מה החשיבות של אריזות קרטון מעוצבות?

אריזות קרטון מעוצבות נמצאות כמעט בכל עסק מצליח היום. המטרה של האריזות הוא לשמור על המוצר שלכם וכמו כן לאפיין אותו בהתאם לבית העסק. אריזות קרטון מהוות כלי שיווקי לכל דבר ועניין והדגש על בחירת העיצוב חשוב מאוד. קהל הלקוחות קונה מהעיניים לא פחות מאשר הוא מחפש מוצרים איכותיים. באמצעות אריזות קרטון מעוצבות תוכלו לשפר את הכנסות העסק והתדמית שלו.

 

שיווק טוב בפרטים הקטנים

שימוש נפוץ של אריזות קרטון מעוצבות הוא לצורך שיווק. לא משנה עד כמה המוצר אותו אתם מוכרים איכותי וטוב, ללא אריזה נכונה ומעוצבת המוצר שלכם לא יממש את הפוטנציאל שלו. לקוחות רבים קונים בעיניים, במיוחד בעידן האינסטגרם ולכן, לא משנה באיזה תחום אתם נמצאים, כאשר המוצר שלכם מגיע ללקוח או שהלקוח עובר לצידו הוא ירצה לראות את העטיפה הטובה ביותר.

 

אריזות קרטון מעוצבות יכולות לכלול את לוגו העסק שלכם, מסרים שיווקיים, צבעים המזוהים עם העסק שלכם ועוד. כמו כן, האריזה שלכם היא שטח פרסום גם לאחר שהמוצר נקנה והוא הולך איתו ברחוב, מעלה לרשת החברתית ועוד. בתור בעלי עסקים אנחנו רוצים לנצל כל שטח פרסום רלוונטי ולהפוך את המוצר שלנו ליותר אפקטיבי.

 

להוציא את המיטב מחומר הגלם

כל בית עסק שעובד על מארזים ירצה מצד אחד לבחור בחומר גלם זול אשר לא מחייב אותו להעלות את מחיר המוצר וגם להנות מפריט עיצובי נעים לעין. קרטון הוא חומר גלם שבבסיסו מצויר כחומר גלם זול. אנחנו לוקחים את חומר הגלם הזול והופך אותו לפריט עיצובי המתאים לכל סוגי העסקים, החל משעוני יוקרה ועד לתחום המסעדנות. היתרון הוא שאתם יכולים לעצב את האריזה כפי שאתם רוצים, לשמור על חומר הגלם בצורה נכונה, לעצב גם את החלק הפנימי של האריזה וכל זה במחיר שלא פוגע בכם בעת המכירה.

 

סוגי אריזות קרטון מעוצבות

ישנם סוגים שונים של אריזות קרטון מעוצבות. השוני בא לידי ביטוי בין חוזקת חומר הגלם ובהתאם לאופן השימוש במארז. לפניכם מספר סוגי אריזות קרטון מעוצבות:

  • לוח קרטון חד גלי – לוח בעל 3 שכבות, השכבות מודבקות בדבק טבעי כאשר רק שכבה אחת היא גלית ואילו היתר מישוריות. ניתן לבחור את גודל הקרטון בהתאם למוצר שלכם.
  • לוח קרטון דו גלי – בלוח זה יש סך הכל חמש שכבות של נייר כאשר שתיים מהן גליות ושלוש מישוריות. השכבה החיצונית היא חלקה ובמרכז שתי השכבות הגליות.
  • עיצוב אישי – שימוש זה נפוץ במגזרים הפרטיים. ניתן להדפיס על קרטון בעיצוב אישי ובדרך הזאת לייחד את המותג שלכם. תוכלו להדפיס את לוגו החברה, לבחור בעיצוב שונה, צבעים ועוד. עיצוב אישי נועד בשביל פרסום, אריזות שי לעובדים, אריזות אוכל ומוצרים נוספים.
עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!