מערכות חימום לבית – יתרונות

בישראל אנחנו יודעים טוב מאוד איך לקרר את הבית וחללים סגורים באופן כללי, אבל אנחנו כמו לא תמיד זוכרים כי יגיעו חודשים קרים, בהם נרצה בעיקר למצוא את הדרך לחמם את הבית עד כמה שניתן. במאמר הבא אנחנו נסקור עבורכם את מגוון האופציות העומדות לרשותכם בעולם החימום הביתי. נדבר על יתרונות וחסרונות של כל אחת מהאופציות ונספר לכם, על איזו אופציה אנחנו ממליצים במיוחד. אז אם אתם רוצים לשמור על עצמכם מהחורף הקר, המאמר הזה נועד עבורכם בדיוק.

אז מה האפשרויות העומדות לפניכם

כאמור, ערכנו רשימה קצרה של אמצעי החימום אשר יכולים לעמוד לרשותכם אם תרצו בכך:

– מזגן: מזגן הוא ככל הנראה מערכת החימום הנפוצה בישראל. כיוון שישראלים רבים מחזיקים מזגן בבית המיועד לקירור בחודשי הקיץ. איך מזגן עובד? או יודע להחדיר לחדר אוויר קר או חם, בהתאם לצורך כמובן, כך הוא משנה את הטמפרטורה בחלל. הוא עושה פעולה נוספת וזה לייבש את החלל. בקיץ הפונקציה הזו משרתת אותנו היטב. הרי כל מי שהסתובב במישור החוף בחודשי הקיץ יודע עד כמה מזגן הוא נחוץ. אבל, בחורף, הפונקציה הזו יכולה להפוך למטרד. הרי לכתחילה מזג האוויר יבש בחוץ, אנחנו לא בהיכרח רוצים להכניס עוד מהיובש הזה הביתה פנימה.

–        קמין: אז באמת אמצעי החימום הפסטורלי הזה נחשב פופולארי בעיקר בחלקים הקרים יותר בארץ. אבל חשוב לזכור כי החום המופק מהקמין בדרך כלל רלוונטי לחדר אחד ולא עבור שאר החדרים. מה גם שאם אתם עובדים עם קמין המבוסס עץ ולא חשמל, ריח המדורה נדבק לכל מקום.

–        רדיאטורים: אלו גם לא ממש אפקטיבים בחימום של חללים גדולים ויתרה מזאת, הם עלולים להפוך ממש למפגע בטיחותי מסוכן. אנחנו לא צריכים לספר לכם על התאונות הקשות אשר יכולות להתרחש תוך שימוש באמצעי חימום מהסוג הזה.

–        חימום תת רצפתי: טכנולוגיה חדשה יחסית, מאפשרת לנו להזרים מים חמים בצינורות מתחת לרצפה. כך, אנחנו מחממים את הרצפה אבל החום, עולה כמובן למעלה. מה שמאפשר לנו לחמם את החלל כולו, בצורה אחידה. מדובר על אופציה מצויינת ותיכף נסביר מדוע זו האופציה המומלצת בעיננו.

לשימוש באנרגיה סולארית יש הרבה יתרונות

בין היתר, כאשר אתם מחפשים פתרונות של מערכות חימום לבית, אתם לא רק מחפשים מערכות אשר יאפשרו לכם לחמם את הבית. אלא, פתרונות של מערכות חימום לבית צריכות להיות גם משתלמות בטווח הארוך. אנחנו לא צריכים לספר לכם כמה כסף יוצא בכל חודש על שימוש באמצעי חימום באופן תכוף. היתרון כמובן של חימום תת רצפתי הוא שאנחנו לא צריכים חשמל דווקא כדי לחמם את המים בצינורות. אנחנו יכולים להשתמש באנרגיית השמש לצורך כך. בקצרה, נסביר כי כל מה שאנחנו עושים זה לפרוס פאנלים סולארים על הגג, בניסיון לקלוט את קרני השמש. בדומה לפעולה אותה עושה דוד שמש, המוכר לנו כמעט מכל בית בישראל. בהמשך, הפאנלים ממירים את  קרני השמש לחשמל ומשתמשים בהן כדי לחמם את הצינורות עבור החימום התת רצפתי. כך, לא רק שאתם מוצאים פתרונות של מערכות חימום לבית אשר באמת יתנו תוצאות. אלא, אתם גם שומרים על כדור הארץ ובאותה הזדמנות חוסכים לעצמכם לא מעט כסף.

חימום לבית

 

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!