עוברים לבית חדש? הזדמנות לחסוך ובו זמנית לחדש את המלאי!

כל מי שיצא לו לעבור בית, מכיר את רשימת המשימות הבלתי נגמרת שנדרש להתמודד עמן. לא רק שצריך לדבר עם קבלני משנה ועם הבנק, אלא שגם צריך לדבר עם חברת ההובלות ועם אינספור מוסדות במקביל. עם זאת, אין להתעלם מהזדמנות מהנה במיוחד, והיא רכישה של מוצרים חדשים.

מכאן שאם כבר תקופה ארוכה שדוחים רכישות חדשות, פשוט כי מעדיפים לחכות למעמד הכניסה לדירה החדשה (ובו זמנית מרחמים על העובר ושב), טוב לדעת שבהחלט מדובר ביעד מושלם. מה אם כן מומלץ לרכוש לקראת המעבר? הכנו לכם רשימה מנצחת, לצד המלצות ממוקדות. שנתחיל?!

 

ראשית מזרן

ראשית נחדד שאם המזרן עדיין נוח ויחסית חדש, הטיפ הזה אינו עבורכם. פשוט תארזו ותעברו ביחד אתו. מצד שני, אם המזרן כבר בן 8, או לחלופין מרעיש, לא נוח (גם אם הוא יחסית חדש), או מטונף באופן מיוחד, בהחלט מדובר בהזדמנות לרכוש מזרן חדש. קצרים במזומנים? בדיוק בשל כך קיימים מזרנים איכותיים במבצע – נצלו זאת!

 

מייצרים אווירה בחדר השינה

עכשיו לאחר שכבר יש מזרן, מומלץ לבחון מה המצב הכולל של חדר השינה. כבר הרבה זמן שחולמים על חדר שינה מעוצב? חפשו חדרי שינה במבצע ובו זמנית תשקלו לרכוש מוצרים קטנים שמייצרים שינוי גדול.

לצורך הדוגמה נמליץ לצבוע מראש את החדר בגוון נעים, להכין מדף ייעודי עבור עציצים, לשלב הדום מעוצב, למצוא פתרון מרשים עבור הבגדים שמחוץ לארון, לחפש מנורת קריאה מיוחדת ותמונת אווירה בשוק הפשפשים וכדומה. מתקשים? היעזרו בתמונות השראה!

 

כלי מטבח

כשמדובר בכלי מטבח, זוהי הזדמנות כפולה. מצד אחד נצלו את מעמד המעבר כדי לערוך סינון מקיף. תבחנו אלו כלים מיותרים, ובמקביל תעשו רשימה של מוצרים נדרשים.

כיצד אם כן חוסכים? לקראת מעבר, בני משפחה וחברים קרובים עשויים לשאול מה תרצו לקבל כמתנה, וכאן ההזדמנות שלכם לערוך "וויש ליסט", או לחלופין להציע לכמה אנשים ביחד לקנות עבורכם מוצר שנחשב יחסית יקר.

 

ארונות!

מצד אחד, יש לא מעט חפצים שניתן להעביר לבית החדש, אך מצד שני, כאשר מדובר בארונות, הסיפור שונה לגמרי. חשוב שהארונות ישתלבו במדויק בנישה הייעודית, ועל כן הרבה פעמים שווה לרכוש מחדש ארונות.

חוששים שמדובר בהוצאה מיותרת? ממש לא! קחו בחשבון שאם לא תתאימו על ההתחלה ארונות, כנראה שכבר לא תעשו זאת. במקביל, תמיד ניתן למכור את הארונות הקיימים, כך שמדובר במצב שהוא לגמרי !WIN WIN

 

ריהוט

מכירים את ההתלבטות הנצחית בין להחליף את הסלון שנראה רע, לבין השיקול למשוך עוד כמה שנים עד שהילדים יגדלו (ויפסיקו למרוח עליו ידיים מלוכלכות)? ובכן באמת לא תמיד ברור מתי הגיע הזמן להחליף את הסלון הקיים, אך מעבר דירה בהחלט מהווה הזדמנות מעולה, במיוחד אם הסלון החדש דורש תצורה מסוימת של מערכת ישיבה.

מה לגבי ההוצאה? תמיד יש מבצעים, ובמקביל שווה לשלב בין מוצרי ריהוט קיימים לבין מוצרי ריהוט חדשים, ועם קצת חזון, אפשרי לחדש חלק מהריהוט הקיים.

בהצלחה!

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!