איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

כלי עבודה

כבר בשלב הראשון – הגדירו במדוייק את הצרכים שלכם

ראשית, חשוב שתכירו את מיטב הצרכים שלכם. שלב הגדרת הצרכים הוא ללא ספק השלב הראשוני והבסיסי ביותר לבחירה נכונה של מסור מקצועי. השאלות שיעזרו לכם במיקוד צורכיכם הן:

  • מהם החומרים שאתם נדרשים לנסר?
  • מהי תדירות השימוש הצפויה במסור שלכם?
  • אתם מתכוונים להקצות חלל קבוע לעבודות הניסור?

התייחסות לחומרים אותם אתם מתכוונים לנסר

התשובות לשאלות הללו יסייעו לכם להתמקד נכון ולבחור מסור מקצועי וייעודי עבור הצרכים שלהם. אז מהם ההבדלים בין הדגמים השונים? באשר לחומרים – ישנם סוגי מסורים המותאמים לניסור עץ בלבד, ולעומתם ישנם מסורים שיוכלו לנסר עבורכם גם מתכות. כמו כן מדד נוסף לבחירה נכונה של מסור שולחן הוא עוצמתו. ישנם מסורים המותאמים לעבודות פשוטות ולניסורים של עצים דקים, ולעומתם, ישנם מסורים עוצמתיים המותאמים לניסור מגוון רחב של חומרים בגדלים שונים.

גודלו של המסור – כך תבחרו קוטר מדוייק

גם התייחסות לגודלו של המסור היא חלק בלתי נפרד משלבי הבחירה הנכונה. יש מסור שולחן בקטרים שונים בהתאם לצורכי הניסור. חשוב לבחור את הגודל המתאים עבורכם בהתאם לקוטר הפריטים שתבקשו לנסר. אם הפריטים ידועים מראש, ניתן למדוד את גודלם ולבחור על בסיס זה קוטר מדוייק של מסור מותאם. נתונים אלה משפיעים גם על גודל להבי המסור, ולא רק על קוטרו. להבי המסור מותאמים לגודל הפריט שתבקשו לנסר. במידה ומדובר בפריטים קטנים, תוכלו להסתפק בלהבים קטנים, אך במידה ותבחרו להבים קטנים לפריטים גדולים, מסור שולחן עלול להתאמץ יתר על המידה – מה שיפגע הן בתקינותו לאורך זמן והן בתוצאות הניסור.

צפיפות השיניים ותדירות השימוש – הבטיחו דיוק, מקצועיות ותקינות ארוכת שנים

נקודה נוספת לגבי צפיפות שיניים במסור שלכם – מתכוונים לנסר עצים במדוייק? תידרשו למסור הכולל שיניים צפופות ככל הניתן. מנגד, אם אתם מתכננים לנסר עצים גדולים במיוחד, דווקא שיניים שאינן צפופות יתאימו עבורכם. נקודה אחרונה לסיום – תדירות השימוש. מתכוונים לעשות שימוש תדיר במסור שולחן? חשוב לבחור מסור מקצועי וחזק שלא יתאמץ בעת עבודתו ויחזיק מעמד לאורך זמן. מתכוונים לעשות שימוש נדיר במסור שלכם? תוכלו להתפשר על מסור בעל עוצמה ממוצעת בלבד. בחירה נכונה תבטיח לכם עבודה מדוייקת, מקצועית ושמירה מיטבית על תקינותו של המסור שלכם.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!