בניית מטבחים בהתאמה אישית – הדרך שלכם לאושר

מטבח – המקום המועדף על רובנו בבית. מי לא אוהב להיכנס ולהנות מחטיפה של חטיף אחד או שניים מהארון או המקרר? מי מאתנו לא חולם מדי פעם להכין ארוחת שף בערב רומנטי לכבוד בן או בת הזוג שלנו לכבוד יום האהבה? מטבח הוא אבן יסוד מאוד משמעותית ממה שאנחנו רוצים להציג וממי שאנחנו רוצים להיות.

בחירה של מטבח תתאים ביותר לאישיות שלנו ולמה שאנחנו רוצים להנחיל בבית עבורנו ועבור משפחתנו. במטבח יש כל כך הרבה אלמנטים שיש לתת עליהם את הדעת על מנת שנוכל באמת לראות תוצאות מכל ההוצאות הכבדות שלנו. אחרי הכל, שיפוץ, החלפה ובניה מחדש של מטבח זה אחד הדברים הכי יקרים בתחום השיפוצים לבית. אז לכן חשוב לתכנן מראש את כל הדברים בצורה הכי מדויקת והכי קולעת לטעמכם!

בחירת הסגנון המועדף עליכם

כמובן, לכל הפרטים הטכניים תוכלו לדאוג אחר כך, אך לא להשאיר את עניין הסגנון והעיצוב לבסוף! בחירה של סגנון מיוחד ומותאם למטבח זה אחד הדברים הראשוניים שנהוג לעשות. מה תרצו לעשות? מטבח כפרי? מטבח מודרני? כזה שישלב בין חדשנות לענתיקה? יש לכך השלכות רבות בבחירה של צבעים, טקסטורות, חומרי בניה וציפוי, ארונות וכמובן שאר המוצרים כמו מקרר, מיקרוגל, תנור ועוד.

התאמה של מטבח לגודל הבית

יש לכם מספיק מקום להכניס את מה שאתם מתכננים לעשות? גם אם יש, האם זה לא יהיה צפוף מדי או לא מאורגן ומסודר כמו שצריך? מטבחים יוקרתיים ומאובזרים מכל טוב זה דבר חשוב ונחמד, אבל אסור שזה יבוא על חשבון הנוחות של העבודה וההימצאות שלכם במטבח. אם אתם מתכננים את המטבח שלכם על פי סגנון מסוים ש"גובה" הרבה מקום בחלל, אבל לא תוכלו אחר כך להכין אוכל או אפילו לשבת ולעבור שם בצורה נוחה בלי להיתקל במשהו, זה כבר מוריד מהערך הסופי של המטבח!

חלוקה נכונה של ארונות המטבח

איפה יהיו ממוקמים הארונות העליונים? אלו שמכילים את הקפה והסוכר ואלו שמכילים את הכלים, הסירים והמחבטות? לסידור ארגונומי של ארונות המטבח ישנה עדיפות עליונה, לצד בחירה של כיור אבן או ברז יוקרתי כזה או אחר.

אי למטבח – כדאי או לא?

יש הרבה משפחות שרוצות להגשים איזשהו חלום ולבנות אי במטבח. כמו קודם, צריך לתכנן נכון ולבדוק שהמקום והחלל מאפשרים את זה. בנוסף, אז אתם מציירים בראש שהאי ייראה? עם כיור וכיריים להכנת אוכל או רק משטח נקי וריק לישיבה ואוכל? עם או בלי מגירות? פיצ'רים נוספים כמו חיבורים לחשמל ועוד טכנולוגיות חכמות שמתווספות עם השנים לשוק המטבחים? את הכל תצטרכו לשקלל ולתכנן מראש.

בחירה של מטבחים זה לא משהו שיש להקל בו ראש – עשו זאת בחכמה ודאגו לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!