איך להכין את הגינה שלך לשנה החדשה

ינואר הוא הזמן המושלם להתחלה חדשה, ואיזו דרך טובה יותר להתחיל את השנה החדשה מאשר לרענן את הבית? בין אם אתה מחפש כמה שינויים קטנים או שיפוץ מלא, אנחנו מכוסים אותך. הנה שבעה רעיונות לעיצוב הבית שלכם מאת גן דיזיין שיעזרו לכם להתחיל.

 

  1. העז עם צבע. אם נמאס לך מהקירות בגוון הנייטרלי שלך, הוסף פופ של צבע עם עבודת צבע נועזת. לא מוכנים להתחייב לחדר שלם? נסה לצבוע קיר מבטא במקום.
  2. הביאו את החוץ פנימה. שום דבר לא מרענן חלל כמו קצת ירוק. הוסף כמה צמחי בית או, אם אתה מרגיש שאפתן, התקן קיר חי.
  3. עדכן את טיפולי החלונות שלך. וילונות או תריסים חדשים יכולים לעשות הבדל גדול בכל חדר. בנוסף, הם דרך קלה לשנות את המראה שלך מבלי לשבור את הכיס.
  4. סדרו מחדש את הרהיטים שלכם. לפעמים כל מה שהחלל שלך צריך זה קצת לארגן מחדש כדי להרגיש חדש לגמרי. הזזת דברים יכולה גם לעזור לך למקסם את החלל שלך ולהפוך אותו לפונקציונלי יותר.
  5. השקיעו בחומרה חדשה. חומרה חדשה לארונות היא דרך קלה וזולה יחסית לעדכן את המטבח או האמבטיה מבלי לבצע שיפוץ מלא.
  6. תלו כמה יצירות אמנות חדשות. החלף את הפוסטרים וההדפסים הישנים האלה עבור יצירות אמנות חדשות שמשקפות את הטעם הנוכחי שלך. יצירות אמנות הן גם דרך מצוינת להוסיף צבע ואישיות לכל חדר.
  7. הוסף קצת מרקם. מרקם יכול להוסיף עניין ומימד לכל חלל, אז אל תחששו להתנסות בחומרים שונים. נסה להוסיף שטיח צמרמורת, וילונות קטיפה, או אפילו פרווה מלאכותית לעיצוב שלך.

 

איך להכין את הגינה לשנה החדשה

  1. ראשית, תסתכל על הגינה שלך והכין תוכנית. מה אתה רוצה לשמור, וממה אתה רוצה להיפטר? זה הזמן המושלם בשנה להתחיל מחדש, אז אל תפחדו לחלום בגדול.
  2. לאחר שתהיה לך תוכנית, הגיע הזמן להתחיל לנקות. התחל בהסרת כל העלים והצמחים המתים מהשנה שעברה. לאחר מכן, תן לגינה שלך מגרפה טובה כדי לשחרר את האדמה.
  3. עכשיו הגיע הזמן להתחיל להכין את הגינה לשתילה. אם אתה מתכנן להוסיף צמחים או עצים חדשים, תצטרך לחפור כמה בורות. כדאי גם להוסיף קצת קומפוסט או זבל כדי לעזור לצמחים החדשים להתחיל טוב.
  4.  לאחר שהכל מוכן ומוכן לצאת לדרך, הגיע הזמן להתחיל לשתול! זה החלק המהנה שבו אתה יכול להביא את החזון שלך לחיים.
  5. לאחר שתסיימו לשתול, אל תשכחו להשקות הכל היטב. לאחר מכן, שבי ותהנה לראות את הגינה שלך צומחת!
  6. תחזוקת הגינה חשובה, אז הקפידו לפקוח עין על הצמחים שלכם ולתת להם את הטיפול שהם צריכים. זה כולל השקיה, דישון והדברה.
  7. לבסוף, אל תשכח ליהנות מהגינה שלך! לבלות זמן בחוץ להירגע, לקרוא או לארח חברים ובני משפחה. העבודה הקשה שלך תשתלם כאשר תוכל לשבת בחיבוק ידיים וליהנות מפירות עמלתך.

 

ניקוי עמוק

עכשיו כשיש לך פחות דברים, הקדישו את הזמן לנקות את הבית שלכם מלמעלה למטה. זה יעזור לך להתחיל את השנה החדשה עם לוח נקי.

 

אל תשכח

אם אתה צריך עזרה כלשהי בהכנת הגינה שלך לשנה החדשה, צוות המומחים שלנו תמיד כאן כדי לתת יד. צור איתנו קשר עוד היום כדי להתחיל!

 

סיכום

בין אם אתם מחפשים כמה שינויים קטנים או שיפוץ מלא, שבעת הרעיונות לעיצוב הבית הללו יעזרו לכם לרענן את החלל שלכם לקראת השנה החדשה. אז למה אתה מחכה? להתחיל היום!

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!