דירות באשדוד – קונים דירה למגורים ולהשקעה

יש בישראל כמה ערים גדולות שכבר קשה מאוד לרכוש בהן בית. בין אם זה תל אביב, גבעתיים, רמת גן, כפר סבא או ירושלים, ערים רוויות אלו פשוט מלאות מדי, והדירות שם יקרות מדי. ומנגד, ישנן כמה ערים מרכזיות, גדולות ונוחות למגורים, שמאפשרות לציבור הישראלי לבסס את חייו בצורה מכובדת, גם בלי להילחץ תחת משכנתאות ענק. מגוון דירות באשדוד או אשקלון לדוגמא מאפשרות לכם ליהנות מכל השירותים העירוניים הנוחים, מרכזי הקניות, בתי הספר, המרפאות, בתי החולים, הקולנוע, וכל מה שאתם מחפשים בעיר, אך בלי המחיר התל אביבי המוגזם.

 

מה היתרונות של אשדוד?

אי אפשר לומר כי דירות באשדוד הן זולות בצורה יוצאת דופן, אך ביחס לתל אביב, אין בכלל מה להשוות, כאשר אתם מקבלים תמורה גבוהה יותר ביחס לסכום אותו אתם משקיעים. דירה, בין אם למגורים ובין אם להשקעה, צריכה להיות תקינה ומרווחת, במיקום נוח, ועם גישה לא רק לצירי תנועה מרכזיים, אלא גם לחנויות ולשאר השירותים להם אתם, או השוכרים שלכם, יבקשו לעצמם.

היתרונות של אשדוד בתחום הדיור נשענות על כל אלו, ועוד:

  • העיר השביעית בגודלה בישראל – כלומר לא חסר שם דבר מבחינת שירותים לתושב, זו לא עיירה נידחת
  • מיקום מנצח – העיר נחשבת לעיר דרומית, אך האמת היא שבתוך שלושים וחמש דקות ברכבת אתם במרכז תל אביב
  • גישה לצירי תנועה מרכזיים – אשדוד יושבת על כביש החוף, ומחוברת לכביש 4 וממנו לכביש 20 (נתיבי איילון), מה שאומר שבשעות הגיוניות (לא בשעות העומס כמובן), תוכלו להגיע בנוחות עם הרכב הפרטי לכל מקום בארץ, צפון או דרום. לתל אביב תוכלו להגיע באזור שלושים וחמש דקות, ולירושלים בפחות משעה (50 דקות לפי המפה).
  • אשדוד היא עיר חוף – אשדוד יושבת לאורך רצועת חוף יפה ונחשבת, עם נמל פעיל וחופי רחצה פופולאריים, הן לתושבים והן למבקרים.
  • מחירים שפויים – מחירי הדירות באשדוד נוחים יחסית לערים בקנה מידה שכזה, ועם נגישות ומיקום, שירותים ורמת חיים שכזו.

 

איפה עוד יותר זול?

אם אתם מחפשים לגור במקום שעדיין מתפתח, אך כבר מזמן עבר את הסף לעבר עיר, אתם יכולים לשקול יעדים נוספים, כגון קרית גת. לא מעט דירות בקרית גת מוצעות למכירה במחירים נוחים עוד יותר מאשדוד, והמרחק שלה מירושלים ותל אביב הוא לא גדול מאוד מהמרחק של אשדוד.

קרית גת נמצאת במרחק 50 דקות מירושלים ומתל אביב כאחד, והיתרון המשמעותי שלה הוא החיבור לכביש 6, אשר לוקח אתכם במהירות ובנוחות לעבר המרכז מתי שרק צריכים. בקרית גת יש תחנת רכבת פעילה מאוד, שתביא אתכם לתל אביב בלי פקקים ובלי לנהוג בפחות משעה, כך שאתם מחוברים למרכז.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!