כל עיצוב מחדש של מקלט מתחיל בפינוי מקצועי – המומחים מסבירים

לצד התדירות של אסונות טבע שהולכת וגוברת בשנים האחרונות, בישראל גם המצב הבטחוני אינו בשיא. כתוצאה מכך, החשיבות של תכנון ועיצוב מחדש של המקלטים בבית המשותף הולכת וגוברת, אם רוצים לשמור על הבטיחות של דיירי הבניין. 

כדי להפוך את המרחב של המקלט לנעים יותר, עיצוב מחדש יהיה פתרון מדהים, אך כדי להתחיל, עליכם קודם כל לפנות את המרחב. 

פינוי מקצועי

לפני שאתם יוצאים לדרך עם עיצוב מחדש של המקלט, עליכם קודם כל לפנות את המתחם וכאן חברת פינוי מקצועית נכנסת לתמונה, תוך שמציעה לכם שירותי פינוי מקלטים כולל הכל. ומה זה אומר כולל הכל? זה אומר שאם המקלט מלא בחפצים, רהיטים או רכוש שלא נמצא בשימוש, חברת הפינוי תגיע למתחם, תפנה אותו לחלוטין, תנקה אותו לאחר מכן בצורה יסודית, ותיצור עבורכם דף חלק לעיצוב החלל מחדש. 

לא כל מקלט נמצא בתנאים אידיאליים

מקלטים נמצאים בבניינים, וכחללים משותפים, דיירים רבים מאמינים שהם יכולים לזרוק לתוכם את כל הרהיטים שאינם נמצאים בשימוש, כך שזה לא נדיר למצוא במקלט ספות ישנות, מוצרי חשמל שלא עובדים, בגדים, משחקים וארגזים עם תכולה. גם המקלטים עצמם לא תמיד נמצאים בשימוש ולכן צוברים המון אבק ולכלוך, מה שבסופו של דבר גם ימשוך אל המקלט מכרסמים, פרעושים ופשפשים ושלל טפילים ומזיקים. כל התנאים הללו הופכים את המקלט למקום שכבר לא כל כך נעים לשהות בו. 

מדוע כדאי לפנות לחברת פינוי?

כאשר המקלט לא נמצא במצבו האופטימלי, יש המון לכלוך, חפצים, אבק ומזיקים, זה רק טבעי שלא תדעו כיצד לגשת למשימת הניקוי ומהיכן להתחיל. יכול להיות שאתם רוצים לעצב את המרחב כדי שישמש מחדש את הדיירים ויהפוך למקום נחמד ובטוח להתכנסות, ובמיוחד לאור המציאות הביטחונית, כדאי להבטיח שהמקלט יהיה מתוחזק, שמור, נקי ומוכן לכל תרחיש. לכאן או לכאן, זה קשה להתמודד עם הכל לבד וחברת פינוי מקצועית יכולה להיות לעזר רב. 

מפנים ומעצבים, בכמה צעדים פשוטים

המקלט צריך לשמש למטרה אחת והיא לשמור על הביטחון שלכם. לכן מאוד חשוב לקחת את העניינים לידיים ולהזמין חברת פינוי מקצועית. פינוי מקלטים עשוי להיות מסוכן ולא נעים, ומומחים לפינוי יכולים להקל עליכם ולהפוך את המשימה לאפשרית. לאחר שהמקלט מפונה ונקי, כל שיישאר לכם לעשות יהיה להיעזר במעצבי פנים מומחים שיהפכו את המקלט למקום שנעים לשהות בו גם במצבי חירום, כשהוא כולל את כל מה שצריך. 

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!