עיצוב המשרד בעזרת אריחי שטיח

אריחי שטיחים הופיעו כפתרון ריצוף רב-תכליתי ומודרני, שחולל מהפכה בעולם עיצוב הפנים. מגוון העיצובים של ריבועי השטיחים הללו הופך אותם להיות אפשרות נהדרת לעיצוב חללי משרדים מודרניים ופונקציונליים. במאמר הנוכחי נסביר בקצרה מהם אריחי שטיח, נפרט מהם היתרונות של השימוש באריחים הללו, ונעניק טיפים על הדרך בה ניתן להשתמש בהם לעיצוב סביבה משרדית מעוררת השראה.

 

מהם אריחי שטיח?

מדובר על חלקים בודדים של שטיח שצורתם מרובעת בדרך כלל, עם ממדים שנעים בין 45 ס"מ ל-60 ס"מ בכל צד. שלא כמו גלילי שטיחים מסורתיים, אריחי שטיחים מותקנים בנפרד – ובכך מספקים פתרון ריצוף מודולרי וגמיש במיוחד.

 

מהם היתרונות של אריחי שטיחים?

ישנם שלושה יתרונות בולטים בשימוש עם אריחי השטיחים:

  1. גמישות עיצובית – אחד היתרונות העיקריים של אריחי שטיח הוא הגמישות העיצובית שלהם. עם מגוון רחב של צבעים, דפוסים ומרקמים, עסקים יכולים ליצור חלל משרדי מותאם ומושך מבחינה ויזואלית. ערבוב והתאמה של אריחים מאפשרים יצירת עיצובים ייחודיים המשקפים את זהות המותג או התרבות הארגונית.
  2. קלות התקנה – אריחי שטיחים קלים להתקנה. בין אם משפצים את כל המשרד או משפצים חללים ספציפיים בתוכו, האופי המודולרי של האריחים הללו הופך את תהליך השיפוץ ליעיל יותר וכן גם ממזער את ההפרעות בסביבת העבודה. זהו יתרון חשוב עבור עסקים המעוניינים לייעל את הזמן והמשאבים שלהם במהלך תהליכי שיפוץ.
  3. פרקטיות ותחזוקה – בסביבה משרדית, פרקטיות היא הכרחית. אריחי שטיח קלים לניקוי ותחזוקה, מה שהופך אותם לבחירה מעשית עבור מקומות שיש בהם תנועה רבה. במקרה של לכלוך שנוצר על האריחים, ניתן להחליף אותם בצורה חלקית ללא צורך בהחלפת השטיח כולו – דבר שמפחית את עלויות התחזוקה וזמני השבתה.

 

טיפים לעיצוב חלל משרדי בעזרת אריחי שטיח

  • חלוקת אזורים – כדאי להשתמש בעיצובים או צבעים שונים של אריחי שטיח כדי ליצור אזורים בתוך המשרד. עיצוב כזה יכול לעזור באיתור דרכים ולתחום חזותית אזורים שונים כגון תחנות עבודה, חללי פגישות מרחבי התכנסות ועוד.
  • חיזוק המיתוג – שילוב של צבעי המותג או הלוגו בעיצוב אריחי השטיח יכול להיות בחירה טובה, זאת במטרה לחזק את הזהות הארגונית של החללים המשרדיים.
  • יצירת אווירה – מומלץ לבחור גוונים של אריחי שטיחים התואמים למהות של כל חלל במשרד, בין אם מדובר על לובי, חללי עבודה, חדרי ישיבות או משרדי עבודה משותפים. בחירת אריחי השטיח הנכונים יכולים לתרום לאווירה דינמית ויצירתית.

לסיכום, אריחי שטיחים מעניקים פתרון עיצובי מצוין עבור חללים עסקיים שונים. על ידי שיקול נכון של אלמנטים עיצוביים ושילוב היתרונות של אריחי שטיחים, משרדים רבים יכולים להשיג סביבה מתוחכמת ומעוררת השראה המשפרת הן את שביעות רצון העובדים והן את התפוקה הכללית.

אריחי שטיח

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!