מה החשיבות של אריזות קרטון מעוצבות?

אריזות קרטון מעוצבות נמצאות כמעט בכל עסק מצליח היום. המטרה של האריזות הוא לשמור על המוצר שלכם וכמו כן לאפיין אותו בהתאם לבית העסק. אריזות קרטון מהוות כלי שיווקי לכל דבר ועניין והדגש על בחירת העיצוב חשוב מאוד. קהל הלקוחות קונה מהעיניים לא פחות מאשר הוא מחפש מוצרים איכותיים. באמצעות אריזות קרטון מעוצבות תוכלו לשפר את הכנסות העסק והתדמית שלו.

 

שיווק טוב בפרטים הקטנים

שימוש נפוץ של אריזות קרטון מעוצבות הוא לצורך שיווק. לא משנה עד כמה המוצר אותו אתם מוכרים איכותי וטוב, ללא אריזה נכונה ומעוצבת המוצר שלכם לא יממש את הפוטנציאל שלו. לקוחות רבים קונים בעיניים, במיוחד בעידן האינסטגרם ולכן, לא משנה באיזה תחום אתם נמצאים, כאשר המוצר שלכם מגיע ללקוח או שהלקוח עובר לצידו הוא ירצה לראות את העטיפה הטובה ביותר.

 

אריזות קרטון מעוצבות יכולות לכלול את לוגו העסק שלכם, מסרים שיווקיים, צבעים המזוהים עם העסק שלכם ועוד. כמו כן, האריזה שלכם היא שטח פרסום גם לאחר שהמוצר נקנה והוא הולך איתו ברחוב, מעלה לרשת החברתית ועוד. בתור בעלי עסקים אנחנו רוצים לנצל כל שטח פרסום רלוונטי ולהפוך את המוצר שלנו ליותר אפקטיבי.

 

להוציא את המיטב מחומר הגלם

כל בית עסק שעובד על מארזים ירצה מצד אחד לבחור בחומר גלם זול אשר לא מחייב אותו להעלות את מחיר המוצר וגם להנות מפריט עיצובי נעים לעין. קרטון הוא חומר גלם שבבסיסו מצויר כחומר גלם זול. אנחנו לוקחים את חומר הגלם הזול והופך אותו לפריט עיצובי המתאים לכל סוגי העסקים, החל משעוני יוקרה ועד לתחום המסעדנות. היתרון הוא שאתם יכולים לעצב את האריזה כפי שאתם רוצים, לשמור על חומר הגלם בצורה נכונה, לעצב גם את החלק הפנימי של האריזה וכל זה במחיר שלא פוגע בכם בעת המכירה.

 

סוגי אריזות קרטון מעוצבות

ישנם סוגים שונים של אריזות קרטון מעוצבות. השוני בא לידי ביטוי בין חוזקת חומר הגלם ובהתאם לאופן השימוש במארז. לפניכם מספר סוגי אריזות קרטון מעוצבות:

  • לוח קרטון חד גלי – לוח בעל 3 שכבות, השכבות מודבקות בדבק טבעי כאשר רק שכבה אחת היא גלית ואילו היתר מישוריות. ניתן לבחור את גודל הקרטון בהתאם למוצר שלכם.
  • לוח קרטון דו גלי – בלוח זה יש סך הכל חמש שכבות של נייר כאשר שתיים מהן גליות ושלוש מישוריות. השכבה החיצונית היא חלקה ובמרכז שתי השכבות הגליות.
  • עיצוב אישי – שימוש זה נפוץ במגזרים הפרטיים. ניתן להדפיס על קרטון בעיצוב אישי ובדרך הזאת לייחד את המותג שלכם. תוכלו להדפיס את לוגו החברה, לבחור בעיצוב שונה, צבעים ועוד. עיצוב אישי נועד בשביל פרסום, אריזות שי לעובדים, אריזות אוכל ומוצרים נוספים.
עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
תאורת פנים

אור וקסם: מסע אל תוך עולם תכנון תאורת פנים

במאמר זה ניכנס אל תוך העולם הקסום של תכנון תאורת פנים ונלמד כיצד להשתמש באור בצורה נכונה ויצירתית. נגלה את הסודות של בחירת גופי תאורה, שילוב צבעים, יצירת שכבות אור ועוד. בין אם אתם מעצבים מקצועיים או פשוט רוצים לשדרג את התאורה בביתכם, המאמר הזה יספק לכם את כל הכלים הדרושים לכם לעיצוב תאורת פנים נכון

למאמר המלא »
מונטסורי

עיצוב לפי שיטת מונטסורי: כיצד לעצב חדר ילדים בשיטת החינוך המונטסורית

השיטה המונטסורית נולדה מתוך תפיסה שהילד הוא גורם פעיל בתהליך הלמידה שלו. היא מתמקדת בהתפתחות הילד מבחינה פיזית, נפשית, רוחנית וחברתית. כאשר אנו מעצבים חדר ילדים מונטסורי, אנו יוצרים סביבה שמעודדת את הילד לפעול באופן עצמאי, ומסייעת לו להתפתח בצורה הרמונית ביותר.

למאמר המלא »
צמח בבית

איך לשלב צמחיה בבית?

חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית קשור בשילוב צמחים, שמעניקים מגע מרענן ותחושה של טבע בסביבת המגורים. בשנים האחרונות אפשר לראות הרבה מאוד ישראלים שמשדרגים את החללים הפנימיים במיוחד בהיעדר גינה או מרפסת בעציצים מסוגים שונים, כולל כלים דקורטיביים ליצירת חגיגה ירוקה וססגונית שתורמת לאווירה ולרווחה הכללית. טיהור אוויר נוסח הטבע יש הרבה מאוד יתרונות להכנסת צמחים למרחב הביתי: הם מתפקדים כאלמנט וויזואלי ייחודי, יכולים לשפר את איכות האוויר ולתרום לאווירה רגועה ושלווה כמו גם להעלות את מצב הרוח. צמחים סופגים פחמן דו חמצי ומשחררים חמצן ולכן גם יכולים לטהר את הבית ממזיקים שונים ומחקרים רבים הצביעו על כך שהם יכולים להפחית את מידת הלחץ בנוכחותם על אחת כמה וכמה אצל מי שחי בסביבה אורבנית רחוקה ממרחבים פתוחים. צמחי הבית תורמים באופן משמעותי במראה שלהם ואפשר להשתמש בהם בווריאציות יצירתיות רבות בנקודות שונות במרחב ובפינות אסטרטגיות בחלל. למשל, סידורים לפי צבע או סגנון כמו טרופי לעומת ים תיכוני, כאשר הם ניצבים על גבי מדפים, מפיחים חיים בנישות או פינות ריקות, ביצירת גינות אנכיות על גבי הקירות. אפשר ללכת על אחידות והומוגניות בצבע ובסוג הצמח או על ניגודיות וחשוב לשמור על קנה המידה של העציץ ביחד לעציצים אחרים או לאובייקטים נוספים בחלל. כנ"ל בנושא הטקסטורות.   הקומפוזיציה קריטית, אבל חלק מהתמונה המלאה קשור גם לבחירה של כלים דקורטיביים להצגת הצמחים מסלים ארוגים ועד מכלים עשויים מקרמיקה.

למאמר המלא »
צילום תמונה אנכית של חדר לאינסטגראם

כל מה שרציתם לדעת על צילום חדרים

צילום חדרים מתמקד בעיקר בצילום עיצוב פנים, המיועד עבור מעצבי פנים המעוניינים להציג את העבודות שלהם לקהל הרחב, באתר האינטרנט או ברשתות החברתיות. צילום חדרים מתאים גם עבור יחידות אירוח, מלונות, צימרים ומקומות נוספים המעוניינים להציג את הנכס להשכרה לקהל לקוחות פוטנציאלי. הצילומים מתאימים כמובן גם עבור אתרים להשכרת חדרים כגון Airbnb ואתרים אחרים נוספים.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!