התפקיד החשוב של קולטי אדים במטבחים

בשנים האחרונות גברה ההכרה בתפקידם הקריטי של קולטי אדים בשיפור החוויות הקולינריות. מכשירים אלו חשובים לשמירה על אוויר נקי במהלך ואחרי התהליך הקולינרי, תוך ביטול יעיל של פחמן דו חמצני, חלקיקים רעילים, שומנים וריחות לא נעימים.

קולטי אדים כבר לא נחשבים למותרות

הם הפכו כעת למרכיב הכרחי כמעט בכל בית, ובחירת קולט אדים נכון חשובה לשיפור איכות החיים, ודורשת בחירה קפדנית של המוצר. לכן חשוב לבחור את קולט האדים מחברה מובילה בשיווק מוצרי חשמל ביתיים, שיש לה מוניטין מצטיין בהצעת פתרונות מותאמים לצרכים האישיים, תוך הבטחת אספקה מהירה, איכות יוצאת דופן ושירות לקוחות מעולה.

ברוב מערכות המטבח המודרניות, קולטי אדים הם ההתקנה הראשונה שמתבצעת עם תכנון המטבח, כשהמטרה העיקרית היא הקפדה על הניקיון, לכן בתהליך הבחירה צריך לשקול את גודל הכיריים, שברוב המקרים נע בין 60 ס"מ לעומק של 90 ס"מ ברוחב, למרות שיש גם אפשרויות יותר גדולות.

פונקציונליות אופטימלית מושגת על ידי מיקום מכסה המנוע

אבל לא יותר מ-80 ס"מ מהכיריים, כך שבבחירת מכסה המנוע יש לתת את הדעת גם ליכולת השאיבה שלו, שהיא חיונית למי שמבשל לעתים קרובות. קיבולת זו נקבעת לפי תדירות ההפעלה לשעה וגודל המטבח.

עלייה בביקוש וחידושים בתחום קולטי האדים

בשנים האחרונות ניכרת עלייה בולטת במכירות קולטי אדים, וצפוי גידול במכירות בשיעור של 50% עד שנת 2025.

הביקוש למנדפים ניכר גם בפלטפורמות דיגיטליות, ותורם לכ-6% מסך המכירות, כשהצרכנים יכולים לבחור מתוך 21 מותגים שונים, ו-83% מרוכשי המנדפים בוחרים גם בקניית מכסה מנוע.

שתי קטגוריות עיקריות של קולטי אדים

בבחירת המנדף המתאים, יש לקחת בחשבון את שתי הקטגוריות העיקריות:

מנדפים עם מסנני פחמן לטיהור אוויר

דגמים אלו שואבים אוויר דרך מסנן פחמן ומשחררים אותו בחזרה לחדר. המסננים, הניתנים לניקוי, זקוקים להחלפה קבועה – כל שישה חודשים עבור דגמים עם כוח מנוע נמוך יותר – שכן יעילותם פוחתת עם הבלאי. סוג זה אידיאלי עבור מטבחים שבהם יצירת פתח אוורור חיצוני אינו אפשרי.

קולטי אדים עם פתחי אוורור חיצוניים

אלה מצוידים במנועים חזקים יותר, המציעים קיבולת כמעט כפולה מזו של קודמיהם. המנועים מוסתרים בתוך ארובות חיצוניות, המצריכים יציאה דרך הקיר, מה שמבטל את הצורך במסנני אוויר.

יכולות מחזור האוויר

תפקודי קולטי אדים נמדדים על פי יכולת מחזור האוויר שלהם במסגרת זמן ספציפית. דגם יעיל הוא כזה שיכול לרענן את האוויר כל 4 דקות, או 15 פעמים בשעה.

תקני השוק לעוצמת השאיבה נעים בין 350 ל-850 מ"ק לשעה, אם כי דגמים מתקדמים יכולים לעלות על 1,000 מ"ק לשעה. הגדלים נעים בין 60 ס"מ ל-1.80 מטר, כאשר גדלי הרוחב הנפוצים ביותר הם בין 60 ל-90 ס"מ.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!