חשיבות עיצוב הבית- מעבר לויזואליות, כיצד ביכולתה לתרום עבורנו?

שטיחי רויאל- עולם ומלואו של אפשרויות לעיצוב הבית

בין אם עבור דירה חדשה שאיננה מרוהטת עדיין, או בעבור דירה קיימת, תהליך עיצוב הבית הוא אחד התהליכים המשמעותיים והחשובים ביותר בתהליך רכישה או שיפוץ בית. עיצוב הבית בצורה נכונה, אשר מותאמת לצרכיך ולרצונותיך מביאה עימה ניחוחות של אנרגיה טובה, כיף והנאה. ומלבד זאת, מאפשרת לך להרגיש הכי בבית שרק אפשר, גם אם מדובר בדירה קטנטנה. באמצעות עיצוב נכון ומדויק, ניתן להפוך כל חדר לעולם ומלואו, וליצור עבורך את המשכן הפרטי שלך. אחת הדרכים המצוינות לעשות זאת בצורה מבטיחה ביותר היא באמצעות השימוש בדקויות, האלמנטים הקטנים הללו שעושים את כל ההבדל, והופכים כל דירה ל'בית'. אחת הדקויות הללו היא השימוש בשטיחים. שטיח יפהפה, המותאם בגודל, בצורה, בגוון, בצבע וכדומה, יש ביכולתו ליצור את העיצוב האולטימטיבי, המתאים בדיוק לך, למטרות שלך וליצירת חלום העיצוב הבלתי מעורער.

כיצד זה נעשה? כיצד באמצעות שטיח נוכל להתאים את עיצוב הבית בצורה מופלאה כ"כ? שטיחים מגיעים כיום במגוון רחב מאד של סוגים וסגנונות. במיוחד כיום, אם בוחרים את הפלטפורמה הנכונה לבצע בה רכישה של שטיחים, ניתן להבין זאת כראוי. השילוב הכה מגוון הזה יש ביכולתו ליצור אנרגיה, ולהשפיע מהותית על הפן הויזואלי של הבית מצד אחד, ועל פן האווירה של הבית מצד שני. כך, יכולים שטיחים בגוונים וצבעים שונים, בהתאמה ספציפית לדירה או לחדר, ליצור אופי, חמימות ונועם בתוך הבית. ומצד שני, לצייר ולייצר את עיצוב הפנים השלם והמושלם עבורך ועבור יקיריך.

כך בדיוק מוכיחה לנו חנות האונליין המופלאה של שטיחי רויאל, בה נמכרים שטיחים מיוחדים במינם, מכל הסוגים ומכל המינים. מגוון השטיחים הנמכרים בשטיחי רויאל מלאי גוון וצבע, כל שטיח שונה ממשנהו, כך שכל אחד מאיתנו יוכל למצוא את עצמו בה. בין היתר תוכלו למצוא בחנות האונליין של שטיחי רויאל שטיחים בסגנון קלאסי לצד סגנון מודרני, סגנונות גאומטריים לצד צבעים וצורות, במנעד סגנונות רחב ומשמעותי באופן שרק ניתן להעלות על הדעת. שטיחי רויאל מציגה את כל הטוב הזה בחנות האונליין רחבת ההיצע שלה, וכל היופי הוא, שלמרות השפע הכה משמעותי, לא ניתן ללכת לאיבוד. האתר בהיר מאד לשימוש, מסודר בצורה מצוינת, בחילוק לצבעים, לשימושים ולקטגוריות. וכן, תמונות המוצרים השונים אותנטיות ותואמות את המקור בצורה מדויקת מפורטת, כך שניתן לבצע בחירה טובה ומושכלת, מבלי חשש ומבלי לצאת מהבית.

עוד תוכלו למצוא בחנות האונליין של שטיחי רויאל חלוקה מדופלמת לקטגוריות, כאמור, ועל כך חשוב להתעכב. לרובנו מעט קשה לבצע את ההתאמה בראשנו לחדר הנכון, מטרות לצד צרכים לצד סגנונות. שטיחי רויאל מגיעה על מנת להנגיש לנו זאת בצורה הקלה והפשוטה ביותר, ומחלקת עבורנו את מגוון מוצריה לקטגוריות. כך, תוכלו למצוא באתר שטיחי רויאל חלוקה לעיצוב של חדרי שינה, עיצוב חדרי ילדים, עיצוב באמצעות שטיחים לסלון, עיצוב חדרים אחרים וכדומה. וכן, חלוקה לעיצוב בסגנונות שונים- מודרני, קלאסי, גאומטרי וכמובן- חלוקה לפי צבעים וגוונים. ואם למרות החלוקה הפונקציונלית עודכם חשים כי אתם נדרשים בהכוונה או בייעוץ, צוות הבית של שטיחי רויאל יהיה זמין לשירותכם במהלך שעות הפעילות, על מנת להבין מעט יותר, לבצע בחירה מדויקת ורכישה טובה ומוצלחת.

 

כשעיצוב ופונקציונליות נפגשים

נוסיף לחשיבות עיצוב הבית כאמור לעיל, את העובדה שעיצוב פנים נכון ומדויק ייצור עבורכם פונקציונליות נהדרת בבית, וקיבלנו את המתכון המושלם לבחירה הנכונה. שכן, עיצוב פנים נכון ומדויק מאפשר לכם ליצור סדר אמיתי, מופתי ומטיב לא רק בניראות וויזואליות, אלא גם במיקום המוצרים והאלמנטים השונים בתוך הבית. בצורה זו, השהייה בבית הופכת לנעימה יותר, נוחה יותר ואפילו- יעילה יותר. זאת מבלי להזכיר את העובדה הברורה שריגשית ומנטלית, כאשר נעים ונוח לנו בתוך הבית שלנו, אנו גם חשים יעילים יותר ופרודוקטיביים יותר, בעלי מוטיבציה ודחף להצלחה הרבה יותר. שכן, ביתנו הוא משכננו, ואין מדובר בקלישאה בלבד. בית שמעוצב באופן שלם ומדויק לנו הוא בית שישרת אותנו, ויאפשר לנו להוציא את המיטב מעצמנו. כך שאם נשים את הדגש, אלמנט השטיח בביתנו ייצור עבורנו את החבילה השלמה והמושלמת של עיצוב מלא חן ויופי, לצד עיצוב מדויק ופונקציונלי כאחד.

מעבר לכך, נעמוד על הפונקציונלית של השימוש בשטיח לעיצוב הבית, בשטח, תרתי משמע. השימוש בשטיח כאביזר לעיצוב הבית, במראה מסוים, גודל מסוים, בד מסוים, יכול להפוך חלל קטן יותר לגדול יותר, או חלל גדול יותר לקטן יותר. הכל בהתאמה כמובן לצרכים ולרצונות שלנו. כך לדוגמה, שטיח מלבני בגודל ממוצע בחדר קטן יחסית יכול לייצר אשליה של חדר גדול יותר. ועוד במיוחד, אם שטיח זה ייצבע בצבעים חמים כהים, וכן יהא בעל הדפסים גאומטריים נפתחים כלפי חוץ. זו היא רק דוגמה אחת מיני רבות, והאמת היא, שעולם עיצוב הבית, בפרט באמצעות שטיחים, יכול לפתוח עבורכם עולם שלם לכל מה שלא הכרתם או חשבתם שאפשרי.

בגזרת העיצוב גרידא נפגוש כמובן את האפשרות של השימוש בצבעים מסוימים באמצעות שטיחים אשר יכול להפוך את החדר למסוגנן בסגנון כפרי, רך ונעים. ואילו באמצעות שימוש בצבעים אחרים, כמו אדום למשל, לחדר בעל עיצוב נקי, מודרני וקריר יותר. הכל בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם, למטרת שלכם בעיצוב הבית ולתחושות שברצונם להרגיש בשהותכם בו. בכל מקרה, ההמלצה היא כמובן לשמור על אחידות ומונוכרומטיות יחסית בעיצוב הבית, על מנת לשמור על הרמוניה.

 

עיצוב הבית עם שטיחי רויאל

ואם לסכם את האמור, עיצוב הבית באמצעות דקויות ואלמנטים קטנים כמו שטיחים, ימקסם משמעותית את תהליך עיצוב הבית שלנו. הצבה של שטיח, או שטיחים, באופן נכון בביתנו יתרמו משמעותית לניראותו, לצד התאמה לצרכים שלנו. חנות האונליין של שטיחי רויאל מציעה לנו כל זאת, ומעבר, באמצעות חנות אונליין קלה ופשוטה לשימוש, ושירות לקוחות מופתי. לשטיחי רויאל ניסיון של יותר מ-30 שנים בתחום השטיחים, כחברת בוטיק עשירה בידע המקפידה בשיווק מוצרים באיכות ללא פשרות. שטיחי רויאל שמה דגש רחב על החומרים, טיבם ואיכותם, ניראות השטיחים, חלוקה לסגנונות, התאמה לצרכים שונים ועוד קריטריונים נוספים חשובים שיש לקחת בחשבון בתהליך עיצוב הבית.

כיום, על מנת לעצב את הבית אין צורך לכתת רגלינו אל החנות, בחום המעייף של הקיץ בישראל, או בקור הסגריר של החורף, אלא ניתן לבצע את כל התהליך מסלון ביתנו. אין לנו צורך לבזבז זמן מיותר בנסיעה, מציאת חניה, בזבוז זמן בבחירה בחנות וכמובן לבצע את כל הדרך חזרה הביתה. את ההזמנה תוכל לבצע תוך מספר דקות, מכל טלפון חכם או מחשב, ותוך מספר ימים בלבד תקבל את המוצר שהזמנת עד לפתח הבית. לצד זאת, ישנו היתרון המשמעותי שברכישות אונליין המאפשר החלפה או החזרה של מוצרים אשר נרכשו במכר מרחוק, עד 14 ימים מיום קבלת המוצר, לפי התנאים המנויים בחוק.

ברכישה בחנות האונליין של שטיחי רויאל תוכלו להיווכח כמה איכות ללא פשרות מובילה את ערכי החברה. שטיחי רויאל שמה דגש רחב על שיווק המוצרים הטובים ביותר, ובמקביל, על עלויות הוגנות, מחירים זולים ומתאימים לכל כיס. במיוחד בחוויה שבה תהליך עיצוב הבית איננו תהליך זול במיוחד (שכן ישנם אלמנטים רבים שיש לשים עליהם דגש), שטיחי רויאל הופכת את התהליך למעט קל יותר ונגיש יותר. ובמקביל, מדייקת את ניראות העיצוב הסופי ואת חווית הקנייה לנעימות ומוצלחות הרבה יותר.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
תאורת פנים

אור וקסם: מסע אל תוך עולם תכנון תאורת פנים

במאמר זה ניכנס אל תוך העולם הקסום של תכנון תאורת פנים ונלמד כיצד להשתמש באור בצורה נכונה ויצירתית. נגלה את הסודות של בחירת גופי תאורה, שילוב צבעים, יצירת שכבות אור ועוד. בין אם אתם מעצבים מקצועיים או פשוט רוצים לשדרג את התאורה בביתכם, המאמר הזה יספק לכם את כל הכלים הדרושים לכם לעיצוב תאורת פנים נכון

למאמר המלא »
מונטסורי

עיצוב לפי שיטת מונטסורי: כיצד לעצב חדר ילדים בשיטת החינוך המונטסורית

השיטה המונטסורית נולדה מתוך תפיסה שהילד הוא גורם פעיל בתהליך הלמידה שלו. היא מתמקדת בהתפתחות הילד מבחינה פיזית, נפשית, רוחנית וחברתית. כאשר אנו מעצבים חדר ילדים מונטסורי, אנו יוצרים סביבה שמעודדת את הילד לפעול באופן עצמאי, ומסייעת לו להתפתח בצורה הרמונית ביותר.

למאמר המלא »
צמח בבית

איך לשלב צמחיה בבית?

חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית קשור בשילוב צמחים, שמעניקים מגע מרענן ותחושה של טבע בסביבת המגורים. בשנים האחרונות אפשר לראות הרבה מאוד ישראלים שמשדרגים את החללים הפנימיים במיוחד בהיעדר גינה או מרפסת בעציצים מסוגים שונים, כולל כלים דקורטיביים ליצירת חגיגה ירוקה וססגונית שתורמת לאווירה ולרווחה הכללית. טיהור אוויר נוסח הטבע יש הרבה מאוד יתרונות להכנסת צמחים למרחב הביתי: הם מתפקדים כאלמנט וויזואלי ייחודי, יכולים לשפר את איכות האוויר ולתרום לאווירה רגועה ושלווה כמו גם להעלות את מצב הרוח. צמחים סופגים פחמן דו חמצי ומשחררים חמצן ולכן גם יכולים לטהר את הבית ממזיקים שונים ומחקרים רבים הצביעו על כך שהם יכולים להפחית את מידת הלחץ בנוכחותם על אחת כמה וכמה אצל מי שחי בסביבה אורבנית רחוקה ממרחבים פתוחים. צמחי הבית תורמים באופן משמעותי במראה שלהם ואפשר להשתמש בהם בווריאציות יצירתיות רבות בנקודות שונות במרחב ובפינות אסטרטגיות בחלל. למשל, סידורים לפי צבע או סגנון כמו טרופי לעומת ים תיכוני, כאשר הם ניצבים על גבי מדפים, מפיחים חיים בנישות או פינות ריקות, ביצירת גינות אנכיות על גבי הקירות. אפשר ללכת על אחידות והומוגניות בצבע ובסוג הצמח או על ניגודיות וחשוב לשמור על קנה המידה של העציץ ביחד לעציצים אחרים או לאובייקטים נוספים בחלל. כנ"ל בנושא הטקסטורות.   הקומפוזיציה קריטית, אבל חלק מהתמונה המלאה קשור גם לבחירה של כלים דקורטיביים להצגת הצמחים מסלים ארוגים ועד מכלים עשויים מקרמיקה.

למאמר המלא »
צילום תמונה אנכית של חדר לאינסטגראם

כל מה שרציתם לדעת על צילום חדרים

צילום חדרים מתמקד בעיקר בצילום עיצוב פנים, המיועד עבור מעצבי פנים המעוניינים להציג את העבודות שלהם לקהל הרחב, באתר האינטרנט או ברשתות החברתיות. צילום חדרים מתאים גם עבור יחידות אירוח, מלונות, צימרים ומקומות נוספים המעוניינים להציג את הנכס להשכרה לקהל לקוחות פוטנציאלי. הצילומים מתאימים כמובן גם עבור אתרים להשכרת חדרים כגון Airbnb ואתרים אחרים נוספים.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!