אדריכלות ועיצוב פנים

אדריכלות ועיצוב פנים הם שני תחומים שיוצרים עולם שלם ומלא בחוויה והאווירה מותאמת לאופי התכנון. אדריכלות ועיצוב פנים מייצרים מקומות בהם אנשים יכולים לחיות, לעבוד, לבלות ולשחק. ובכלל מקומות/ חללים בהם אנשים יכולים להרגיש בנוח, להיות יותר פרודוקטיביים ויותר יצירתיים.

בנוסף ליצירת סביבה פיזית, אדריכלות ועיצוב פנים משפיעים על האופן בו אנשים חושבים, מרגישים ומתנהגים. הם מייצרים תחושת זהות, קהילתיות, שייכות ותרבות ובין היתר משפיעים על האופן שבו אנשים רואים את עצמם ואת העולם סביבם.

 

מהם הסגנונות העיצוב המבוקשים על ישראלים ב – 2023?

בחירת סגנון העיצוב המתאים תלויה בגורמים רבים, כגון העדפות אישיות, גודל החלל, התקציב ועוד. עם זאת, חשוב לזכור שהטרנדים בעיצוב פנים משתנים כל הזמן, כך שחשוב להתעדכן באופן קבוע בחדשות כדי לבחור את הסגנון המתאים ביותר לכם. בסקר שנערך בקרב אדריכלים ומעצבי פנים מובילים בישראל אודות מהו הסגנון העיצובי

המועדף / הפופולארי ביותר, עלה כי ישנם כמה סגנונות בולטים במיוחד, להלן:

  • מודרני: מאופיין בקווים נקיים, צורות פשוטות וצבעים בהירים. הסגנון משדר תחושה של ניקיון, סדר ואלגנטיות.
  • סקנדינבי: מאופיין בשימוש בחומרים טבעיים, כגון עץ, זכוכית ואבן. מעניק תחושת חמימות, נוחות ושלווה.
  • רטרו: מאופיין בשימוש בפריטים, הדפסים וריהוט משנות 50-70 ומשדר תחושה נוסטלגית.
  • אקלקטי: סגנון זה משלב בין סגנונות עיצוב שונים כדי ליצור מראה ייחודי.
  • מינימליסטי: מאופיין בשימוש בחלל פתוח, פריטים מינימליסטיים ובצבעים ניטרליים. משדר תחושת ניקיון, סדר ושלווה.
  • וינטאג': סגנון זה משתמש בפריטים וריהוט ישנים כדי ליצור מראה אותנטי ומלא היסטוריה.
  • פרובנס: מאופיין בשימוש בצבעים בהירים, בפריטים מעץ ובעיטורי פרחים. הוא משדר תחושה של חמימות, נוחות ושלווה.

 

למה חשוב לקחת שירותי אדריכלות ועיצוב פנים מאותו משרד?

שוקלים לשפץ / לבנות בית חדש? עבודה עם משרד אדריכלות ועיצוב פנים מאותו משרד היא בחירה נכונה ביותר, שכן הדבר יכול לסייע ליצור בית מעוצב בצורה יפה, הרמונית ופונקציונלית ללא צורך לדלג בין משרד אדריכלות למשרד לעיצוב פנים. הנה כמה יתרונות לכך:

  • הדבר מבטיח שהפרויקט יהיה מעוצב בצורה הרמונית ושלמה. האדריכל והמעצב פנים עובדים יחד כדי ליצור חללים פונקציונליים ואסתטיים, אשר עונים על הצרכים והרצונות שלכם, כמו גם, הצוות יכול לספק מגוון רחב יותר של אפשרויות עיצוב.
  • חיסכון של זמן וכסף: משרד אדריכלות ועיצוב פנים יכול לספק תכנון ועיצוב מקיפים, הכוללים את כל הגורמים הנדרשים, כגון פונקציונליות, בטיחות, תקציב ועוד.
  • עבודה עם צוות מקצועי ומנוסה: משרד אדריכלות ועיצוב פנים מורכב מאנשי מקצוע בעלי הכשרה וניסיון רבים, אשר יכולים לספק ללקוח את השירותים הטובים ביותר תחת קורת גג אחת. וגם, העבודה עם צוות אחד יכולה להפוך את תהליך התכנון והעיצוב ליעיל ומהיר יותר.
  • צוות המשרד יכול לסייע בתיאום בין אנשי מקצוע אחרים המעורבים בפרויקט, כגון קבלנים, יועצים מקצועיים, נגרים, חשמלאים ועוד.

 

אודות המשרד קלרה רגן

משרד אדריכלות ועיצוב פנים "קלרה רגן" הוא משרד אדריכלות ועיצוב פנים הממוקם בנס ציונה, המשרד מתמחה בתכנון ועיצוב של מבנים פרטיים וציבוריים, וכן חללים מסחריים בכל רחבי הארץ ובעיקר באזור המרכז.

קלרה רגן, אדריכלית ומעצבת פנים מקצועית עם ניסיון של יותר מ- 20 שנה, כולל תואר ראשון באדריכלות מהאוניברסיטה של סלטה, ארגנטינה, וחברות בפנקס האדריכלים והמהנדסים בישראל.

קלרה רגן ידועה בזכות הגישה היצירתית והחדשנית שהיא מביאה לכל פרוייקט ופרוייקט. "אני מאמינה שכל פרויקט הוא ייחודי, וכי יש להתאים את התכנון והעיצוב לצרכים ולרצונות הספציפיים של הלקוח עד הפרט הקטן ביותר". בתיק העבודות של קלרה רגן ניתן למצוא בין היתר מסעדות, בתי קפה, ברים, משרדים וכמובן בתים פרטים, דירות, פנטהאוזים ועוד.

 

המשרד מספק את השירותים הבאים:

  • תכנון ועיצוב חללים פנימיים כולל תכנון המבנה, בחירת חומרים, רהיטים ואביזרים, וכן את עיצוב האור והצבע.
  •  ליווי פרויקטים של בנייה ושיפוץ החל מהשלבים הראשונים של התכנון ועד לסיום הפרויקט. השירות כולל תיאום בין אנשי המקצוע השונים, את הפיקוח על העבודה והבטחת עמידה בלוחות הזמנים ובתקציב.
  •  הום סטיילינג באמצעות הוספת פריטים ועיצובים חדשים. השירות כולל ייעוץ ותמיכה בבחירת אקססוריז וריהוט, וכן את עיצוב החללים הפנימיים.
  • בנוסף לשירותים אלו, אנו מעניקים שירותי ייעוץ בתחום האנרגיה והקיימות, או שירותי תכנון ועיצוב חללים ציבוריים.

כאשר אתם בוחרים במשרד אדריכלות ועיצוב פנים "קלרה רגן", אתם בוחרים במשרד בעל ניסיון וידע רב שיוכל לתת לכם מענה אדריכלי ועיצובי מלא, ליווי אישי ומקצועי לכל אורך הפרויקט.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר htttps://clararegen.com

exterior design

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!