אמצעים דקורטיביים לשיפור נראות החצר

חצר הבית היא המפלט הפרטי שלנו, המקום שבו אנו יכולים לפתוח את היום עם כוס קפה מהבילה וזהו היום שבו נוכל לסגור את שעות הערב והלילה עם כוס תה והרפיה עמוקה.

על מנת שהחצר הפרטית שלנו תרגיש לנו כחלק בלתי נפרד מן הבית, הרי שגם היא, בדומה לעיצוב פנים הבית, צריכה לענות על תחומי ענייננו, טעמנו האישיים והרצונות הפרטיים שלנו. לצד היבטים דקורטיביים קטנטנים אך משמעותיים כגון קישוטים שונים, ריהוט ועיטורים על הקירות, הרי שעלינו גם לתת המענה על עיצוב החצר בדמות פריטים בעלי נוכחות מורגשת, ולהלן ריכזנו מספר היבטים מרכזיים שיהפכו את החצר שלכם לכזאת שמרגיש שהיא כולה שלכם.

 

גידור החצר

כן, הגדר שלכם, זו שתוחמת את החצר עם השטח של השכן או הרחוב עצמו. גדר שנבחרת בקפידה יכולה לתת לנו מעטפת חמימה ומדויקת, כזאת שעונה במדויק על רצונותינו וטעמנו האישיים.

ניתן למצוא מגוון רחב של גדרות במבוק סינטטיות נהדרות המגיעות בשלל גוונים שונים וטקסטורות שונות. הגדרות מתאפיינות לרוב במראה עדין מאוד המדמה את זה של הבמבוק, אך מגוון הטקסטורות הוא רב יותר מאשר אלו הקיימות בעצי במבוק טבעיים.

את החצר תוכלו לגדר בפשטות ובקלות הן בהתקנה אישית והן בהתקנה באמצעות איש מקצוע.

לצד גדרות במבוק, הרי שניתן לגדר את החצר עם חומת לבנים בעלת מראה וינטג' נהדר הלוקח אותנו הישר אל עבר המרחבים הכפריים של אנגליה, או לאלו מכם שמעוניינים לחוש שהם מוקפים בטבע, ניתן גם לשוחח עם גנן שיערוך עבורכם גדר חיה המבוססת על שיחים מעוצבים.

 

ריצוף החצר

לצד חצר מוריקה הרי שרבים מעוניינים לרצף את החצר ליצירת אזורים נוחים לדריכה ובעלי חלוקה מסוימת בין אזור לאזור.

לאלו מכם שאינם מעוניינים לרצף את כלל החצר, ורוצים לשמור על שטחים מוריקים רבים, הרי שניתן להיעזר בשירותי הצבת אבנים היוצרות שביל גישה נהדר העובר באזורי הגינה.

ניתן גם להשתמש בדקים סינטטיים היוצרים מראה עץ טבעי ושמאפשרים לייצר אזורים שלמים עליהם אפשר לדרוך. נהוג להשתמש בדקים סינטטיים בריצוף סביב בריכה פרטית, אך גם בהחלט שניתן לייצר בימה מסוימת עם פרגולה ועליה לשים את הריהוט, ולהפריד בין האזור המוריק והטבעי לבין אזור הישיבה.

 

דשא טבעי וסינטטי

כדאי לדעת כי דשא טבעי אמנם מביא עמו מראה יפהפה ומוריק, אך הוא מצריך טיפוח שוטף על-ידי גנן או על-ידי בעלי החצר. על-כן רבים נוטים לבחור בדשאים סינטטיים אשר אינם מצריכים כל השקיה או טיפוח, והם סוללים את הדרך אל עבר מראה מוריק לאורך כל ימות השנה.

את הדשא הסינטטי תוכלו גם להתקין לבדכם, אך מומלץ להיעזר באיש מקצוע אשר יכין את הקרקע ויבחן כי אכן כל התשתית מתאימה עבור התקנתם של דשאים מלאכותיים.

ובכל שאלה והתייעצות, הרי שאנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פניה באתר, ונשמח לעמוד לשירותכם.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!