מהו קורס סקצ׳אפ ולמי הוא מיועד?

סקאצ׳אפ היא תוכנה אשר מאפשרת יצירת אובייקטיבים תלת ממדים. עולם התלת ממד שימושי בקרב מעצבים, מפיקי סרטים, אדריכלים, רפואה ועוד. מה לומדים בקורס סקאצ׳אפ ולמי הוא מיועד? מה כוללת תוכנית הלימודים והאם כל אחד יכול להתקבל?

 

מהו סקאצ׳אפ?

תוכנת סקצ׳אפ היא התוכנה המובילה ביותר בתחום ההדמיה והעיצוב בתלת ממד. תוכנה זו היא חינמית לאחר שגוגל רכשו אותה והיא מאפשרת לעצב תמונה בשלושה ממדים. תוכנת סקצ׳אפ מאפשרת לאנשי מקצוע ליצור אובייקטים או דמויות בצורה תלת ממדית בצורה מהירה וקלה. בנוסף, סקצ׳אפ מעניקה למשתמשים אובייקטים מוכנים לשימושים שונים כמו: עריכה של אור וצל על הדגם ויצירת אנימציות מורכבות המאפשרות להציג הדמיות של פרויקטים עתידים שונים. במהלך קורס סקצ׳אפ נלמדים נושאים שונים כמו שרטוט תלת ממד, סגנונות ויזואליים, עקרונות הדפסה, עבודה בשכבות ועוד נושאים רבים שיעשירו אדריכלים, מעצבים וכל מי שעוסק בעיצוב ובנייה.

 

למי מיועד קורס סקאצ׳אפ?

קורס סקאצ׳אפ הוא כלי פופולרי עבור אנשי מקצוע בתחומים שונים. בין התחומים הם עיצוב- מעצבי פנים ומעצבים תעשייתיים, תחום הבניה- קבלני שיפוצים ומהנדסים, עולם הסרטים, גימיינג ועוד. הקורסים משתנים בהתאם לתחום העיסוק של הלומד לדוגמא: אדריכלים ילמדו כיצד לבצע שרטוטים והדמיות שיועילו בעבודתם. במהלך הקורס מפתחים את שלבי התכנון של האובייקטים וסגנונות הדמיה.

 

מה כוללת תוכנית הלימודים?

במהלך הקורס משתתפי קורס סקצ׳אפ יכירו את העקרונות של עבודה בתל ממד ויקבלו כלים לעבודה ברמות שונות. בנוסף, במהלך הקורס יילמדו כל האופציות שהתוכנה מציעה וכיצד ניתן לשלב אותם בצורה אופטימלית ומקצועית. לאחר למידה של בניית הדגם יילמדו סגנונות ויזואליים שונים אשר משפיעים עליו כמו ביצוע חתכים ומשחק של אור וצל. לאחר הפיכת האובייקט לדגם מוגמר נוכל להציג אותו בצורה מלאה ומפורטת ללקוחות שלנו. בקורס הסקצ׳אפ נלמד איך להביא לדפוס את הפרויקטים דרך תוכנות גרפיקה אחרות שתורמות לעבודתם של אדריכלים ומעצבים.

 

מתכונת הלימוד ותנאי הקבלה

מתכונת הלימודים יכולה להשתנות משעות הבוקר לשעות הערב בהתאם לנוחות של הסטודנט. קורס סקצ׳אפ הוא יחסית קצר ומתקיים במתכונת של אחת לשבוע, למשך שלוש שעות לאורך 9-10 מפגשים. במהלך הקורס ישולבו פרויקטים ומטלות על מנת לתרגל את החומר הנלמד. תנאי הקבלה לקורס הם לרוב ידע במחשבים ובסיסי בסקצ׳אפ. קורס סקצ׳אפ מיועד לבעלי מקצוע אשר צריכים את הקורס לעבודתם כמו עיצוב ואדריכלות. גם סטודנטים למקצועות אלו יכולים לגשת וללמוד את הקורס. בסיום הקורס תינתן תעודת גמר ממוסד הלימוד.

תוכנת הסקצ׳אפ גרמה למהפכה בתחום הבנייה והעיצוב. התוכנה הפכה לכלי חובה והיא תורמת למקצועיות והניסיון של אנשי מקצוע הזקוקים לתכנון והדמית תלת ממד מהירה וקלה. בעזרת קורס סקצ׳אפ ניתן לפתח מיומנות בתכנון בעזרת כלי המידול התלת ממד. ניתן ללמוד קורס סקצ׳אפ במגוון מכללות בפריסה ארצית, כל שנותר הוא רק להירשם.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!