הוספת מעלית בבית משותף

הוספת מעלית בבית משותף היא פעולה מסובכת אבל משתלמת. ברגע בו תוסיפו מעלית למבנה משותף תוכלו לשפר את אורח החיים שלכם באופן משמעותי וכמו כן, הוספת מעלית משביחה את הנכס ככה שההוצאה תחזיר את עצמה. עם זאת, החשש הגדול של הדיירים הוא דווקא מאיך המבנה ייראה לאחר התקנת המעלית, האם זה ייפגע בעיצוב? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הוספת מעלית בבית משותף.

 

הוספת מעלית בבית משותף בלי לפגוע בעיצוב

החשש הגדול ביותר בקרב דיירים שמעוניינים להתקין מעלית בבניין משותף הוא פגיעה בעיצוב. יש לכם שתי אפשרויות, האחת היא התקנה של מעלית עם פיר חיצוני אשר יהיה נגלה לעיני העוברים והשבים או התקנה של פיר פנימי שמתאים למבנים רבים, אך כאשר מדובר על לובי וחדר מדרגות צר מאוד זה עלול ליצור צפיפות. הסוד הנכון להוספת מעלית ללא פגיעה בעיצוב הוא לפנות לחברה מקצועית אשר יכולה להציע לכם מגוון יתרונות רחב ועיצובים שונים אשר לא רק לא יפגעו בעיצוב הבית, אלא יוסיפו לו יתרונות רבים.

 

אי הסכמה להוספת מעלית

לפני שאתם מבצעים כל פעולה עליכם לקיים אסיפת דיירים ולהציג את הפרויקט בפני כל הדיירים. לצורך הקמת הפרויקט אתם צריכים שני שליש מסך דיירי הבניין. מה קורה עם הדיירים שלא הסכימו לפרויקט הזה? במקרה הזה קיימות פסיקות סותרות. מי שאינו השתתף במימון אינו רשאי להשתמש במעלית, אך מפקחים אחרים פוסקים אחרת כל עוד הוא משלם על הוצאות שוטפות. אין היום פסיקה מוצקת עליה ניתן להתבסס וכל מה שנותר לכם הוא להמשיך בתהליך. אי הסכמה יכולה לנבוע מסיבות שונות, החל ממחסור כספי להשקעה ועד לחששות. נסו להסיר את דאגות הדיירים כמו הצבת האמת בצורה נכונה וכנה. לדוגמא, רבים חוששים שיהיה רעש מחדר המכונות על הגג, היום יש מעליות שקטות שאינן צריכות התקנה בחדר מכונות, יש היום יועצים אקוסטיים שיכולו להבטיח את השקט שלכם.

 

ייעוץ מקצועי

טרם התחלת כל פעולה לצורך התקנת המעלית יש להתחיל בייעוץ ולראות מהן האופציות העומדות לרשותכם. לכל מבנה משותף יש תקציב שכל דייר יכול לעמוד בו, לאחר שיש לנו את התקציב הכולל להתקנת המעלית נוכל לצמצם אפשרויות שאינן רלוונטיות ולהציג מה כן רלוונטי. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מעליות בעיצובים שונים, תוכלו לראות בדיוק איך ייראה המבנה שלכם לאחר התקנת המעלית ולהכיר את האפשרויות המשתלמות יותר.

 

חברה מקצועית תעניק לכם מידע מלא לגבי בחירה בין פיר חיצוני לפנימי, בין מעלית חשמלית למעלית הידראולית, הוצאות שוטפות על המעלית ואילו עיצובים יכולים להשתלב בצורה טובה עם המבנה שלכם. המטרה היא לשלב בין מעלית איכותית המשרתת את הדיירים לבין מעלית מושקעת, מעוצבת ומושכת את העין.

 

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!