אדניות ועציצים – דרך נוספת לעצב ולהחיות את הבית שלנו

אדניות ועציצים – דרך נוספת לעצב ולהחיות את הבית שלנו

נהוג לומר שבית בלי ספרים הוא בית בלי נשמה. הרבה אנשים גם סבורים שבית בלי עציצים הוא בית בלי חיים. שכן העציצים מוסיפים, בעזרת הצבעוניות, הריחות ובעיקר בזכות הפריחה שלהם, תחושה של "חיות" בבית. בין אם בוחרים להציב אותם בחלק הפנימי שלו ובין אם בוחרים להציב אותם על אדן החלון, במרפסת או בגג.

מעבר לעובדה שכל אחד צריך להחזיק בבית עציצים ופרחים, הרי שכל אחד גם צריך לדעת כיצד רוכשים כלים ומתקנים שיאפשרו לו לאכלס את אותם עציצים ופרחים. היום, אפשר למצוא קטלוג עשיר של אדניות ועציצים לבית מעוצבים בשלל צורות, עם מגוון רחב של צבעים ועיצובים ייחודים. מדובר על מתקנים שיכולים להוסיף לבית צבע ולהשתלב בעיצוב שלו בצורה מושלמת.

מעבר לכך, באופן טבעי, כשבוחרים אדניות או כדים מעוצבים לבית בתוכם ניתן לאכלס את העציצים השונים, הרי צריך לשים לב, לא רק לעיצוב שלהם אלא גם לאופן בו אפשר לשמור על העציצים בצורה נכונה, כך שהם לא ייהרסו בשום תנאי. לכן מדובר על תהליך שכולל בתוכו מספר שלבים.

איך רוכשים עציצים ואדניות לבית?

בשלב הראשון, צריך להחליט אילו עציצים יכולים להתאים לבית. נעשה זאת על פי מספר מאפיינים. למשל, איפה אנחנו יכולים ונרצה להציב את העציצים. זה אומר שעלינו לבחור כאלה שיכולים להתאים למקום, הן מבחינת גודל והן מבחינת התנאים שהם צריכים לקבל (למשל אור). כמו כן, אנחנו צריכים לשים לב לגודל של העציץ, בשביל לוודא שאכן ניתן להציב אותו במקום שאנחנו רוצים מבלי שהוא ייהרס ומבלי שהוא יגרום נזק.

בשלב השני, אנחנו צריכים לבחון אילו אדניות או כדים מעוצבים יכולים להתאים עבור העציץ. אחד הדברים שנצטרך לשים לב אליהם הוא, איך אפשר להשתמש באדנית בצורה אפקטיבית ונכונה בשביל שנוכל לטפל בעציץ כפי שנדרש. למשל, אפ אנחנו בוחרים להציב את העציץ במקום מסוים והוא צריך לקבל מים, אנחנו צריכים לבחון שהאדנית או הכד מתאימים לכך.

בשלב השלישי, נבחן איך האדניות או הכדים מעוצבים וכיצד הם מתאימים לעיצוב הכולל של הבית. בין אם זה בחלק הפנימי ובין אם זה בחלק החיצוני שלו. אפשר למצוא אדניות וכדים בשלל צבעים, עיצובים, דוגמאות, דברים שיכולים להשפיע ולשנות באופן מהותי את העיצוב של הבית.

אנחנו יכולים לרכוש כדים מעוצבים או אדניות – מבית אייל לבית ולגן, שם ניתן למצוא קטלוג עשיר של מוצרים מסוגים שונים. אנחנו יכולים להיעזר בשירותיהם של הצוות במקום, בשביל לקבל את המידע הרלוונטי ביותר עבורנו בנושא.

כשאנחנו ניגשים לרכוש כדים מעוצבים או אדניות – אייל לבית ולגן, עלינו להקפיד ולשים לב, שאנחנו רוכשים מוצר שיכול לשרת אותנו לאורך זמן, בידיעה ברורה שזו רכישה לטווח ארוך.

אדניות ועציצים לבית

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!