת או בסגנון בר. אין זה משנה איזה סגנון נבחר, יש לוודא כי סוג הריהוט מתאים לעיצוב, לצבע ולתפיסת הבית. בעיצובים מודרניים מסוימים, ניתן להפוך את פינת האוכל לצבעונית.

המטבח

המטבח המודרני יכול להיות פתוח או סגור. מטבחים פתוחים טובים לאירוח ושיחה עם אנשים באזורים האחרים של הבית. תאורה טובה למטבח כוללת אור טבעי או תאורה שקועה. יש לוודאי כי קיים די שטח אחסון ומגירות, אך להקפיד על עיצוב חלק ויעיל.

חדר השינה

חדר שינה מודרני צריך לשקף את הטעם והצרכים האישיים של הדיירים. אם ההעדפה היא לחדר שינה חשוך, ניתן להשתמש בצבעים בהירים או בצבעים ניטראליים, אך להציב וילונות ובדים כהים.צריך שיהיו גם עמעמי אורות ואהיל. חלק מחדרי השינה המודרניים מעוצבים עם מרפסת, חדר אמבטיה צמוד וג'קוזי, אך באמת שהכול תלוי בצרכים וההעדפות האישיות של הדיירים.

חדר האמבטיה

אנשים מסוימים מעדיפים חדר אמבטיה רחב, אם יש די מקום לכך בבית. ניתן אף להכניס ספה לאמבטיה. אך פשוט יותר לבחור מקלחת מכוסה זכוכית. חדרי אמבטיה מודרניים משתמשים בזכוכית ואריחי קרמיקה.בחירת הצבע תלויה בטעמו של בעל הבית, אך רוב חדרי האמבטיה הם לבנים, אפורים, בז' או שמנת. צבעים בהירים בדרך כלל נמצאים בשימוש גם בחדר האמבטיה, אך עדיין יש חדרי אמבטיה המעוצבים בצבעי פסטל בהירים.

בדרך לעיצוב מודרני

מה שבטוח, עיצוב מודרני לבית מהווה הגשמת חלום. טיפים אלו נועדו להעניק הדרכה טובה בעת יצירת העיצוב. אך על מנת לקבל באמת את סוג בית החלומות המבוקש, יש לשכור שירותי מומחה.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!