איפה כדאי לחפש דירה בתל אביב להשקעה?

בירת ישראל היא אמנם ירושלים, אבל מרכז העסקים נמצא בתל אביב, ושם גם תמצאו את כל מוקדי התרבות החשובים, אזורי הבילויים המובילים, שלל הזדמנויות תעסוקה, חופי ים כיפיים, תחושה שהכל יכול לקרות (ובמקרים רבים היא אכן מתממשת) וחיים נעימים באופן כללי. בהתאם דירה בתל אביב היא השקעה חכמה, למרות המחירים הגבוהים, מפני שהביקוש לנכסים בעיר צפוי להמשיך ולעלות. בפרט תוכלו ליהנות מתשואה יפה אם תמקדו את החיפושים באזורים הבאים:

יד אליהו

שכונה ותיקה שהוקמה עוד לפני המדינה, ב-1943. יד אליהו אמנם מרוחקת ממרכז העיר ומהים, אבל מצד שני היא קרובה מאוד לנתיבי איילון ולעוד צירי תנועה חשובים. מסביב לשכונה תמצאו לא מעט מתחמי תעסוקה, מסחר ובילויים, ורמת המחירים הנמוכה ביחס לצפון ולמרכז תורמת גם היא לאטרקטיביות של ההשקעה.

עוד כדאי לדעת שמצד אחד יד אליהו היא תל אביב לכל דבר, ומצד שני יש בה גם טעם של פעם, במינון הנכון, ומרקם החיים בשכונה מוצלח מאוד. פרויקטי פינוי בינוי גורמים לכך שההיצע בשכונה יחסית גבוה, דבר שמקל על מציאת דירה בתל אביב במחיר סביר ובוודאי ביחס לתמורה הצפויה.

יפו ד'

כשמדברים על דירה בתל אביב כדאי לזכור שהעיר כוללת גם את יפו. אמנם יש אזורים ביפו שבהם קשה עד בלתי אפשרי למצוא נכס במחיר משתלם, אבל יפו ד' היא בהחלט אזור שכדאי לשקול השקעה בו.

מבחינה גיאוגרפית, יפו ד' נמצאת על הגבול בין תל אביב לחולון ובת ים. כמו כן תוחמים את השכונה נתיבי איילון במזרח, נווה גולן במערב ויפו א' בצפון. השכונה אמנם מזוהה עם מעמד סוציו-אקונומי נמוך, אולם פרויקטים רחבי היקף של פינוי בינוי, לרבות מספר מגדלים מרשימים במיוחד, צפויים לשנות את האופי של יפו ד'. בנוסף ישנו הקסם של יפו ששורר גם בשכונה הזו, ובכל מקרה השילוב בין עלות נמוכה לצפי לעליות מחירים הופך את ההשקעה לכדאית.

דירה בתל אביב ברובע 3

עוד אזור שמתפתח בקצב מואץ הוא רובע 3. זהו המרכז של העיר ונכלל בו גם הצפון הישן: הגבולות שלו הם הירקון בצפון, הים במערב, בוגרשוב בדרום ואבן גבירול במזרח. הקרבה לים ו/או לפארק הירקון היא נכס של ממש בתל אביב, ובנוסף מי שחי ברובע 3 נמצא קרוב למרכזי בילוי ותרבות רבים ויכול להגיע אליהם בהליכה נינוחה. המחירים אמנם גבוהים, אבל רמת החיים גבוהה אפילו יותר ולכן זוהי בהחלט אופציה טובה למי שמחפש דירה בתל אביב להשקעה.

נווה שאנן

נווה שאנן היא דוגמה מצוינת לשינוי מהותי. השכונה שהוקמה כבר ב-1921 ואשר בליבה נמצאת תחנת האוטובוסים הגדולה, הייתה מזוהה בעבר עם פשע ומצוקה. בשנים האחרונות ישנה הגירה של אוכלוסיות חזקות לאזור, גם בזכות בנייה חדשה, גם בעקבות מהלכים שונים של עיריית תל אביב וגם בשל תהליכים אורבניים טבעיים. בהתאם מדובר בשכונה מומלצת לרכישת דירה להשקעה.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!